Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Vem 1.6 FSI a budeš mít trochu větší výkon a trochu menší spotřebu než s MPI, takže to jsou samá pozitiva a sociální jistoty :smich:

Jo, jo FSI v 1.6 je sice o trochu výkonější a možná i úspornější, bohužel na trhu ojetin je jich jak šafránu. MPI je taková sázka na jistotu.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

xkali: Na "pianko" jízdu ve dvou lidech je 1.6MPi supr...ale jak se to naloží lidma, natož se zaplou klimou - no nechce se jí holce a spotřeba taky žádná radost :feve: FSI jasná volba - pokud čas netlačí, hledal bych a hledal...a hleda... PS: když O1 naložíš lidma, tak brečí ty vzadu...když OII MPi naložíš lidma, budeš brečet ty - dynamika jízdy je ta tam.

Vloženo

Dynamika možná a stále jede.. já jsem plně spokojen a naprosto si nestěžuje.. a jede to v 5ti i 180 ;) kdyby chtěl někdo namítat.. plně naložený auto aspoň "sedí" a prostě celkově si nestěžuju s naloženým COMBI kufrem.. (tak jednou do měsíce to absolvuje s máti na chatu, resp. z chaty..)

Vloženo

Ja jsm taky spokojen .... ted jsem byl v Jeseníku...jeli jsme 4 a byl plný kufr ... předjíždět se da v pohodě ... neřekl bych, že je ta dynamika nějak strašna, samozřejmě naklad jde poznat ale je to uplně v pohodě ....

Vloženo

Taky si nemůžu stěžovat, i spotřeba je ok.

Ale mít víc peněz v té době, tak bych 1.6 určitě neměl, ale tak to bude asi i u vás.

V příštím autě, už chci mít určitě silnější motor.

Vloženo

U nás to nebylo o penězích, ale o skladovém autě.. ;) a non diesel :smich: takže volba byla jasná.. a víceméně i výbava byla stryktní, takže nějak se našlo auto s MPI.. tak měsíc na to se máti ptala, proč jsme si nekoupili eRSo :smich: já sem myslel, že ju ....

Jinak spotřebu podle PP 7,6 dlouhodobka, dle PC 7,1 nějak mi ted PP přidává (nenažranec).

Vloženo

Jasně, že když se atmosféra hodně zatíží, že dynamika jde dolů, na tomhle motoru je to fakt dost cítit, ale chce někdo říct, ze u FSI to tak není? Se zátěží se lépe poperou přeplňovaný motory. Já jsem s motorem taky spokojenej, dá se s tím jet i dost svižně, pokud tou tíhou auto právě zrovna "neklečí", ale příští auto bych taky uvítal silnější s turbíčkem. Škoda, že 1.8 TSI přišla, téměř za cenu 1.6 MPI před pár lety, tak pozdě.

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Chci koupit OII combi a nevim jestli 1,9 manual nebo 1,9 DSG nebo 2,0 manual nebo DSG????Na cene nezalezi,ale zajimaji mi zavady a jak casto neco odchazi.Cetl jsem prispevky na oba motory,ale furt nevim jaky vzit.Chci jezdit vetsinou mesto a nekdy mimo mesto.Diky za rady

Vloženo (editace)

Taky jsem se dlouho rozhodoval co vzít ,ale jelikož šlo o bazarovku tudíš na reklamaci bych nic neuhrál vyhrála 1,9 s manuálem. A také těch závad co jsem se dočetl tady na foru na ten 2,0 tdi bylo víc než dost. Zatím jsem s tím autem víc než spokojen šlo o nějakého referenta

od škodovky. Ale já přesedal z fabie HTP.

Editováno: , autor: DEZENT
Vloženo

no ja chci presedlat z OII RS chipnutej benzin :-) 239 koni tak je mi jasny,ze ani 1,9 ani 2,0 nepojedou jako tohle,ale proste chci prejit na naftu kterou jsem nikdy nemel.Ted zvazuju jestli manual nebo automat

Vloženo

Tak já bych taky vzal jednoznačně 1.9TDI...to jestli chceš manuál nebo DSG je už jen čistě na tobě, ale ze zkušenosti můžu říct že ta 1.9TDI z DSG je dobrá kombinace a jak už jsem tu někde psal..z DSG proti manuálu mi to připadá jako by to mělo tak o 10-15koňíků víc....prostě z DSG mi přijde že to jede lépe než z manuálem.

