Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hele Zdenku, prijde ti normalni vystupovat tady pod vice identitama a vzajemne si davat plusy? Krom neustaleho omilani vytazeneho konektoru, uvadeni slevy na auto koupene v ramci ZTP cilove skupiny je tvuj prispevek cista nula. Jen to tady zasiras nesmyslnyma spekulacema.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
  • o 3 týdny později...
  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Budeš to mít asi takto, vnější okraj disku bude oproti origo 18" s ET44 o 15mm více ven a vnitřní okraj disku bude oproti origo 18" o 3mm  dále od tlumiče. Dle mého vejde, ale pokud chceš na zimu, zvážil bych to vzhledem k tomu jak budou vylézat více. Já bych si to u nás dovolit nemohl, protože by ty kola byly po týdnu zimy oklepané až hrůza s kamenem nešetří, asi si myslí, že všichni jezdí na letních nebo pak už nevím. 

Vloženo (editace)

Na zimu jsem koupil disky Borbet W 7x17 ET40, díra 57.1 s otvorem na šrouby vrtaným na originální kulaté šrouby koncernu, takže nejsou potřeba žádné podložky nebo jiné šrouby.
Dlouho jsem vybíral, jaká kola koupit a hlavní výhodou u tohoto kola se píše, že byli vyvinuté speciálně s ohledem na nízkou hmotnost. Borbet snad není úplně shitová značka a kola vypadají hezky minimalisticky, cena super a na těchto kolech byl dělaný i tento německý test pneu, kde si chválili jejich hmotnost, tak jsem se rozhodl to risknout. Mimochodem ta hmotnost (mnou měřená) je 9.0kg což je o brutálních 2.5kg méně než nejlehčí kola od škody ve stejném rozměru a o 5.4kg lehčí než Trinity 19ky co mám na léto. Jedinou drobnou nevýhodou kol, je že paprsky vystupují asi o 6mm mimo osu, takže nejsou úplně ideálně aerodynamické. Pro zajímavost: eshop poslal nejprve špatná kola Borbet V ve stejném rozměru, která vypadají dost podobně, ale byli o 1.3 kg těžší než Borbet W, takže Borbet W asi bude odlehčený model.

20191010_152804.jpg

20191010_152904.jpg

20191010_152934.jpg

20191010_153012.jpg

20191010_153216.jpg

Editováno: , autor: 5icz
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj, jaké máte zkušenosti s odolností těch broušených ploch proti korozi? 

Chci koupit na zimu Borbet F2 graphite 

Bojím se, že ten obrys co je dokola bude časem škaredý...

nevíte jak jsou na tom?

 

7-BORBET_OTg1NTI-w400-h400-br0-2400098552bSbBm9tyOyzyJ.jpg

Vloženo

Mam zkusenosti s originaly. Pokud je clovek zbavi soli a nenecha ju na kole cely rok, nic se jim nestane. Dokonce i ten zlutozlaty povlak jde v mycce odstranit a vypadaji jak nove.

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím,jsem čerstvý majitel Superbu 3 tak že se teprve rozkoukávám a zjištuju.Ještě nezačalo léto ale už se chci pomalu dívat po zimních bačkorách.Můžete mi prosím poradit ideální rozměry na zimu co se týče ET apod?Popřípadě se chci zeptat jestli musím řešit senzory tlaku v pneu.Nevím jestli to u Superba měří ventilky nebo nějaké čidlo mimo kolo jako např u oktávky,předem díky

Vloženo

Ideální rozměr je ten, co máš ve velkém TP. Jak pneu, tak ET, apod.

Tlak v pneu je hlídán u většiny Škodovek přes čidla ABS v náboji kola.

Pokud ale máš v infotainmentu zobrazeny reálné tlaky, tak to bys měl TPMS čidla. Ale to má snad až FL a za příplatek.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...