Přejít na obsah

Chyby 004759 a 000136


Hanys.cz

Doporučené příspěvky

Zdravím, nevíte někdo kde mám hledat problém?? Nebo mě odkázat někam na web kde se tohle řeší

 

                Address 01: Engine       Labels: 06J-907-115-CDA.clb
Control Module Part Number: 3T0 907 115 G    HW: 1Z0 907 115 F
  Component and/or Version: 1.8l R4/4V TFSI     0030
           Software Coding: 0203000C24070160
            Work Shop Code: WSC 00070 000 1048576
                      VCID: 3561C75F5CB4ADB6775-8060
2 Faults Found:
 
004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) 
               P1297 - 000 - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 165825 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.14.03
                    Time: 07:25:34
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1274 /min
                    Load: 14.5 %
                    Speed: 29.0 km/h
                    Temperature: 27.0°C
                    Temperature: 18.0°C
                    Absolute Pres.: 980.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V
 
000136 - Fuel Rail/System Pressure 
               P0088 - 000 - Too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 165878 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.14.03
                    Time: 17:44:22
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3640 /min
                    Load: 43.5 %
                    Speed: 137.0 km/h
                    Temperature: 93.0°C
                    Temperature: 38.0°C
                    Absolute Pres.: 970.0 mbar
                    Voltage: 13.589 V
 
 
Readiness: 0000 0100
 
 
Díky moc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeší se to pod kapotou. Pokud jsi z Prahy, zkontrolujem, pokud ne, tak za někým dobrým.

Pokud nejde o náhodu, tak jsi nejspíš natankoval palivo s vodou a Railpumpa je KO.

Může se také jednat o velký nájezd km a běžné opotřebení. Malý tlak paliva na liště způsobí i druhou závadu.

Málo nabíhá turbo, tudíž píše malý tlak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

000136 - Fuel Rail/System Pressure 

Tahle chyba se objevila poprvé a dávám tomu za vinu LPG

 

004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) 

tahle chyba se tam objeví po každé jízdě jednou, nevím kdy poprvé sleduji to teď pár dní, ale před měsícem tam určitě nebyla

 

Co se týká tankování, tankuji jen na Shell u nás v práci a nádrž mám pořád plnou, pod 3/4 nádrže jsem se ještě nedostal....

 

Doufal jsme že to bude nějaká povolená nebo netěsnící hadička :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Po dlouhé době, kdy to nikdo nedokázal vyřešit a hlavně jsem na to měl konečně čas jsem auto dal do autorizáku, problémy vyřešeny:

Citovat
004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) 
               P1297 - 000 - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 165825 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.14.03
                    Time: 07:25:34
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1274 /min
                    Load: 14.5 %
                    Speed: 29.0 km/h
                    Temperature: 27.0°C
                    Temperature: 18.0°C
                    Absolute Pres.: 980.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V

 

Prasklá membrána v odlučovači oleje. Takže výměna odlučovače. 1700,- + 780 práce + 540 demontáž jednotky skrtici klapky + 780 funkce vyhledavani chyb rizena (nevim co to je presne) co to dělá (4 dny) v autorizáku. Vše bez DPH

 

 

 

A druhá chyba:

Citovat
000136 - Fuel Rail/System Pressure 
               P0088 - 000 - Too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 165878 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.14.03
                    Time: 17:44:22
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3640 /min
                    Load: 43.5 %
                    Speed: 137.0 km/h
                    Temperature: 93.0°C
                    Temperature: 38.0°C
                    Absolute Pres.: 970.0 mbar
                    Voltage: 13.589 V

 

Za vinu to má rozhozené LPG, stačilo po delší době vyladit, poopravit mírně mapu a je klid. Chyba se objevovala náhodně při přepnutí benzínu na LPG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé, že se to neprojevovalo stále, nejen pokud byl motor studený.

 

Je to systém na ekologické vyřešení odvzdušnení prostoru klikového hřídele a pod písty, kdy tam z principu fungování motoru vzniká přetlak. Vznikající olejové výpary a to, co se protlačí přes pístní kroužky jsou přiváděny přes hrubý odlučovač do tohoto jemného na víku, kde v obou má docházet k odloučení olejových částic (ty jsou svedeny zpět do vany) a do sání potažmo spalovacího prostoru se pak má dostat jen nepatrné množství oleje.

