Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

No vlastně všechny chyby DTC P..... co jsem tu kdy psal, jsem viděl pouze na GPS a VCDS, protože auto nic nehlásilo, maximálně problikl motorek nebo nápis motor do servisu na maxidotu, ale okamžitě se to smazalo.GPS to nemaže, to jsem testoval. 

 

Otestuji to dnes kolem poledne. 

 

Začalo pršet asi ve 3 ráno, strašný vichr, bouřka...polámalo mi to rajčata na terase :-( 

 

Jinak ráno start na pohodu, jezdím jen na benzín. 

Tak s chybama je to normální stav, na Maxiku se objeví opravdu jen závažný chyby, ostatní, většinou sporadický, tiše seděj a čekaj v dané ECU, jestli se budou opakovat, takže je načteš jen diagem.

 

Písni po testu, jsem fakt zvědav, jestli jí rozsvítíš, stačí na zapnutý zapalování, motor nemusí (myslím ani by neměl) běžet. No, s tím odpojením LPG natvrdo od štávy jsem to do Tebe tlačil už dřív, myslím si, že to od namontování ani za předchozích majitelů už servis nevidělo. Moje teorie, pokud jezdils na LPG, tak v systému byl řízeně nastavenej nižší tlak a čerpadlo v nádrži pak na standardní 1-2 spuštění nebylo schopný vytvořit pro start požadovaný tlak. Proč to je na dohledání. Takže jezdi dál jen na benzin a dořeš odemčení/servis LPG, minimálně pro to, aby si to další BRC znalej technik dokázal testnout, bez toho budeš vždy v pasti.

 

Tak rajčata je to nejmenší, noc na dnešek byla opravdu vydařená ...

Upraveno od rayx

  • Autor

Tak kontrolka EPC sviti na diagnostice normálně...

Tak jak válčíš, starty stále OK? Ta nesvítící EPC při normálním provozu je divná, to by mě zajímalo, jestli to BRC nějak blokuje nebo kdo tam co udělal za úpravy ...

  • Autor

Já nevím, pořád mám dojem že mi svítila do doby než mi v Boshi ve Znojmě opravovali uhnilou kabeláž u LPG (když lpg přeplo tak zdechl motor, nesepínalo), tak nevím no. Chystám se do těch Strakonic, poslední týden v červenci.

Aha, já měl za to, že svítila do servisu od autorizáku, a ono to nakonec bude triko plynařů ... Nezačaly problémy se starty - dlouhé točení - po jejich opravě kabeláže?

 

Takže jezdíš stále s odpojeným LPG? Pokud ano, co ty starty a chování motoru celkově, vše bez problémů? Pokud jo, tak to jen potvrdí, že LPG sevis potřebuje B)

 

Až budeš mít po Strakonicích, písni info, zajímalo by mě, jestli a jak se dostanou do jednotky, a co odhalej. Ale kdo už jinej než zastoupení BRC, že?

  • Autor

Pokud jezdím na benzín, nemám sebemenší problém. Pokud jedu jen jednu trasu na LPG mám později problém se startem. Takže na LPG prostě nejezdím. 

Taky jsem zjistil že pokud jedu po parkovišti (např.) cca 15-20km/h tak na benzín v pohodě a na lpg to poskakuje (ručička otáčkoměru mírně poskakuje), auto pohupuje. A zdá se mi i že je příliš silný volnoběh. 

 

V 21. 5. 2017 na 20:18, Ort napsal:

Ten zvuk mi to dělá taky a startuje normálně, viz cca 23 vteřina videa. Jako příčinu bych to neviděl.

 

Ještě mě napadl odlučovač, máš původní E a nebo už měněno za novější AC nebo AH? Hanys má nový AH, walleyman musel taky měnit za novej a ten zvuk prý pozoruje také. Že by to byl zvuk vytvářenej větším podtlakem v motoru?

Upraveno od rayx

Mám tam 06H 103 495 A. Jaký je v nich rozdíl?

Upraveno od Ort

Tak odlučovačem to taky nebude ... Takže se vracím k názoru, že to je zvuk benzínu, něco podobnýho znám na MPI se zpátečkou, kdy benzín protejká zpět do nádrže přes regulátor tlaku/omezovací ventil paliva. Tady asi nejspíš vs. čerpadlo a ventil N276.

 

V čem se odlučovače liší to ví jen výrobce ... Mezi A a E asi nebude zásadní rozdíl, ten nastal až s příchodem AC, kdy změnili materiál hlavní mebrány a k tomu asi upravili pružinu. Jak a jestli upravovali materiál ventilů v něm a případně tvarování cest jsem nikde nedohledal.

 

Rus tady měřil podtlak na různých odlučovačích, kolik km měli najeto nevím, ale postupem času se pružina i materiál membrány/ventilů unavuje, takže podtlak v motoru by měl klesat. Normálně by měl být prý cca 25mBar.

http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=192986&view=findpost&p=3411635

http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=192986&view=findpost&p=3412303

 

Po prvních olejových žroutech se VAG pokusil problém řešit nasazením odlučovačů vytvářející podtlak 100mBar, asi jen u 2.0TSI a asi ne moc úspěšně ... To navíc vyžadovalo nové simeringy/těsnění a úpravu SW pro starty, protože to dostávalo více neměřeného vzduchu ...

http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=192986&view=findpost&p=3414772

 

Upraveno od rayx

  • Autor

Takze po delsi dobe zase nejake novinky. Dnes jsem se vratil z italie. Rozhodl jsem ze zkusim tam dojet na lpg a zpet na benzin

Nepovedlo se. Po 200km jizdy tam zacala blikat kontrolka motori. Zadn zprava ani chyba jen blikala kontrolka tak jsem prepl na benzin a prestalo to. Po dalsich 50km jsem zastavil a vyskocill zo na me. P0300, P0303, P0302.

