Přejít na obsah

Kontrolka dobíjení - během jízdy


Roxyn

Doporučené příspěvky

Zdarvím, rád bych se zeptal v čem může být problém, když během jízdy jsem přejížděl retarder (z 3 na 2 stupeň) tak se mi rozsvítila kontrolka dobíjení. Když jsem chtěl přidat plyn, tak auto zpomalovalo. Tak jsem to nechal na neutrál a zastavil. Vypl jsem motor a znovu nastartoval a vše bylo zase v pořádku, naštěstí jsem byl 30 metrů od domu. Měl někdo někdy stím taky problém nebo víte v čem to může být? Jedná se o Fabia 1, 1.2, 40kw, 2005

Před pár dny když jsem ve 2 ráno při 2 stupních chtěl nastartovat a jet domů z práce tak mi to jen jednou škrtlo a dál nic, tak jsem to zkusil znovu obět to jen jednou škrtlo chvílí ticho a už se to nastartovalo. Ikdyž to nebylo klasícké několika škrtaní. (tento problém jsem měl i minulou zimu). A když jsem dojel domů (10km) dal jsem baterii na nabíječku tak ukazovala 3 ze 4 čárek nabití. (baterie minimálně stará 3 roky) Tak jsem to nechal uplně nabít a problém zatím nebyl (od té doby nebylo pod 2 stupně.) A dnes se mi rozsvítíla ta kontrolka.

Baterie
0-02-05-0885dc46f868ef77c964e9b35a80833c
0-02-05-d3a3e294765fdc66b4e7afdb2cf7a9df

Baterii jsem začal nabíjet několik hodin, poté co se rozsvítila kontrolka. (Vozidlo stálo)
0-02-05-48f9bcfdfb2961bdd7e3841ef58797ce

Teď jsem šel zkusit domačknout tento kabel co vede k alternatoru, ale dal to nejde.

A multimetr bohužel nemam tak nemůžu odzkoušet.

Baterku jsem teda měl na nabíječce cca 2 hodiny (když jsem napojil bylo 3 ze 4 čárek a 13.1V to psalo na nabijecce. Teď to je doplna a píše 12.8V

0-02-05-9e8bf39320e2b7d114d0e4bd399b01fc

Editováno: , autor: Roxyn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobrý den,

Právě se mi stala jedna věc, která mě dost znepokojila. Mám Fabii 1,4 TDI. Dnes jsem přišel k autu a nastartoval. Startování trvalo o hodně dýl, než normálně, nicméně povedlo se. Jakmile jsem ale ujel asi tak půl kilometru, rozsvítila se za jízdy kontrolka dobíjení a auto začalo zpomalovat i když jsem šlapal na plyn. Dojel jsem na neutrál k místu, kde se dalo bezpečně zastavit, vypl jsem motor a zkusil znovu nastartovat. Startér se točil, ale auto se nechytalo. Zkusil jsem to znovu a opět ta stejná reakce. Když jsem to ale zkusil napotřetí, auto normálně naskočilo. Zkusil jsem ho tedy ještě projet, několikrát jsem nastartoval a bez problémů.

Baterka je úplně nová, akorát, že v tom servisu, kde mi ji měnili, to pokazili takovým způsobem, že kabel vedoucí od baterky ke startéru mi vadil v řazení a já skoro nemohl zařadit zpátečku, tak jsem ho musel dát tam, kam patří. 

 

Dokázal by mi někdo poradit v čem je zakopaný pes, eventuelně jestli se tím mám znepokojovat ?

Moc děkuji za jakoukoliv reakci.

Editováno: , autor: Lumberman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak určitě to tím neskončilo a dříve či později se to bude opakovat. Problém může být v tom kabelu, který mohl přijít k nějaké úhoně, a nebo v úplně něčem jiném - příčin mohou být desítky. Chtělo by to udělat základní diagnostiku. Pokud si ale necháváš v servisu měnit i autobaterii, tak se obávám, že to bude nad tvé síly a budeš to muset někomu svěřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...