jakudo Vloženo 14. Září 2016 Sdílet Vloženo 14. Září 2016 Zdravím, Mám objednanou fabii combi 1.2 TSI 81 kW manuální převodovka. Mám tam zatím objednaný normální tempomat, ale přemýšlím nad Adaptivním. Nikdy jsem ho neměl ani nezkusil. Mám si ho ještě doobjednat nebo je to zbytečnost? Dík za názor:) Sent from my iPad using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 14. Září 2016 Sdílet Vloženo 14. Září 2016 I s manuálem je to víc, než fajn věc .... (nicméně, s automatem je to ještě vyšší level). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 14. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2016 To je jasný. S automatem by to bylo asi jiný kafe. Ale co ten manuál? Sent from my iPad using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejbuch Vloženo 14. Září 2016 Sdílet Vloženo 14. Září 2016 Pokud jezdíš po dálnici tak ber Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 14. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2016 Jj, docela dost.Sent from my iPad using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejbuch Vloženo 14. Září 2016 Sdílet Vloženo 14. Září 2016 Tak to ber protože FIII jezdíš od 75-80kmh na pětku. Takže na dálnici využitelné pro manuál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 14. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2016 Ok, díky za názor. Asi do toho půjdu. 4tis navíc už není tak moc. Navíc jsem taková technologická hračička, tak snad budu spokojenej[emoji3]Sent from my iPad using Tapatalk 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 14. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2016 Ještě dotaz, nevíte, jak je to při sešlápnutí spojky? S normálním tempomatem se tempomat navypne. Vypnese jen při sešlápnutí brzdy. Je to u adaptivního stejně?Sent from my iPad using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzulak1 Vloženo 14. Září 2016 Sdílet Vloženo 14. Září 2016 U adaptivního je to stejně, dá se normálně řadit a tempomat je aktivní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 14. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2016 Dík za infoSent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 15. Září 2016 Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Pridam svuj nazor, at to vyvazime. Mam adaptivni tempomat u sve OIII s DSG, tedy dalo by se rict idealni kombinace. Bez diskuse je to super vec, kdyz clovek popojizdi 20km v mistnich zacpach. O tom nema cenu diskutovat, castokrat nesahnu 10km/45minut na plyn nebo brzdu. Vsude jinde mi ale adaptivni tempomat nevyhovuje a dostal jsem se do stadia, ze ho bezne (krome vyse zmineneho) nepouzivam. Jeho leckdy az prislis agresivni reakce (brzdeni) me obtezuji. Je jasne, ze se system musi chovat dle daneho algoritmu, ktery priorizuje bezpecnost, ale dlouhodobe je to pro me neprijemna vec, byť mozna zpusobena v podstate neustale hustym provozem na mistnich dalnicich. Cely problem by vyresila moznost vypnuti adaptivni funkce s tim, ze by se pak tempomat choval jako obycejny. To bohuzel ale mozne neni. Co je naopak dobre je to, ze adaptivni tempomat udrzuje nastavenou rychlost i pri jizde z kopce, tedy aktivne pribrzduje. Kdyz to shrnu, priplatek 4tKc neni nijak zasadni a je tedy skutecne dobre zvazit, zda investovat ci nikoliv. Kdybych mel ale omezeny rozpocet, dal bych ty penize do neceho jineho a to obzvlast u auta bez DSG. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Jak to myslíš s tím agresivním bržděním?Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 15. Září 2016 Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Taky jsem měl tu možnost a jak píše Maverick, ACC je geniální s DSG, já jezdil jen s manuálem. Ve městě s manuálem nepoužitelné, ideální na dálnice. K tomu brždění, ano ACC si prostě přišlápne brzdu víc než bych přišlápnul já. Než si člověk zvykne, tak jsem se i leknul, že se něco děje. V každém případě je to úžasná věc a člověk si na ni rychle zvykne. Akorát si nejsem jistý s tou cenou, tam se ještě připlácí za MF volant pokud se nepletu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Mf volant už tam mám, takže pro mě je