Publikováno Srpen 23, 20169 r Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli by mi byl někdo schopen poradit. Tchán se vrtal v elektrice na rádio a prostě zkratoval drát s klíčkovým napětím a tomu zhořela izolace. Je to rok výroby 2003. Tak jestli někdo neví kde je nějaká svorkovnice. Bude to nejspíše od spínačky a někde po cestě musí být svorkovnice, nebo se pletu? Děkuji za každou radu, už to hledám třetí den. Upraveno Srpen 23, 20169 r od Vanasek.666
Srpen 23, 20169 r Jaké tam bylo radio původně? Klasické iso konektory? Tuším že je to černo-červený drát z kabelového svazku. Přímo na konektor to není, vychází ze svorek z kabeláže.Odesláno z mého XT1080 pomocí Tapatalk
Srpen 23, 20169 r Autor Jojo ISO konektory, ale původně nevím jaký. No našel jsem ho na spínačce, Teda když jsem ho vzal ohm metrem, ale jestli je po cestě ještě nějaký konektor nebo je přímo od spinacky až k rádiu. A na spínačce je cernocerveny
Srpen 24, 20169 r černočervený ale spíná startér ne? Spínaný proud by měl být žluto černý, alespoň podle schemat....
Srpen 24, 20169 r Autor Asi jsem se spletl, nejspíše byl červený, měl by to být tenhle. Snad nekecám blbosti
Srpen 24, 20169 r V tom případě, to neřeš sáhodlouze, udělej bypas od klíčku k rádiu a je to cajk Pro sichr bych vsadil na kabel co nejblíže spínačce pojistku. Na obyč radio stačí 10A Možnost č. 2 je připojit spínaný proud na stálý a zapínat si radio nezávisle na klíčku. Třeba já to tak mám rád - na někoho čekáš v autě a pustíš si rádio bez kíčku. Nevýhoda je v tom, že musíš radio vždy vypnout při odchodu z auta...
Srpen 24, 20169 r Autor Děkuji, přesně tak jsem to myslel, už jsem to tak dodělal před chvílí, jen tu pojistku tam ještě musím dát, ale opravdu mockrát děkuji za pomoc. Já Teda osobně radši taky mám, když si rádio zapinam u svého auta sám, ale tchán je asi líný, nebo by se mohlo stát že zapomene :D, vypnout rádio, takže to chce mít automaticky. Ale fakt ještě jednou děkuji
Srpen 25, 20169 r U Supa je dobré, že stačí otočit klíček na kontrolky, pak ho otočit zpět a spínáný proud běží až do chvíle, kdy klíček vytáhneš Každopádně pozor na pálející se izolaci, pokud z nějakého důvodu není kabel pod proudem jištěn, může to skončit katastrofou. Kabel z akumulátoru se dokáže zahřát na zápalnou teplotu během pár sekund...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.