Přejít na obsah

Chyby 004759 a 000136


Hanys.cz

Doporučené příspěvky

No, jestli tam zůstával benzín delší dobu a nevyjížděl se do rezervy díky provozu na LPG, nějaký usazeniny se mohly vytvořit, ale že by to bylo až tak hrozný? Vyndat čerpadlo z nádrže zas není takovej problém a uvidíte hned.

 

To autí začíná hlásit kdeco ... P0121 už tu myslím byla, ta patří ke klapce, ale divné, má to být G69 a ta tu myslím není ... A tak to má být G187 ... Ale P0221 asi ne, a ta ukazuje na pedál plynu tak ne, má to být taky klapka G188 ... Takže oba senzory símající pozici klapky. Ale z principu fungování, nic mechanického ale vše na magnetické/indukční bázi bych prostě nejdřív zkontroloval to vedení k ní včetně konektoru. Sundal jsi aspoň ten konektor a mrknul na to?

Buď je problém ve vedení a nebo v tom napojení LPG na systém. Tipuju, že díly samotné budou OK, snad se nepletu. Bude to radost to vyřešit, nejprve ale bez toho LPG B)

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem zavrtěl kabelama u škrtící klapky a vyskočilo na mě chybové hlášení plus motor zažal poskakovat. Tak jsem s tím trošku pokroutil a teď klid, takže jsem se objednal k autoelektrikáři a výměnu konektoru a propájení kontaktů. Až za týden má čas a druhý to prej dělat nebude. No musím zase čekat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš. Pokud to vydží do opravy, OK, pokud ne, konektor z klapky sundej, má pojistku ale to snad zvládneš, nejlepší je ho lehce přitlačit ve směru jako při nasazování, tím odlehčíš pojistku, tu lehce zmačknout/odjistit a konektor sundat. Nejsem si jist materiálem, ale jak klapka tak vnitřek pinů v konektoru má asi zlacené kontakty. Posuď jestli se tam nedostala voda a konektor 2-3x sundej/nandej. Pokud by byly piny v konektoru "vymačkané", každej solidní autoelektrikář si s tím musí poradit, včetně případnýho přeletování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starty porad stejne, cerpadlo jeste nemam, vibec nic nestiham. Dneska jsem startoval s otevrenou kapotou a vsiml jsem si, motor mi zacal dost cukat posledni dobou pri startu. Ze nez se ustali otacky na 800 a tak mi to jakoby strili do sani. Nekde jsem cetl ze to byva nedostatecnou dodavkou paliva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Start vyřešíš jen dáním palivovýho systému do pořádku. Zahřívací fázi katalyzátoru po studeném startu a cukání cca 20sec než to padne ze zvýšených 1200ot/min na normálních 800ot/min se tu řešilo mockrát nejen u 1.8, je to HSP/HOSP fáze, dvojité vstřikování při zpožděném zapalování směsi, aby se více horkých plynů dostalo ke katu.

Když navíc klapka dávala nesmyslnou zpětnou info o poloze, tak to nyní bude potřebovat ujet pár km, než se to naučí/adaptuje na OK stav. Jak to dopadlo s konektorem a vedením ke klapce?

 

Info k HSP/HOSP od Bosch

http://forum.skodahome.cz/topic/94334-vibrace-při-studeném-motoru/?do=findComment&comment=2167647

strana 64 v SSP132 přímo na tyhle motory

http://forum.skodahome.cz/topic/25926-18-tsi-118-kw/?do=findComment&comment=2239115

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty vibrace trvaji par dni a to i pres den kdyz dele stojim. A motor skace jak prase pod kapotou. To nejsou vibrace jako tu vsude pisou to je v pohode. Me to skace [emoji3][emoji3] a hrozne v tom prdi. Klapka zatim ok. Uz se to neprojevilo. Jak to bylo u elektrikare. Udelali co jsem chtel, aji ty kabely prichytili aby se netrepali, respektivne trepali mene. Je pravda ze nebyla udelana adaptace klapky potom a ja to taky nedelal. Ale trepali i pred tim. Ale mohl bych ji udelat po tech chybach. Jeste jsem zjistil ze mi to ted lepe jezdi na plny. Kdyz jedu na benzin vyhodi to sem tam chybu s tlakem paliva. Nejvic se to deje kdyz zaradim zpatecku a zacnu couvat nebo kdyz rychle uabrzdim a pak hned rychle zrychluji.

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při nastavování klapky nesmí být v řj  žádná závada, pak neuděláš základní nastavení. Takže je vymaž, a potom - 

[Vybrat]

[01 -Motor]

[Základní nastavení - 04]

Skupina 060

[Jdi!]

Aktivování základního nastavení:

[ON/OFF/Next]

Počkej, dokud v poli 4 nebude "ADP. O.K.".

