Leden 23, 200916 r Přesně jak píše Vorlajz. 1.9TDI je osvědčená klasika a navíc ve spojení s DSG je podstatně míň hlučný.
Leden 23, 200916 r O té 1.4TSI ve faceliftu OII si můžeš přečíst v aktuálním AutoTipu. Pokud budeš jezdit hodně často dálnice, tak se ti spotřeba pěkně vyšplhá. Mrkni na ten článek. Vem tu 1.9TDI nebo počkej na CR 1.6
Leden 23, 200916 r s tou jednastvorkou som nejazdil nevim ako ide...ale tu 1.9ku ti mozem doporucit je to fakt dobry motor, osvedceny..mozno trosku slabsi ale ak jazdis prevazne dialnice tak by to nemalo vadit...DSG je ci si zvolis alebo nezvolis je tvoja vec..moj nazor je taky ze radsej by som siel do manuala kde je, ako pisu tuna chalani, mensia spotreba na tej dialnici aa octavku si niecim dovybavil... neda mi nevyjadrit sa k tym motorom.. myslim si ze keby sa oplatili len tie dva ktore pise marios..(1.4 a 1.8) tak skodovka by ponukala len tie.. ale trh je rozmanity kazdy chce nieco ine.. ja by som mojho dvojlitra nemenil a isiel by som donho znova aj ked by som silno uvazoval o tej 1.8ke...kazdy ma ine potreby takze polemizovat ktory motor sa do octavky hodi a ktore sa nehodia je podla mna maximalna hlupost...myslim si ze kazdy motor ktory je v palete sa do nej hodi a kazdy je na nieco ine..s jednym usetris s dalsim sa zabavis...
Leden 24, 200916 r ved ten tvoj motor je na to ako stvoreny keby si sa bavit nechcel tak si kupis mariosovu 1.6ku a jazdis ekonomicky :D..pripadne sa snazis o svetovy rekord v spotrebe s tymto motorom ako marios... Upraveno Leden 24, 200916 r od CorradoVR6
Leden 24, 200916 r no jednou jsem jel za 5,8 l... ale to bylo asi z kopce ... myslím! ... zase jezdím furt na 225tkách... to taky moc nepřidá, mám furt puštěnou klimu, rádio, podsvícení přístrojů naplno... světlama taky furt svítím, používám dokonce i stěrače a neustále v autě něco nabíjím... takovej Marios, plno těchto věcí v autě ani nepotřebuje... rofl
Leden 25, 200916 r Ja bych se vyprdl na DSG a dal penize za 2,0TDi pokud jezdis tolik dalnice tak ti bude 5tka kratka a DSG te nespasi... navic spojeni DSG a 1,4 v dalnicnim provozu budes rad za 10L... skoda ze nema 1,9Tdi 6g to je nejvetsi chyba.. Upraveno Leden 25, 200916 r od JasteR
Leden 25, 200916 r není to tak hrozný Ale není to taky žádná sláva. Ve 140km/h už motor docela točí... Do Turana se 6 dává, tak proč ji sakra nedají i do Octavky???
Leden 25, 200916 r Ty wole...chudák Marios...Vy mu dáváte čočku jaky chudak marios? chudak jeho auto..aj by sa chcelo prejavit na plno len marios ho obmedzuje
Leden 25, 200916 r firemní politika. já s tim lítám klidně 180 a nemám problém. ono vůbec oktávka není žádná sláva zvlášť s tímhle motorem a ten kdo si to kupuje si to musí uvědomit
Leden 25, 200916 r Ani Marios , ani jeho auto není chudák, včera, jsme se oba projevili na plno. Cesta Olomouc - Jeseník za prům. rychlost 84 km/h, "dálnice" z Olmiku pořád 170km/h v lévem pruhu, okresky většínou 110 - 120 km/h, obce 80 km/h a výsledná spotřeba za těch 115 km byla 6,3 l/100km. Průměrku trochu pokazila až cesta přes Ramzovou, kde byl sníh na cestě a dost to klouzalo (usuzuji podle dvou pražáků, kteří skončili ve škarpě a mrzli a hopsali kolem aut. Byli dobří tak jsem jim zatleskal, oni ale zřejmě čekali že jim pomužu ) Takže to jen k tomu, že auto chudák není spíše opačně, rozhodně si stěžovat nemůže a ani nestěžuje, šlape jak hodinky... Upraveno Leden 25, 200916 r od Marios
Leden 25, 200916 r no vidíš, takovej Béďa Čech se teď bude divit, jak je možný, žes kolem těch pražáků, kteří zapadli projel jenom s dvoukolkou...