to rozdíl něco málo přes 4 tis (po slevě. V ceník je rozdíl 4800,-)Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 15. Září 2016 Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Tak v tom případě neváhej, akorát musíš počítat s tím, že s ACC nebudeš mít možnost klasického tempomatu. Pro mě má ACC jednu vadu a to tu, že mi vadí ta páčka dole, mám dlouhé nohy a nejsem zvyklý sedět se sedačkou vzadu, takže při nastupovaní jsem o ni několikrát brnknul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Dá se adaptivní funkce vypnout a používat to jako normální tempomat?Sent from my iPad using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Sorry, už vidím, že píšeš, že to nejde:)Sent from my iPad using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 15. Září 2016 Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Na ovladani packou se lehce zvykne, az jsem byl prekvapenej, protoze jsem ovladani bezneho tempomatu kolibkou na pacce blinkru povazoval za genialne jednoduche a neprekonatelne. Ad agresivni brzdeni - kdyz dojizdis s vetsim rozdilem rychlosti nejake auto pred tebou nebo se dokonce mezi tebe a auto pred tebou nekdo vtlaci, adaptivni tempomat se snazi co nejrychleji obnovit bezpecnou/nastavenou vzdalenost od vpredu jedouciho auta. Normalne bych ubral plyn ci sundal nohu z plynu uplne a postupne odstup zvetsil, system ale slapne pomerne razantne na brzdu. Zalezi na konkretni situaci, ale jak jsem jiz uvedl vyse, vadi mi to cim dal vic. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Jasný. Pro mě by to bylo asi ok, znám výhody i nevýhody a bral bych to všema deseti:). Ještě ale musím brát v potaz, že to často bude řídit i manželka. Ta tempomat nikdy neměla a jsem si jistej, že obyč tempomat používat bude. Bojím se ale toho adaptivního, aby jí to nebylo nepohodlné, když to třeba ty brzdy přišlápne víc. A pořídit adaptivní, aby ho nepoužívala vůbec, to se mi zase nechce:-/ máš přítelkyni/manželku? Používá to?Sent from my iPad using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 15. Září 2016 Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Mam zenu, ale ma vlastni auto jen s beznym tempomatem. Mojim nejezdi a asi by to ani nepouzivala. Je to na ni uz prilisna autonomie A uprimne, i mne nejakou dobu trvalo nechat brzdeni na tempomatu, vyzaduje to pomerne znacnou davku duvery. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Toho se právě bojím. Ještě to s ní budu muset probrat:)Sent from my iPad using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 15. Září 2016 Sdílet Vloženo 15. Září 2016 To bude nejlepsi. Nejen se zeptat, idealne i vyzkouset. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 To by asi bylo njelepší. Zeptám se tady v autosalonu, jestli tam nemaj něco s tím adaptivním tempomatemSent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 19. Září 2016 Sdílet Vloženo 19. Září 2016 V 15. 9. 2016 at 9:03, Maverick napsal: Na ovladani packou se lehce zvykne, az jsem byl prekvapenej, protoze jsem ovladani bezneho tempomatu kolibkou na pacce blinkru povazoval za genialne jednoduche a neprekonatelne... No já ti Mavericku nevím. Ovládání běžného tempomatu na páčce blinkru moc geniální není, pokud ho neovládáš jen ve smyslu zapnout/pozastavit/znovu zapnout. Jakékoli přidávání či ubírání je hrozně nepohodlné - držení čudlíků na hraně. Klikání po jednom ještě jde, ale držet už moc ne, takže raději vždy zrychluji plynem a pak dávám SET. Naopak adaptivní či normální na druhé páčce (normální např. u Audi) je mnohem lepší řešení, protože pro zrychlování jde pohodlně použít prosté držení a navíc je možné přidávat i po více než po jednom km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 19. Září 2016 Sdílet Vloženo 19. Září 2016 Ja s tim nikdy problem nemel. Kolibku na pacce pouzivam uz od dob me FI (tempomat jsem do ni domontoval a pouzil packu z SI prave s kolibkou) a vzdy mi to prislo super. A ano, u tohoto reseni neni mozne pridavat po desitkach, jako to umoznuje separatni packa. Ze bych to nejak hojne vyuzival se ale rict neda... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.