Přejít na obsah

Výběr motoru


maro-01

Doporučené příspěvky

s tou jednastvorkou som nejazdil nevim ako ide...ale tu 1.9ku ti mozem doporucit je to fakt dobry motor, osvedceny..mozno trosku slabsi ale ak jazdis prevazne dialnice tak by to nemalo vadit...DSG je ci si zvolis alebo nezvolis je tvoja vec..moj nazor je taky ze radsej by som siel do manuala kde je, ako pisu tuna chalani, mensia spotreba na tej dialnici aa octavku si niecim dovybavil...

neda mi nevyjadrit sa k tym motorom.. myslim si ze keby sa oplatili len tie dva ktore pise marios..(1.4 a 1.8) tak skodovka by ponukala len tie.. ale trh je rozmanity kazdy chce nieco ine.. ja by som mojho dvojlitra nemenil a isiel by som donho znova aj ked by som silno uvazoval o tej 1.8ke...kazdy ma ine potreby takze polemizovat ktory motor sa do octavky hodi a ktore sa nehodia je podla mna maximalna hlupost...myslim si ze kazdy motor ktory je v palete sa do nej hodi a kazdy je na nieco ine..s jednym usetris s dalsim sa zabavis... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jednou jsem jel za 5,8 l... :D ale to bylo asi z kopce ... myslím! lol ... zase jezdím furt na 225tkách... to taky moc nepřidá, mám furt puštěnou klimu, rádio, podsvícení přístrojů naplno... světlama taky furt svítím, používám dokonce i stěrače a neustále v autě něco nabíjím... :) takovej Marios, plno těchto věcí v autě ani nepotřebuje... rofl :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych se vyprdl na DSG a dal penize za 2,0TDi pokud jezdis tolik dalnice tak ti bude 5tka kratka a DSG te nespasi... navic spojeni DSG a 1,4 v dalnicnim provozu budes rad za 10L... skoda ze nema 1,9Tdi 6g to je nejvetsi chyba..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani Marios , ani jeho auto není chudák, včera, jsme se oba projevili na plno. Cesta Olomouc - Jeseník za prům. rychlost 84 km/h, "dálnice" z Olmiku pořád 170km/h v lévem pruhu, okresky většínou 110 - 120 km/h, obce 80 km/h a výsledná spotřeba za těch 115 km byla 6,3 l/100km. Průměrku trochu pokazila až cesta přes Ramzovou, kde byl sníh na cestě a dost to klouzalo (usuzuji podle dvou pražáků, kteří skončili ve škarpě a mrzli a hopsali kolem aut. Byli dobří tak jsem jim zatleskal, oni ale zřejmě čekali že jim pomužu :smich:fuck )

Takže to jen k tomu, že auto chudák není spíše opačně, rozhodně si stěžovat nemůže a ani nestěžuje, šlape jak hodinky... :scooter:

Editováno: , autor: Marios
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych se vyprdl na DSG a dal penize za 2,0TDi pokud jezdis tolik dalnice tak ti bude 5tka kratka a DSG te nespasi... navic spojeni DSG a 1,4 v dalnicnim provozu budes rad za 10L... skoda ze nema 1,9Tdi 6g to je nejvetsi chyba..

2,0TDI je mozna lepsi na jizdni vlastnosti, ale neni tak spolehliva jako 1,9TDI. Alespon podle odbornych casopisu, je momentalne 1,9TDI 77KW nejspolehlivejsi motor VW. Mam na stavajici 1,9TDI 70000 a zadny problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím, rozhoduju se, že koupím 1.6 MPI - v tom jsem celkem pevný v základech - jenom nevím zda vzít mech. nebo automat. převodovku - jezdím dost klidně a pohodově a nějak mě přestává bavit kvedlat klackem. Z automatu mám strach co se týče spolehlivosti a zvýšení spotřeby. Kdo máte 1.6 MPI v automatu piště rady.

Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Automat nemám a jsem rád, že jsem do něho nešel nakonec..

Co se týče spotřeby počítej 0,7-1l /100km navíc oproti manuálu, prý ale "řadí" pomalu či co a dost to neumí odhadnout (recenze v auto světu nebo tak cosi). Ale reálnou zkušenost nemám, tak nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty jo... a jakej máš finanční strop??? a představu o výbavě??? a musí to být benál???

No chci se vejít do 250-260 tkč, ESP, aut. klima, sedan (kombíka nechci - mě se prostě nelíbí), teď kámoš něco dovezl z DE tak se pojedu příští týden na to mrknout a pak se uvidí. TDI-PD jsem měl a dost mě to nepřesvědčilo (hlavně spolehlivost). Co jsem to pak řešil se známým mechanikem ze škodovky tak říkal, že PD už prostě není co rotačka a servis je obecně dost drahej. Na FSI jsem taky nedostal zrovna kladné recenze - 1.6 FSI nic moc a 2.0 FSI zase dost žere. Doma občas jezdím s 1.8T, ale to se prostě nedá uhlídat v rych. limitech (dneska jsem jel jen do vedlejšího města a při nájezdu na hlavní jsem pěkně roztočil 4 a hle hned 180, tak rychle na brzdy, bo provoz houstl - no co příští týden půjde do světa, vhodné pro nějakého ďábla :-) . Potřebuju prostě kárku tak na 20t km ročně, cesty hlavně po kraji, párkrát do roka dále, pěkně pianko jízda. Důležitá spolehlivost a nízké serv. náklady, bohužel do O1, když si sednu se 4 lidma tak za mnou doslova brečí, že jsou jak sardinky (holt postavička mamuta).

Editováno: , autor: xkali
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...