Přejít na obsah

Chyby 004759 a 000136


Hanys.cz

Doporučené příspěvky

Kolem čtverky ... Sháníš 06H906036Q, nebo jemu odpovídající díl Bosch 0261500161.

Pokud nebudeš chtít OEM díl pro VAG, Bosch má díl pro aftermarket 0261500160 a ten je samo levnější.

Vstřiky by měly mít těsnění z výroby, ale jsou tam další věci, co by se měly měnit, to splašíš pod 06J998907B.

 

Takže už ví, že je to vstřik? Výpadky taky nemusí souviset se vstřikem ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Člověče, už jsem si myslel, že to nejdůležitější zase neudělaj ... Jak můžou od boku tvrdit, že tlaky na nízkej větvi budou v pohodě... To je to, co celou dobu dělá problém, když i původní origo hadice to nevydržela. Protože ses s tím natrápil dost, já osobně bych to měření chtěl vidět být Tebou.

 

No a přitom se jich můžeš zeptat, jak to čerpadlo kodovali B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto mam ze skody. Nemuzu zatim poradne referovat ale z 80% to jde zitra zpet. Zatim sem nic neplatil, tlaky ok, hadice uz neprosakuje. Udajne to meli hotove v pondeli rano a do dneska to zkouseli. Pry to dobre startuje. Ovsem me dnes po 5 hodinovem stani auto sice nastartovalo lepe ale porad dlouho tocilo.
Vymenili jen hadici, te mohl uchazet udzovaci tlak zkrz tu neoriginalni. Ovsem podle toho startu tipuju ze to nebyl problem. Teda byl, ale ne ten co resi starty.

Takze to tam zitra vezu, napadlo je vycistit sani od karbonovych usazenin, to podle me ale taky nebude ten problem. Vyzadam si uz tentokrat dusledne kontrolu vstriku. Vynechani 3 valce sw jkm prej neprojevilo ani jednou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uvidíš ráno, jakej bude start. Jestli tedy budou sundavat sání aby mrkli na vstřiky a proto čištění, nech si od nich udělat pár fotek, docela by mě zajímalo, jak to u plyňáka bude vypadat kolem ventilů, jestli líp nebo stejně jak u "čistýho" benzínu B)

 

Víš na kolik bar byla ta vaše benzínová hadica? Nevím, co se mohlo dít že to ty dvě předchozí odrovnalo a přitom je tlak vždy OK ... Do doby, kdy někdo prověří to LPG bych mu 100% nevěřil a přitom to je nejspíš to samý SDI2.0 co cpou do ostatních TSI, jen si to zamkly ... Má to být komplet 09SQ4SMY9005G

 

http://www.hybridsupply.de/de/storage/downloads/brc/SDI.pdf

 

http://www.brcgasequipment.ua/techmaps.php

 

sp-Direct-Ingection.jpg

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska to nastarovalo dobre. Ale to bylo. Rikam ty vstriky zkontrolovat. No kdyz ono to je pod sanim, blbe de tam dostava, a stoji to 5000. Rikam no a, co mam delat. Ani nych se nedivil ze to dela vstrik, hadam ze s log dost trpi kdyz musi drzet tlak dele nez normalne. Hlavne ze mi rikal , kdyz to s plynem bude startovat jak hodinky bude to vstrik a ted se jim do toho enchce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže já už se tady byl ptát snad všude....

 

Dnes volali ze škody, zítra bude auto hotové. Budou měnit vstřik na 3 válci, vymontovali všechny vstřiky a ten netěsnil. 

 

Zatím nebudu nic platit, dokud to pořádně neotestuji a nevyřeším. 

 

Cena za jeden vstřik 4000,- :-(

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši no nekecám, včera jsem si auto v 17:00 vyzvedl ve škodě, nic jsem neplatil zatím že mám testovat. Auto se chovalo nějak klidně. zaparkoval jsem ho u sklepa a když jsem ve 23:35 odjížděl naskočilo jak hodinky, a to stejné i dnes ráno při cestě na firmu. Doufám že to tak zůstane. 

 

Vyměněn vstřik na 3 válci. Auto se i za jízdy chová nějak jinak, nějak klidněji, a to včetně akcelerace i deakcelerace. (doufám že to píšu správně :D) 

 

Jen to musím zaklepat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by bylo fajn, kdyby se to konečně vyřešilo. Pokud to byl opravdu vstřik, škoda, že se někdo dřív nepodíval jak na svíčky, tak do válců, když byly svíčky vyndané, protejkající vstřik by musel být vidět.

 

To by mě zajímalo, jestli se ještě objevuje ten protivnej zvuk při startu (asi jenom studeným, že?), možná to byl ten vstřikovač B)

 

Takže takhle "klidný" si to nepozoroval nikdy předtím co to autí máš? Kromě vstřiku, co dělali dál, vyčistili i to sání/ventily, když to bylo dole? Asi bez fotek, že?

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím najeto 300 km s novým vstřikem, musím říct že se mi zdá že auto lépe jede, plynuleji a klidněji, určitě lépe táhne, to jde dost cítit. Taky klesla spotřeba, jel jsem 150 na LPG a 150 na benzín ,jízda absolutně bez chyb, už žádné chyby upozorňující na tlak ani nic podobného, na plyn auto reaguje okamžitě a zrychlení a tah auta je o odst větší. Co se týče spotřeby, tak mám momentálně cca průměr 8,5l a to jsem měl do teď kolem 10

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až budeš mít info od technika, postni sem pls detaily. Jen pro info, ten "vrzací" zvuk po startu už tedy neregistruješ, nebo je tam furt?

 

Z popisu, jak si to nyní užíváš bych řekl, žes tohle normální chování na autí dosud nezažil a ten problém tam byl delší dobu než jen od výměny odlučovače. Nebo Tě ty poslední 3 měsíce tak otrávily, žes zapomněl :t

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...