  • o 1 rok později...
Vloženo

prosím o radu, můžu mit octavii 2.0 103kw dovoz Německo moc pěknou najete 129 000 km,214 000 kč v pěkné vybavě. a nebo mam jít do 1.9 tdi musím počkat az nějaká bude,což mi nevadí.slyšel jsem ,že ty 2.0 mají velké problemy s motorem ,pomožte prosím,nemam s tím zkušenosti a nerad bych se spálil ,děkuji

Vloženo (editace)

Hele u těch dvoulitrů je to asi od kusu já si na něj nemůžu stěžovat šlape jak hodinky a jsou tací kerý maj pořád nějaký problémy.To se musíš rozhodnout co víc využiješ.

Editováno: , autor: acek
Vloženo

120tis.Ted j sem v září jel španělsko a zpět (dovča) na zátah tam 20hod velkej provoz a čekání na v kolonách před a na mítnicích a zpět 15hod 30min.v noci bez provozu.celkem 4tis km. A vrněla jak kočka.

Vloženo (editace)

Velmi zaleží co od toho čekáš. Pokud jezdíš PIANKO tak to 1,9 bude stačit. Budeš spokojený se spotřebou atd. Pokud chceš jezdit KUDLU tak si pořiď 2,0. Spotřeba bude o něco málo vyšší a ty budeš spokojený že máš nabušený motor. Já osobně mam 1,9 a jsem sní maximálně spokojený. Jo a osřeji se sní dá jet taky.

Jinak musím souhlasit s ACEK. Ale údajně 2.0 jsou poruchovější. Ale nemohu soudit. Je to názor od názoru.

Editováno: , autor: Sniper_2003
Vloženo

Mal som plne v Škode servisovanú 2.0 TDI r.v.2004, orig.170000 km po prvom majitelovi , mala nový zotrvák a spojku.Ked išla ,tak išla perfektne , spotreba nizska , ťah perfektný.Ale..,za 10 tis. km sa pokazila prevodovka ,zničené uloženie vystupného ložiska prevodovky -nedala sa dobre vyradovať rýchlosť.Následne začali problemy s nepravidelným volnobehom za tepla -pravdepodobne jedna tryska na odchode .Celkovo som nemal zo spolahlivosti auta dobrý pocit.Teraz mám 1.9 TDI 77kw r.v. 2006 , je o dosť slabšia , spotreba asi rovnaká alebo mierne vyššia ale je výrazne tichšia aj na studeno,turboefekt s plynulejším nástupom bez kopancov, prevodovka radí lahšie a presnejšie a celkovo je mi tento motor napriek výrazne horšej dynamike uživatelsky príjemnejší.Tak neviem vyber si....

Vloženo

Za sebe říkám raději tu 1.9. Nedávno jsem si jí koupil a zatím spokojenost. Už od mnoho lidí jsem slyšel, že 2.0 nejsou tak spolehlivý, ale osobní zkušenost nemám. Pokud ti jde i o výkon, tak není problém tu 1.9 čipnout. Pak máš výkon minimalně jak 2.0. Mistři jako TDI fun to dělaj za slušný peníze. :palec2:

Vloženo

Jezdil jsem obě dvě a dvoulitr se mi zdál lépší, ale jak je psáno je hlučnější a spotřeba vyšší. Není nic jednoduššího, než oba motory vyzkoušet. Tak jak píše Sniper, chceš jezdit klidněji a na spotřebu, kup 1,9 ,nebo jsi závodník a dáváš tomu co proto, kup dvoulitr. Ženuška jezdí chipovanou 1,9 a ani tak se nevyrovná pružnosti dvoulitra. 1,9 je docela držák, máme najeto přes 250tis. bez jakéhokoliv většího zásahu, na dvoulitru jsme po 100tis. měnilo turbo a komplet brzdy. A pak si vyber, že jo?? :)

Vloženo

Je to věčná otázka tady na fóru a je tady taky spousta odpovědí-stačí hledat. Stejně tak je kolem dvoulitru spousta mýtů o jejich poruchách. Já mám osobně už třetí 1.9 tdi, a neměl jsem ani s jednou problém. Pokud jezdíš "normálně", tak je to plně dostačující motor se slušnou spotřebou. Jestli mohu doporučit, tak ideálně s DSG. Byl jsem sveřepý zastánce manuálu, ale DSG nemá chybu a kdo zkusí, už nechce jinak. Moji kamarádi mají dvoulitry (3) a jezdí bez vážnějších problémů, a to mají najeto přes 200 tis. Ale obecně je 1.9 spolehlivější.

A teď si vyber 1.9 nebo 2.0 , s DSG nebo bez...............

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...