Vyjet z jednotky a ukončit diagnostiku. 

 

Dělá se to u vypnutýho motoru. 

Editováno: , autor: Ort
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klapka.thumb.png.94a9f6638fc4e4703e703441c1b176a4.png

 

IMG_7872.thumb.JPG.a417db0499851bdf934921c719a55187.JPGIMG_7873.thumb.JPG.0af223d490c01b4044185493e55d3e35.JPG

 

Kdyz na ni zatlacim skaci hodnoty k 80, nevim jestli ma jit jeste vic povysunout?

 

Takto to hlasi 30% a mela by mit 100. Prijde mi že to ovlada nejak podtlak, jako by to neslo vic vytahnout. Da se nejak upustit tlak, nebo bude to stacit treba jen poradne projet?

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, tohle fakt neznám, ale vířivý klapky v sání myslím nijak adaptovat nejdou, buď jsou uzařený nebo cca od 3000ot otevřený. Cos přesně prováděl a v čem? Tohle nevypadá na VCDS ale nějakou obecnou OBD diag, že? Chyby vymaž a ber na to jen VCDS.  nevcuslo to něco, že to hlásí i tu P2004?

 

Ten senzor G336 je přístupný jen po sundání sání z motoru, nedělali jste s elektrikářem něco kolem něj a jeho konektoru?  Nevyskočilo táhlo od podtlaku ke klapkám? Je to pod vs. čerpadlem na sání.

 

tyhle info jsou obecný a ne přímo k EA888

P2004

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18436/P2004/008196

https://translate.google.cz/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.gerritspeek.nl%2Fvag-com_dtc-18436.html&edit-text=&act=url

 

P2014

https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=nl&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.gerritspeek.nl%2Fvag-com_dtc-18446.html

P2015

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18447/P2015/008213

https://translate.google.cz/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.gerritspeek.nl%2Fvag-com_dtc-18447.html&edit-text=

 

u starších provedení, nevím zda i u Tvýho 2009 praskaly klapky, takže na ovládací straně klapek podlak fungoval, ale točil jen částí klapek v sání a proto senzor na druhým konci stál a tím odhalil systém chybu.

 

Možná se G366 rozloučil ale to je snad až ta poslední možnost, snad je to jen vedení, konektor, táhlo, blbá diag... Podle VINka se koukni, co bys měl mít

 

do
3T-9B301 360
3T-99038 036
06J998386 sada opravárenská pro potenciometr

 

od
3T-9B301 361
3T-99038 037
07L907386A čidlo uhlu nahrazeno za
07L907386B čidlo uhlu

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vse bylo ok nez jsem misto adaptace bloku 60 ve vcds dal adaptaci techto klapek v bloku 142. Spatne jsem si precetl manual a adaptoval klapky sani misto skrtici...... adaptace hodila chybu a ted se tam drzi. Na volnobeh to nic nedela..... ZAcalo to ted az pri adaptaci, jinak vse ok. Jen jsem dal proste adaptaci spatnych klapek :D

 

Jinak adaptace skrtici klapky bal v poradku. 

 

Kdyz se dela adaptace klapky saciho potrubi tak pri pozadavku 0 to jde max na 30 a pri pozadavku 99 to jde na 91 co jsme se dival....

 

 

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak doufej, že nikde nic neprdlo ... Tohle ale opravdu neznám, takže jediný info k tomu teď mám tady, jestli to tak platí i tady, kdo ví. Takže tady musí být motor nastartován, aby byl podtlak k dispozici pro ovládání. Tys to tedy asi spustil při stojícím motoru, že, jen na zapnuté zapalování?

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0l_TFSI_(AXX/BGB/BPJ/BPY/BWA)#Intake_Manifold_Runner

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tohle tedy vypadá, že buď prdly klapky a nebo se rozloučilo čidlo... To abys sehnal někoho s endoskopem abyste zkoukli, jestli se hejbou všechy 4 klapky, pokud ano, bude to čidlo, ta lepší varianta ... Víc fakt nevím, p2p si měnil čidlo na svým bejvalým BZB, tak ho oslov, třeba bude vědět víc.

 

Ale teď vidím v upraveným příspěvku, že po zatlačení na ovládání čidlo pohyb registruje jak otvírání tak zavírání? Žeby jen špatně provedená adaptace? Fakt nevím, do tohodle jsem zatím nikdy nerýpal.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedu a zatim nic. Ani nad 3000 zadny rozdil. Lpg benzin zadny rozdil.

 

Sice jsem nic nepoznal ale pořád to tam je a nejde to smazat. I když to smažu a zase popojedu, nastartuju... je to zpět. Adaptace nejde píše error.

 

Jediné co jsme pozoroval, že se teplota oleje držela max 92° kolikrát bývá 95. Na to že je dost teplo. 

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...