Přejít na obsah

16" ci 17" na O3


Tragedie_v_JZD

Doporučené příspěvky

Za sebe bych doporučil 16". Máme firemní O3 na 17" a je to hrozně trvdé. Taky pořád řešíme, že se blbě sjíždí pneu a po čase začnou být hodně hlučné (mají "pilku"). Několikrát kontrola celého podvozku + geo, vždy to bylo v pořádku. Od pár lidí z oboru jsem už slyšel, že O3 s jednoduchou zadní nápravou se "nemá ráda" s 17" pneu. Doma jsem měl do nedávna O2 na 16" a to mi přišlo jako optimální z hlediska vzhledu a komfortu jízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám  17tky na O3 s pneu 225/45 a podle mého názoru je to obecně na naše tankodromy asi ten nejideálnější rozměr, pokud se hledí na velikost kol a nějaký komfort. Samozřejmě, že na 16 to bude ještě komfortnější, ale už to nebude vypadat tak hezky. A na těch 17 se to ještě dá. Třeba když jsem měl na BMW 18tky o rozměru 255/35 vzadu a vepředu 225/40, tak to byla naklepávačka (a to jsem neměl eM podvozek) :-D.

17 se neboj a jdi do nich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulý týden jsem si přivezl novou OIII, protože mi zbyly z předchozího Yetiho po jeho prodeji doma litáky 17", celý týden jsem přemýšlel, jestli je obout do rozměru OIII, nebo prodat a dát 16", měl jsem strach z oné zadní nápravy. Sice se mi velice líbi na autě velká kola, ale na úkor komfortu nemám a neměl bych problém, jej obout do menších. Nakonec jsem se rozhodl pro variantu Ekonomy, koupit gumy na ty 17" z Yetiho a hodit na OIII. Řekl jsem si prodat je a následně vyměnit za 16" můžu vždy. Celkově jsem velice překvapen, čekal jsem to o poznání tvrdší než to doopravdy je, dokonce mám pocit, že je o poznání komfortnější než Yeti na 17" a to má multilink a vyšší profil pneu. Nebal bych se 17" a to je mám foukané na hodnotu EKO t.j. 2,5 bar. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky je možné, že stárnu :-) . Ale naše firemní O3 na 17" moc pohodlná není. Teď máme v servisu Superba a dostali jsem jako náhradu nového Passata, je na 16" ALU a tak bych si představoval pohodlné auto. Uplně jiné svezení. Jinak tu O3 máme 1.6TDI, takže jednoduchá zadní náprava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ET nesedí, z Yetiho mají ET45 a origo Oktávácke myslím, že ET49. To ET jsem ale nijak neřešil, proč taky. V tak malém rozchodu dle mého nemá na nic vliv a pak, kdo to pozná ty 4mm, normálně okem nikdo a měřit to nikdo nebude, taktéž ani sledovat na vnitřní straně disku, kdyby tam byl rozdíl v šíři disku, už bych nad tím přemýšlel v souvislosti s šíři pneu, ale jinak nebyl důvod a myslím, že vypadají dobře i na oktávě. Okem pozná jen ten kdo se orientuje v origo litácích, že jsou z Yetiho, ale že o 4mm vylezají více už určitě ne. V případné reakci na toto, tady prosím nepište ty bubáky o pojišťovnách, už vůbec ne o PČR či technických prohlídkách, to raději šetřete vlákno, už je toho plné forum.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...