The_DoctoR Vloženo 6. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2016 Zdravím.Chci se zeptat, jestli může teoreticky i technicky Fabia II HTP 51kw táhnout vozejk s autem, které váží do 1000kg? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2016 To sis nad umíš přečíst ve velkém technickém průkazu, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2016 teoreticky určitě ano, ale prakticky dost těžko. Tipuju, že na bržděný přívěs bude mít maximálně 800 až 900 kg, jenže do této hmostnosti se musí vejít i ten vozejk. Takže na auto ti zbude maximálně 300 kg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 7. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2016 F2 s 51kW HTP má max. přípustnou hmotnost brzděného přívěsu 800 kg, kde se počítá s rozjezdem v 12% stoupání *). Takže teoreticky, pokud by to bylo víceméně po rovině a jelo by se opatrně a pomalu, by F2 1,5 tuny (auto do 1 000 kg + lehký podval 500 kg) utáhnout měla. V tom by asi problém nebyl. Ovšem podle předpisů s tím na silnici nesmíš a při tak vysokém překročení povolené hmotnosti už nejde o formální porušení předpisů se zanedbatelnou společenskou nebezpečností! Když tě chytí PČR, dostaneš mimo pokuty zákaz pokračovat v jízdě, plus kdyby se nedej bože něco stalo, tak s pomocí pojišťovny nepočítej. Navíc pravděpodobnost, že potkáš PČR, je relativně vysoká, protože bonzovat se sice nemá, ale informovat se musí a takový dobrodruh, který v lepším případě jenom omezuje plynulost provozu a v horším je přímo nebezpečný, k informování úplně vybízí, přičemž to člověk ani nemůže mít informátorům za zlé. Takže tak. *) Dle Směrnice Rady 92/21/EHS "motorové vozidlo s připojeným přívěsem musí být schopno pětkrát během pěti minut rozjet jízdní soupravu naloženou na svou maximální hmotnost na stoupajícím sklonu nejméně 12 %." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 Moje HTP 51 kW CGPA má v techničáku brzděnej příves 800 kilo a nebrzděnej 550 kilo. Těch 800 kilo pro brzděnej považuju spíše jako hodně špatnej vtip pro tenhle motor. Další věc je jestli těch 800 pobere tažný-asi jo-ale ty šrouby kterýma je výkovek koule našroubovanej do kostry tažnýho sou docela forový. Já s tim tahám akorát 95kg káru "SportJacht" a na ní 250 uhlí z uhlárny. Je to ještě jakštakš mrštný ale na nějaký brzdící divočiny nemam mentálně. Takže si myslim-pokud chceš tenhle motor zahubit, tak s tim asi bude stačit tahat dlouhodobě 800 bržděnej. JayBee1- Navíc pravděpodobnost, že potkáš PČR, je relativně vysoká, protože bonzovat se sice nemá, ale informovat se musí a takový dobrodruh, který v lepším případě jenom omezuje plynulost provozu a v horším je přímo nebezpečný, k informování úplně vybízí, přičemž to člověk ani nemůže mít informátorům za zlé. Takže tak. Dobře řečeno....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 Hlavně osobák s naloženým paleťákem je jako pěst na oko. Těch aut, které uvezou jiné auto, zas tak moc není, většinou to umí jen velká SUV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 30. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2016 Zde to mas rozepsane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysak82 Vloženo 31. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2016 Tahání aut s 1.2 HTP je holý nesmysl, bez ohledu na to co máš napsáno v TP. Pokud je v TP skutečně hmotnost brzděného přívěsu 800kg, jak tu někdo píše, tak legálně je to nemožný protože podval na auto váží cca 500kg. Pokud bys tak činil tak nejen, že jsi jak pěst na oko a koleduješ si o to aby na tebe někdo zavolal PČR ale odkurvíš si auto(motor, spojka, převodovka...), obzvlášť pokud by to bylo opakovaně. 1.2 HTP je tak na tahání 300kg jak tady někdo psal. To si myslim, že je absolutní maximum. A pokud bych věděl že budu tahat častěji by´t jen těch 300kg tak bych i tak volil nějakou silnější motorizaci. Protože silnější motorizace má nejen vyšší točivý moment a výkon ale má také výkonější brzdy. Ono totiž nejde jen o to rozjet, ale taky zastavit o celkové ovladatelnosti ani nemluvě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.