Leden 25, 200916 r Ja bych se vyprdl na DSG a dal penize za 2,0TDi pokud jezdis tolik dalnice tak ti bude 5tka kratka a DSG te nespasi... navic spojeni DSG a 1,4 v dalnicnim provozu budes rad za 10L... skoda ze nema 1,9Tdi 6g to je nejvetsi chyba.. 2,0TDI je mozna lepsi na jizdni vlastnosti, ale neni tak spolehliva jako 1,9TDI. Alespon podle odbornych casopisu, je momentalne 1,9TDI 77KW nejspolehlivejsi motor VW. Mam na stavajici 1,9TDI 70000 a zadny problem.
Únor 10, 200916 r Rozhodně 1,9 TDI, 77 kw je dobrá, ovšem není to stará TDI. Pokud ovšem nepudeš do 2,0 TDI a nejlépe 125 kW.
Únor 15, 200916 r Zdravím, rozhoduju se, že koupím 1.6 MPI - v tom jsem celkem pevný v základech - jenom nevím zda vzít mech. nebo automat. převodovku - jezdím dost klidně a pohodově a nějak mě přestává bavit kvedlat klackem. Z automatu mám strach co se týče spolehlivosti a zvýšení spotřeby. Kdo máte 1.6 MPI v automatu piště rady. Dík.
Únor 17, 200916 r Automat nemám a jsem rád, že jsem do něho nešel nakonec.. Co se týče spotřeby počítej 0,7-1l /100km navíc oproti manuálu, prý ale "řadí" pomalu či co a dost to neumí odhadnout (recenze v auto světu nebo tak cosi). Ale reálnou zkušenost nemám, tak nevím.
Únor 17, 200916 r xkali, já myslel, že jsi chtěl 2.0 FSI nebo 1.6 FSI... já jen abys za týden nenapsal, že chceš 1.4 MPI!
Únor 17, 200916 r xkali, já myslel, že jsi chtěl 2.0 FSI nebo 1.6 FSI... já jen abys za týden nenapsal, že chceš 1.4 MPI! Nojo chtěl, ale nic solidního jsem nesehnal. Uvidíme nakonec koupím.
Únor 17, 200916 r ty jo... a jakej máš finanční strop??? a představu o výbavě??? a musí to být benál???
Únor 22, 200916 r ty jo... a jakej máš finanční strop??? a představu o výbavě??? a musí to být benál??? No chci se vejít do 250-260 tkč, ESP, aut. klima, sedan (kombíka nechci - mě se prostě nelíbí), teď kámoš něco dovezl z DE tak se pojedu příští týden na to mrknout a pak se uvidí. TDI-PD jsem měl a dost mě to nepřesvědčilo (hlavně spolehlivost). Co jsem to pak řešil se známým mechanikem ze škodovky tak říkal, že PD už prostě není co rotačka a servis je obecně dost drahej. Na FSI jsem taky nedostal zrovna kladné recenze - 1.6 FSI nic moc a 2.0 FSI zase dost žere. Doma občas jezdím s 1.8T, ale to se prostě nedá uhlídat v rych. limitech (dneska jsem jel jen do vedlejšího města a při nájezdu na hlavní jsem pěkně roztočil 4 a hle hned 180, tak rychle na brzdy, bo provoz houstl - no co příští týden půjde do světa, vhodné pro nějakého ďábla :-) . Potřebuju prostě kárku tak na 20t km ročně, cesty hlavně po kraji, párkrát do roka dále, pěkně pianko jízda. Důležitá spolehlivost a nízké serv. náklady, bohužel do O1, když si sednu se 4 lidma tak za mnou doslova brečí, že jsou jak sardinky (holt postavička mamuta). Upraveno Únor 22, 200916 r od xkali
Únor 22, 200916 r mezi 1.6 MPI a 2.0 FSI je sice rozdíl ve spotřebě, ale taky ve výkonu! No právě - na výkon není dost bodů. Stejně i běžnou jízdu s 1.8T jezdím většinou na tempomat - 100 km/h tacho, takže 1.6 jako přemisťovadlo stačí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.