Publikováno Září 1, 20169 r Doufam, ze jsem neprehledl nejake existujici tema ... O3 je defaultne na 16", nicmene se mi docela libi 17" Terony... Jak moc (a jakym zpusobem) by 17" kola mela vliv na jizdu? Nikdy jsem 17" kola na aute nemel... Dik
Září 1, 20169 r Autor ... Tak jsem nasel stejne vlakno nakonec v sekci O2... Predpokladam, ze to pujde aplikovat i na O3... Takze zustanu u 16"...
Září 1, 20169 r Za sebe bych doporučil 16". Máme firemní O3 na 17" a je to hrozně trvdé. Taky pořád řešíme, že se blbě sjíždí pneu a po čase začnou být hodně hlučné (mají "pilku"). Několikrát kontrola celého podvozku + geo, vždy to bylo v pořádku. Od pár lidí z oboru jsem už slyšel, že O3 s jednoduchou zadní nápravou se "nemá ráda" s 17" pneu. Doma jsem měl do nedávna O2 na 16" a to mi přišlo jako optimální z hlediska vzhledu a komfortu jízdy.
Září 1, 20169 r ja mam O3 na 18'' a je to velice komfortni jizda...pravda, s DCC podvozkem. ale stejne si nedokazu predstavit, ze by to na 17kach bylo nejak extra tvrdy...
Září 2, 20169 r mám 17´a je to podle mě naprosto ok. Předtím jsem měl Passata B6 na 18´s origo sportovním podvozkem a to bylo o poznání tvrdší.
Září 7, 20169 r Ahoj, mám 17tky na O3 s pneu 225/45 a podle mého názoru je to obecně na naše tankodromy asi ten nejideálnější rozměr, pokud se hledí na velikost kol a nějaký komfort. Samozřejmě, že na 16 to bude ještě komfortnější, ale už to nebude vypadat tak hezky. A na těch 17 se to ještě dá. Třeba když jsem měl na BMW 18tky o rozměru 255/35 vzadu a vepředu 225/40, tak to byla naklepávačka (a to jsem neměl eM podvozek) :-D. 17 se neboj a jdi do nich.
Září 8, 20169 r Minulý týden jsem si přivezl novou OIII, protože mi zbyly z předchozího Yetiho po jeho prodeji doma litáky 17", celý týden jsem přemýšlel, jestli je obout do rozměru OIII, nebo prodat a dát 16", měl jsem strach z oné zadní nápravy. Sice se mi velice líbi na autě velká kola, ale na úkor komfortu nemám a neměl bych problém, jej obout do menších. Nakonec jsem se rozhodl pro variantu Ekonomy, koupit gumy na ty 17" z Yetiho a hodit na OIII. Řekl jsem si prodat je a následně vyměnit za 16" můžu vždy. Celkově jsem velice překvapen, čekal jsem to o poznání tvrdší než to doopravdy je, dokonce mám pocit, že je o poznání komfortnější než Yeti na 17" a to má multilink a vyšší profil pneu. Nebal bych se 17" a to je mám foukané na hodnotu EKO t.j. 2,5 bar.
Září 9, 20169 r No, asi ti ale nebude sedět ET, Yeti má jiné....měl jsem zimní alu na OIII a prodal jsem je s autem, nechtěl jsem je kvůli jinému ET nechat na Yeti a jezdit na neschválených kolech.
Září 12, 20169 r Za mě určitě 17" mám je jak letní, tak i zimní a určitě je to komfortnější oproti OII se 17"
Září 12, 20169 r Na Octavii II FL jsem měl 15", teď na O III mám 17" Co se týče komfortu, řekl bych, že je to +- stejné, možná OIII, byť je na 17" je o něco komfortnější. Na zimu mám 16", rozdíl mezi zimními 16" a letními 17" minimální.
Září 12, 20169 r Taky je možné, že stárnu :-) . Ale naše firemní O3 na 17" moc pohodlná není. Teď máme v servisu Superba a dostali jsem jako náhradu nového Passata, je na 16" ALU a tak bych si představoval pohodlné auto. Uplně jiné svezení. Jinak tu O3 máme 1.6TDI, takže jednoduchá zadní náprava.
Září 15, 20169 r Jo ET nesedí, z Yetiho mají ET45 a origo Oktávácke myslím, že ET49. To ET jsem ale nijak neřešil, proč taky. V tak malém rozchodu dle mého nemá na nic vliv a pak, kdo to pozná ty 4mm, normálně okem nikdo a měřit to nikdo nebude, taktéž ani sledovat na vnitřní straně disku, kdyby tam byl rozdíl v šíři disku, už bych nad tím přemýšlel v souvislosti s šíři pneu, ale jinak nebyl důvod a myslím, že vypadají dobře i na oktávě. Okem pozná jen ten kdo se orientuje v origo litácích, že jsou z Yetiho, ale že o 4mm vylezají více už určitě ne. V případné reakci na toto, tady prosím nepište ty bubáky o pojišťovnách, už vůbec ne o PČR či technických prohlídkách, to raději šetřete vlákno, už je toho plné forum.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.