 

Toť teorie, stáhni si SSP 401, tam je popsáno pro BZB, což je to samý jak u CDA, je tu v sekci OII http://forum.skodahome.cz/topic/25926-18-tsi-118-kw/?do=findComment&comment=1618153

 

Docela by mě zajímalo, jestli se to projeví na oleji, psals, že spotřeba oleje je v normálu i na docela velký km u CDA. Až nyní něco najedeš, zkus to prosím zhodnotit.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnil jsem olej  nedávno a olej nechyběl žádný. Pravidelně kontroluji risku a nic neubývá.... Ale nemůžu vědět jestli to někdo nedělal přede mnou že....

 

Určitě teď budu sledovat, jsem rád že se to vyřešilo i když mě to stálo skoro 5000

 

No když nad tím přemýšlím tak se to projevilo i dnes když jsem auto startoval po vyzvednutí s úplně studeným motorem..... uvidím ráno co to udělá.

A zajímavé je že v mrazech to nedělalo. Hlavně se auto třepalo a hodně skákali otáčky mezi 0-8 stupni

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, pokud myslíš třepání po studeným startu v určitým rozsahu teplot, cca 20sec do zahřání katu, tak to je něco jinýho. Až budeš mít čas, zkus si povytáhnout při volnoběhu olejovou měrku nebo otevřít víčko pro dolejvání oleje a pak uvidíš, co jsem měl na mysli. Tím si nasimuluješ prasklou membránu v odlučovači.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co poradili experti v servisu? S tim LPG je vzdy legrace, i kdyz to ma startovat studeny jen s benzinem.

 

Jeste k tomu minulymu, klapku sundavali aby ji vycistili nebo hledali problem? 780 bez DPH za výmenu vrchního odlucovace, to neni zadna lace, s prstem v nose a maximalni peclivosti max. do 30min, at nezeru ... To uz je na demontaz slozitejsi tak klapka, no, logika ceniku ... No a funkce vyhledavani chyb rizena, zkracene diag pres VAS/ODIS, to Ti vymazali chyby a maximalne prizpusobili klapku (mozna mazali adaptace, ale to bych je asi precenil)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asistent rozjezdu do kopce funguje, ten tlak na railu byl z důvodu špatného přepnutí na LPG, ale to je v klídku. 

No taky si říká, že to bylo celkem dost, z druhé strany to tam měli 4 dny a alespoň na něco přišli, protože jsem to řešil půl roku a nic jsem nevyřešil, tak mě ty prachy ani tak nemrzí. 

 

Podle technika dnes ráno co jsme tam byl na výměně basového reproduktoru u řidiče se klapka čistila a bylo demontované zpětné vedení výfukových plynů a byla dělaná adaptace. Jinak nic, ale ty starty jsou špatné od druhé dne co jsme si auto dovezl.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak tak to říkal, nejsem si jistý jestli to já říkám dobře..... nebo rozmontované, něco o lamba sondě povídal.... teď bych kecal

 

Jinak co se týče startu, neporadili nic, že mám dojet příští týden ve středu, že to je na dýl..... , ale to už se mi moc nechce, nechal jsem tam už za poslední 3 týdny 35000 :D

 

A ještě co se týče LPG, nejezdím na něj už 3 týdny co jsem tam jezdil, abych vyloučil, že ty chyby způsobuje LPG ale benzín.

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak těžko soudit, pokud to řekl, je to "expert" pokud si to zamotal Ty, nevím, co Tě k tomu vedlo. Tyhle motory žádný zpětný vedení pro EGR nemají ... To je řešeno časováním a nejen díky tomu se sací ventily pěkně zasíraj ...

 

U Tebe je specifikum to LPG, díky tomu se to může chovat tochu jinak než čistej benzín. Píšeš, že LPG je seřízený, servis to zadaptoval, pokud se to po pár km nenaučí a nesrovná, budeš muset hledat dál.

 

Zkusils tu měrku nebo víčko, povolit při ohřátým motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...