Publikováno Září 24, 20168 r Ahoj, máte někdo tip kam zajet nechat seřídit? Ideálně samozřejmě reference :-) Bydlím na Praze 5. Hodnoty 1 - -0,11 2 - -0,01 3 - 0,29 4 - -0,18 Upraveno Září 24, 20168 r od keymaker
Září 24, 20168 r Ak chceš poradiť tak DIESELPOWER s.r.o. Modletice 109 | 251 01 Praha - východ T: +420 775 708 111 Majú dobré referencie.
Září 25, 20168 r před 15 hodinami, keymaker napsal: Ahoj, máte někdo tip kam zajet nechat seřídit? Hodnoty 1 - -0,11 2 - -0,01 3 - 0,29 4 - -0,18 a prečo to chceš robiť?
Září 25, 20168 r Autor V servise rikali at to necham udelat. Neni proc? Rikali ze treti s hodnotou 0,28 je mimo toleranci
Září 25, 20168 r Navštív ten servis čo som ti dal kontakt a poradia ti lepšie ako ten servis čo ti kázali to urobiť. Sú tam profíci.
Září 26, 20168 r keymaker: a ten motor se divně nějak projevoval? (jako např. škubání) mě ty hodnoty přijdou dobrý (předpokládám, že jsou to hodnoty odchylky vstřikovaného množství)
Září 26, 20168 r Špatný hodnoty vstřiků jsou až v řádu jednotek nikoliv desetin... Jinak co se na nich dá seřídit nevím, tyhle vstřiky si reguluje řídící jednotka.
Září 26, 20168 r Vlakno ako toto je peknou ukazko toho kolko hluposti a nedorozumeni vznika a nasledne koluje na internetovych forach, zial V 9/24/2016 at 19:20, keymaker napsal: Ahoj, máte někdo tip kam zajet nechat seřídit? Ideálně samozřejmě reference :-) Bydlím na Praze 5. Hodnoty 1 - -0,11 2 - -0,01 3 - 0,29 4 - -0,18 Spat k teme: to ti kto povedal, ze treba nieco stelovat? Ten clovek sa potom tomu rozumie jak hus zrnu. Na tvojom mieste by som nic nesteloval a do toho motoru nesparal. Teda ak neexistuju dalsie skutocnosti o ktorych nevieme a vychadzame iba z tebou uvedenych hodnot... před 13 hodinami, janmatejicek napsal: tyhe vstřiky se přece nedají seřídit, ne? 0,3 už je dost, to je na výměnu Niesu tam jednotky, ale predpokladam, ze jednotka je mg/str. Ked som minule prave toto rozoberal so Skoda technikom, povedal, ze oni v autorizovanom servise menia, resp. odporucaju menit vstrek ak ma odchylku vacsiu ako +/- 2mg/str. Takze nie 0.3 ale skor 3 mg/str (to je hodnota, ktora je zaznavana a pri takej odchylke uz naozaj nieco nieje v poriadku. A aj tam zalezi, ci ide o PD alebo CR. Dalej, je dolezite merat hodnoty studeneho motora do max. 30 sekund po starte. Ako som dostal tak podavam dalej... PS: mg/str pripadne tiez mg/stroke je odchylka paliva, ktore sa vstrekne do valca pri jednom cykle. Sucet vsetkych hodnot by mal pri dokonalosti davat 0 resp. hodnotu velmi blizku 0. Dolezite je si uvedomit, ze ani novy motor nebude mat vsetky 4 hodnoty 0. Neviem preco to tak je, len ze to tak funguje. Urcite to tu niekto vysvetli podrobnejsie Upraveno Září 26, 20168 r od Martttin doplnenie textu
Září 27, 20168 r Autor Diky za info. Jak rikam, ja tomu poradne nerozumim a proto jsem se jeste ptal tady...
Září 28, 20168 r kolega Martttin to vysvetlil dostatočne,nemám čo dodať Upraveno Září 28, 20168 r od libero
Říjen 6, 20168 r Všichni si moc hrajete s diagnostikami, to co sledujete je korekční množství na vstřiku, které dorovnává pravidelný chod motoru. Hodnota mimo toleranci je rozdíl větší než 4 tj. třeba v ose +2 -2. Navíc nemusí znamenat vadný vstřik, ale třeba nižší kompresi válce kterou vstřik dorovnává. Než cpát peníze do firem co '' štelují'' vstřiky, tak radši přemýšlejte co do vozidla tankujete. Shell cuká/ voda + něco špatně/ , Makro, Hypernova, Globus jsou sr...... se vším všudy. OK je Verva, OMV , Eurooil, berte prémiová paliva. Jsou již aditivována a vhodná pro CR motory nové generace.
Říjen 6, 20168 r Asi tak, ta dostupnost diagnostik je niekedy na skodu. Na tych vstrekoch je IMA kod, ktory urcuje rozdiel od nominalnej hodnoty. Tuto hodnotu pouziva Bosch ECU na vyrovnanavie davky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.