Roxyn Vloženo 30. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2016 (editace) Zdarvím, rád bych se zeptal v čem může být problém, když během jízdy jsem přejížděl retarder (z 3 na 2 stupeň) tak se mi rozsvítila kontrolka dobíjení. Když jsem chtěl přidat plyn, tak auto zpomalovalo. Tak jsem to nechal na neutrál a zastavil. Vypl jsem motor a znovu nastartoval a vše bylo zase v pořádku, naštěstí jsem byl 30 metrů od domu. Měl někdo někdy stím taky problém nebo víte v čem to může být? Jedná se o Fabia 1, 1.2, 40kw, 2005 Před pár dny když jsem ve 2 ráno při 2 stupních chtěl nastartovat a jet domů z práce tak mi to jen jednou škrtlo a dál nic, tak jsem to zkusil znovu obět to jen jednou škrtlo chvílí ticho a už se to nastartovalo. Ikdyž to nebylo klasícké několika škrtaní. (tento problém jsem měl i minulou zimu). A když jsem dojel domů (10km) dal jsem baterii na nabíječku tak ukazovala 3 ze 4 čárek nabití. (baterie minimálně stará 3 roky) Tak jsem to nechal uplně nabít a problém zatím nebyl (od té doby nebylo pod 2 stupně.) A dnes se mi rozsvítíla ta kontrolka. Baterie Baterii jsem začal nabíjet několik hodin, poté co se rozsvítila kontrolka. (Vozidlo stálo) Teď jsem šel zkusit domačknout tento kabel co vede k alternatoru, ale dal to nejde. A multimetr bohužel nemam tak nemůžu odzkoušet. Baterku jsem teda měl na nabíječce cca 2 hodiny (když jsem napojil bylo 3 ze 4 čárek a 13.1V to psalo na nabijecce. Teď to je doplna a píše 12.8V Editováno: 30. Říjen 2016, autor: Roxyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lumberman Vloženo 30. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2018 (editace) Dobrý den, Právě se mi stala jedna věc, která mě dost znepokojila. Mám Fabii 1,4 TDI. Dnes jsem přišel k autu a nastartoval. Startování trvalo o hodně dýl, než normálně, nicméně povedlo se. Jakmile jsem ale ujel asi tak půl kilometru, rozsvítila se za jízdy kontrolka dobíjení a auto začalo zpomalovat i když jsem šlapal na plyn. Dojel jsem na neutrál k místu, kde se dalo bezpečně zastavit, vypl jsem motor a zkusil znovu nastartovat. Startér se točil, ale auto se nechytalo. Zkusil jsem to znovu a opět ta stejná reakce. Když jsem to ale zkusil napotřetí, auto normálně naskočilo. Zkusil jsem ho tedy ještě projet, několikrát jsem nastartoval a bez problémů. Baterka je úplně nová, akorát, že v tom servisu, kde mi ji měnili, to pokazili takovým způsobem, že kabel vedoucí od baterky ke startéru mi vadil v řazení a já skoro nemohl zařadit zpátečku, tak jsem ho musel dát tam, kam patří. Dokázal by mi někdo poradit v čem je zakopaný pes, eventuelně jestli se tím mám znepokojovat ? Moc děkuji za jakoukoliv reakci. Editováno: 30. Srpen 2018, autor: Lumberman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2018 Tak určitě to tím neskončilo a dříve či později se to bude opakovat. Problém může být v tom kabelu, který mohl přijít k nějaké úhoně, a nebo v úplně něčem jiném - příčin mohou být desítky. Chtělo by to udělat základní diagnostiku. Pokud si ale necháváš v servisu měnit i autobaterii, tak se obávám, že to bude nad tvé síly a budeš to muset někomu svěřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.