Přejít na obsah

2.0 TDI CR 110 Kw vstřiky


machinho

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás,

 

otázka k diskusi. Včera mi z ničeho nic octavia s tímto motorem na D1 vypověděla službu. Auto se začalo pod plynem třást a dělat bordel. Po odstavení se zapnula regenerace filtru a motor běžel jakoby na 3 válce. Bylo krásně a tak 3 hodinové čekání na odtahovku uběhlo v celku rychle. Dnes telefon ze servisu že odešly 2 vstřikovače nezámo proč. Před schválením záruky si SA vyžádala expertízu vstřiků což bude trvat asi 14 dní a tak mi nezbývá nic jiného než se více sblížit s náhradním vozem Fabia HTP. 

 

máte někdo podobné zkušenosti ? Stalo se někomu z vás něco podobného ? Zvláštní je, že před tím nic nenaznačovalo že by bylo něco v nepořádku. Zkrátka to jezdilo bez jakéhokoliv problému až to včerejšího odpoledne. Auto je vyrobeno 11/2014 a má najeto 58460km. Přemýšlím zda by na stav vstřikovačů měla neblahý vliv špatná nafta nicméně tankováno bylo výhradně na shell a benzina  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máme vo firemnom vozovom parku odhadom 20 kusov O3 a niekoľko S3 s 2.0 tdi (150/184/190 k, dsg aj manuál, aj nejaké 4x4), ročníky 2014 - 16, tie najviac jazdené majú vyše 90 tisíc. Žiadny takto závažný problém. Jeden kolega však už musel na RSe meniť rozvodovu reťaz pri zhruba 70t.

Tankujeme prevažne na OMV (Routex karty)

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Editováno: , autor: PistaTT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha to vyznívá jako dobrá zkušenost, mě se především jedná o to, zda je to nějaký běžný problém či nikoliv  protože nevím jak po téhle zkušenosti s klidem vyjet za hranice aniž bych se neobával že to udělá znovu. Dost mě to zklamalo, první škodovka která mě nechala tzv ve štychu :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahojte,

 

tak posun, včera bylo auto k vyzvednutí, čisté,naleštěné,vyluxované, navoněné a hlavně spravené. Nakonec to prý bylo výrobní vadou vstřiků kdy je v něm samozřejmě nějaká jehla a elektronika, celé se to prý rozsypalo a jehla zapadla. Prý se s tímto ještě nesetkali, spíše řešili kolísání otáček tohoto motoru příčinou byla právě elektronika vstřiku kdy se to řešilo rovněž výměnou  ale aby se to takhle rozsypalo tak to ještě ne. Dotazoval jsem se zda jde o nějaký častý problém no a prý že vzhledem k objemům prodejů v rámci koncernu nikoliv že by za poslední tři roky podobné případy u tohoto motoru napočítal na prstech jedné ruky a ten váš je první tak otázka co je na tom pravdy v každým případě si po přesednutí z fabie HTP připadám jako v jiném světě :kol-28:  a zas křižuji dálnice bez potu na čele

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Snad mě tu nikdo neukamenuje za tenhle dotaz, máte zkušenosti nebo informace jak dlouho při běžnym zacházení drží na OIII 2.0 TDI vstřiky? Přemýšlím nad koupí jetý a většinou maji nájezd kolem 100-150 tis. km, tak jestli to neni jako vázat si provaz kolem krku a pokud někdo dýl tankoval naftu někde u no name čerpačky, tak abych nemusel měnit komplet vstřiky hned po pár tisících. Jejich stav asi při běžný jízdě nějak moc nepoznám, pokud to zrovna nebude škubat při předjíždění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...