Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahoj,

máte někdo tip kam zajet nechat seřídit? Ideálně samozřejmě reference :-) Bydlím na Praze 5.

Hodnoty

1 - -0,11

2 - -0,01

3 -  0,29

4 - -0,18

Editováno: , autor: keymaker
Vloženo

keymaker:

 

a ten motor se divně nějak projevoval? (jako např. škubání)

mě ty hodnoty přijdou dobrý (předpokládám, že jsou to hodnoty odchylky vstřikovaného množství)

Vloženo (editace)

Vlakno ako toto je peknou ukazko toho kolko hluposti a nedorozumeni vznika a nasledne koluje na internetovych forach, zial :(

 

V 9/24/2016 at 19:20, keymaker napsal:

Ahoj,

máte někdo tip kam zajet nechat seřídit? Ideálně samozřejmě reference :-) Bydlím na Praze 5.

Hodnoty

1 - -0,11

2 - -0,01

3 -  0,29

4 - -0,18

 

Spat k teme: to ti kto povedal, ze treba nieco stelovat? Ten clovek sa potom tomu rozumie jak hus zrnu. Na tvojom mieste by som nic nesteloval a do toho motoru nesparal. Teda ak neexistuju dalsie skutocnosti o ktorych nevieme a vychadzame iba z tebou uvedenych hodnot...

 

před 13 hodinami, janmatejicek napsal:

tyhe vstřiky se přece nedají seřídit, ne? 0,3 už je dost, to je na výměnu

 

Niesu tam jednotky, ale predpokladam, ze jednotka je mg/str. Ked som minule prave toto rozoberal so Skoda technikom, povedal, ze oni v autorizovanom servise menia, resp. odporucaju menit vstrek ak ma odchylku vacsiu ako +/- 2mg/str. Takze nie 0.3 ale skor 3 mg/str (to je hodnota, ktora je zaznavana a pri takej odchylke uz naozaj nieco nieje v poriadku. A aj tam zalezi, ci ide o PD alebo CR. Dalej, je dolezite merat hodnoty studeneho motora do max. 30 sekund po starte. Ako som dostal tak podavam dalej...

 

PS: mg/str pripadne tiez mg/stroke je odchylka paliva, ktore sa vstrekne do valca pri jednom cykle. Sucet vsetkych hodnot by mal pri dokonalosti davat 0 resp. hodnotu velmi blizku 0. Dolezite je si uvedomit, ze ani novy motor nebude mat vsetky 4 hodnoty 0. Neviem preco to tak je, len ze to tak funguje. Urcite to tu niekto vysvetli podrobnejsie :)

 

Editováno: , autor: Martttin
doplnenie textu
Vloženo

Všichni si moc hrajete s diagnostikami, to co sledujete je korekční množství na vstřiku, které dorovnává pravidelný chod motoru.

Hodnota mimo toleranci je rozdíl větší než 4  tj. třeba v ose +2 -2. Navíc nemusí znamenat vadný vstřik, ale třeba nižší kompresi válce kterou vstřik dorovnává. Než cpát peníze do firem co '' štelují'' vstřiky, tak radši přemýšlejte co do vozidla tankujete.

Shell cuká/ voda + něco špatně/ , Makro, Hypernova, Globus  jsou sr...... se vším všudy.

OK je Verva, OMV , Eurooil, berte prémiová paliva. Jsou již aditivována a vhodná pro CR motory nové generace.

Vloženo

Asi tak, ta dostupnost diagnostik je niekedy na skodu. Na tych vstrekoch je IMA kod, ktory urcuje rozdiel od nominalnej hodnoty. Tuto hodnotu pouziva Bosch ECU na vyrovnanavie davky.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...