Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, jako blesk z cistého nebe po zastaveni na křižovatce, když jsem se chtěl znovu rozjet auto zaclo cukat jakoby při brzdeni s ABS a netahne. Rozsvitila se kontrolka EPC a ASR. Po dvou diagnostikach u Auto-Kelly to hlasilo nepali prvni válec. Kabel je ok,vymenil jsem svicky 4x a vstrikovací ventil u prvniho valce.Pár tisíc to stálo. A ono nic, uplně beze změny auto se chová stejně jako před výměnou. Kupoval jsem ho v březnu za 229tis, najeto 85tis km s Cebii certifikatem. Nemusím dodávat jak se na mě ted vsichni s litostí dívají. Asi mi zbývá jen škoda servis a vykrást banku. Koupě ojetiny je loterie a ja ji prohrál... :kol-15: KOnec melodramatu. Dík za všechny rady a zkušenosti.  :kol-45:

Vloženo (editace)

Kabel kontroloval mechanik jen pohledem, a hmatem při zaplem motoru, jestli neprobiji...

 

 

Kolik stála výměna klapky?

 

 

Jinak jsem se objednal do Škoda servisu tady u nás, nejbližší volný termín příští uterý...

Editováno: , autor: TomAK-TSI
Vloženo (editace)

Moc o 1.2 TSI nevim, ale nejakou myslenku snad hodit muzu. Jak je tam resene zapalovani? Civka zvlast pro kazdy valec? (Predpokladam, ze uz se to ted ani jinak nedela, ale nevim.) Neni v haji civka? Zkus ji prohodit s jinym valcem, jestli se chyba nepresune na ten jiny valec...

 

EDIT: A jeste by se hodilo, kdybys sem dal konkretni chyby. Otcovi to na 1.6 FSI hazelo tyto chyby a byla to vadna civka...

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
               P0300 - 001 -  - MIL ON

000772 - Cylinder 4 
               P0304 - 001 - Misfire Detected - MIL ON
Editováno: , autor: LucasCZE
Vloženo (editace)

Jen taková zajímavost, když jsem měnil (zbytečně)  ten vstřikovací ventil, tak se dá sehnat jen ve Škodovce, není druhovýroba. Volám tam a prý 4200kč. Tak jsem použil jeden on-line shop se Škoda díly. Tam psali že je to taky originál, prvovýroba cena 1290kč. Tak jsem ho obědnal, přišel uplně stejný jako ten co vyndal z motoru s logem koncernu. Takže tolik k mým obavám návštěvy origo servisu, ale už mi nic jiného nezbývá.

Tu škrtící klapku nabizí na netu za 3500kč, tak pak dám info kolik chce servis.

 

 

Jinak všem díky za příspěvky, nečekal jsem to  :kol-47:

Editováno: , autor: TomAK-TSI
Vloženo

Svíčky mám nové. Na volnoběh, když sešlapnu plyn k podlaze tak to točí na max bez problému. A valce jedou všechny čtyři. Kabel vypadá uplně cajk. Taky jsem z toho na nervy, ale co nadělám, hlavně zdraví se říká... :kol-28:

Vloženo

Tak to byl ten kabel, přepálí se odporem uvnitř takže naoko vypadá normálně. Ve Škodě říkali, že je to taková bolístka, že se to stává. Pouze u prvního válce, asi je tam největší napětí nebo co...Výměna ve Škode 880 kč.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Dobrý den,

po natankování a ujetí několika málo km mi začalo auto cukat a po chvilce se rozsvítily kontrolky - motoru + EPC ...Auto jsem zastavil,vyndal klíč ze zapalování a znovu nastartoval.Kontrolky zhasly,ale auto stále cukalo a uvedlo se nejspíše do nouzového provozu - s hláškou nepřekračování 30km/h  .... Na nejbližší čerpací stanici jsem dolil aditiva a dotankoval,přesto nenastala změna v chování vozu a při přidání plynu se opětovně vše opakovalo.

Máte někdo radu či podobnou zkušenost prosím?

  • o 3 roky později...
Vloženo

Zdravím,

 

omlouvám se, jestli už to tu bylo.

 

Zdědila jsem auto (Škoda Octavia II Ambiente 1.2 TSI 77kw - model 2011, vyrobeno v roce 2010). Jsem laik bez ŘP. Takže řídí brácha. Téměř rok bylo auto v garáži. Minulý měsíc jsme ho vyzkoušeli a už jsme s ním doteď projeli asi 200 km. Nyní se rozsvítily kontrolky "Závada řídicí jednotky motoru", "EPC" a "ESP". Auto jakoby škube. Technik nám zatím zkontroloval kabely a vypadají v pořádku. Jsme objednáni na diagnostiku atd. Jde mi spíš o to, jestli to má smysl opravovat. Jinak je auto v perfektním stavu.

 

Co myslíte?

 

Předem děkuji za odpověď

Vloženo

Přesně tak. Nemá smysl se tím zabývat, pokud nevíš, co tomu je. Nejspíš problém se zapalovaním (kabely, modul, svíčky...). To lze vyřešit levně. Témata sloučena.

Vloženo

děkuji vám oběma mockrát. Brácha ještě říkal, že se bojí, aby to nebylo turbo. Což vím prd, co to je. Jak říkám, nemám ŘP, tak vůbec netuším. Proto jsem přišla se zeptat sem protože vím, že tomu parádně rozumíte :)

Vloženo

I kdyby odešlo turbo (ale to se obvykle neprojevuje cukáním, ale rapidně sníženým výkonem motoru - auto nechce moc jet), tak není taková hrůza, dá se koupit od cca 15000 Kč. Pak sem nezapomeň napsat, co tomu bylo. ;)

  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...
Vloženo (editace)

Zdravim, měl jsem stejný problém. Vyřešily to nové kable a svíčky a auto je opět ok. Kable tesla + svíčky brisk 1200 kč takže na pohodu.

Editováno: , autor: benikml
  • o 2 roky později...
Vloženo

Nenápadně sem vsunu i problém s tou moji vránou, 

mam rv. 2011 1,2tsi

200k 

auto škube teď už pravidelně při přidání plynu, když nepoustim plyn vyskočí motor, esp a EPC. Diagnostika hlásí chybné zapalování na 3 válci. Nejdřív se měnil kabel, potom cele trafo problém porad přetrvává a spíše se zhoršuje. Dále když je auto delší dobu na volnobeh vyhodí kontrolku ESP obcas i s motorem diagnostika píše ucpaný vzduch. Filtr který je nové. Neresil někdo nějaký podobný problém ?

Vloženo

Svíčka je na tom válci OK? Napadá mě ještě snímač tlaku v sání. Podívej se do motorové sekce Fabia II, nějaké podobné záležitosti tam nejspíš najdeš.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...