Pokracoval jsem dal na benzin, zkusil jsel pak zase prepnout na lpg ale po 60km zase moturek. P0300 a P0303. Ok. Parkrat jsem to jeste prepl na lpg potom jen vzdy na 50km abych ubral plynu v nadrzi a nemel v italii v teple plnou nadrz a dal jsmw to neriskoval a vse bylo v pohode.

Na ceste zpet jsem jel na benzin, vse ok, v rakousku jsem zlusil zase prepnout v klesani okolo alp na lpg, uz po par km zase kontrolka kotoru zacala blikat, a taly prestala jet klima, sice vetrak bezel na plno, ale do kabiny slo jen teplo a jeste k tomu to jen jemne valo jako by to foukalo jinam, takze zad zpet na benzin a bylo to ok. To se opakovalo znovu. Dale uz usel se vyprsl na pokusy s plynem a jel dalsich 450km jen benzin bez sebemnsijo problemu.

Servis LPG ... Ani bych se nedivil, že filtr bude původní a kdoví jak u Bosche spravili tu shnilou kabeláž. No to aby sis na Straky rezervoval 2-3 dny :D

  • Autor

Filty v LPG jsem měnil, ale buď je v prdeli reduktor, směšovač a nebo jednotka LPG a nebo vše :D

  • 4 týdny později...
  • Autor

Tak už se mi to blíží, směr Strakonice 8.8.2017. 

 

Ale už mám najeto nějakou tisícovku pouze na benzín, a mám dlouhodobý průměr spotřeby 8,3 l. Což je z původních cca 10,5 zajímavé... (to vše od výměny vstřiků)

 

 

No bodejť by to na benzín nejezdilo takhle dobře, když máš celej benzínovej systém novej :D Na SUPa myslím normál a to se nebavíme o jízdním profilu.

 

Až budeš mít po LPG servisu, písni, jak si s tím odblokováním poradili a co případně našli.

No ten jízdní profil by mě docela zajímal.. to je BZB motor provozovaný někde na německé dálnici, anebo s tím jezdíš jako drak? :)

  • Autor

Ja jezdim z 90% mesto. Mam to do prace 4km cca. Trajdam to nekolikrat denne Sem tam dalka. Ale v pohode udelam 100km po meste za odpoledne. Motor cdaa.

  • Autor

A jezdim jak idiot. Nejezdim. A spotrebu, rychlost nedodrzuji [emoji3] kdybych se snazil, asi bych to jeste snizil, jenze to bych pak uz mohl jezdit na kole

Na to je opravdu u SUPa těch 8,3 krásnejch, kdo by jezdil za výrazně míň, utratí potom za čištění sání+ventilů. Akorát to DSG je blbě nastavený, normálně tam řeže moc brzo vyšší kvalty ...

Tady ten to léčí, jen nechápu, že si to dal na FB a na stránkách nebo YB to nemá ...

 

Upraveno od rayx

  • Autor

Je pravda že mě to brzké řazení taky někdy štve, ale spíš jak brzké řazení nahoru mě vadí pomalá reakce na prudší zrychlení, třeba z křižovatky.

  • Autor

Jooooo, vyndal jsem úplně jednotku LPG, odpojil od všech káblíků a stejně to EPC nesvítí :D Tak teda nevím kde to je blokované, myslel jsem že to dělá ta jednotka ...... zkusím se zeptat ferdy, nebo se za ním zastavím jak pojedu do Strakonic na LPG

Divné ... Diagnostikou jí rozsvítíš, tak to vypadá na problém komunikace mezu ECU motoru a přístrojů. No, možná Ti v AGC řeknou tajnou info B)

  • Autor

Nebo ze bych tam mel jeste nejakou kouzelnou krabicku o ktere nevim [emoji3]

  • Autor

Tak už kempuju v čekárně v Auto Gas plus Strakonice..... tak uvidíme jak to dopadne. Podle symptomů co to má to bude buď reduktor nebo vstřiky lpg, ale už teď po prvních pár testech mi říkal že reduktor vypadá v pořádku. Ale ty špatné starty po použití lpg jsou prý příčinou že reduktor nebo vstřiky propouští plyn a auto pak startuje na lpg i benzín zároveň, před výměnou odlučovače přebytek asi unikal přes něj a teď nemá kudy a zůstává v komoře. No uvidíme

  • Autor

110km zkusebni jizda s technikem, napichnuta jednotka LPG i auta, vse ve 100% poradku, jen na lpg sem tam o malinko chudsi smes, to se hned nastavilo. 

 

Zajimavé je, ze jednotka není zamknuta!!!!!!! jak mi tvrdili v boshi!!! kreteni.....

 

ted necháme auto tak hodku stat a pak zkusime natartovat a overime i ten reduktor, kterej je i se vstrikama v poradku. 

LPG jednotka neovlivnuje EPC kontrolu, muze pry vymazat chybu ale jen ohledne lambda sond. Jiank jen cte udaje ohledne predstihu a smesi. Jestli jsem dobre rozumel.

 

Zkusi jeste ten reduktor a zkontroluji svicky jestli jsou spravne co to potrebuje. Taky rikal, ze pokud nejaka civka jen trosku blbne muze to taky delat, ze lpg potrebuje fakt bezchybne spalovani....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.