Přejít na obsah

Ojetá Octavia III / Superb do 400 000 Kč


koffee

Doporučené příspěvky

před 2 minutami, 15degren napsal:

zadní tlumiče ? kompresor ? u auta s 15K ? Tím krm jiného, ne člověka co s původníma tlumičema najezdil po D1 300 tisíc. Buď kecáš ty nebo auto nemělo 15t km

Můžu ti postnout protokol :-) Na všechno tohle má škodovka TPIčka. Kupováno jako "novinářský" vůz od ŠA s tovární prodlouženou zárukou :-)

 

Kompresor -  dodávalo Denso(?) defektní už z výroby - prostě se vnitřně sdíral až se v něm sekla nějaká jehla a začal pískat

Tlumiče - Octavie měli divně udělaný uložení tlumičů - údajně se Sachs mírně utl v návrhu, přenášelo to tupé rány i při malých nervnostech

Ostřikovač světel - při teplotě po 5°C nezajížděl zpět

Termostat - tekl, stejnou závadu měli i 2.0 TSI

Panel výdechů topení - loupal se chrom

Tísnění dveří - neodtékala voda

Barevný DOT - čas od času zobrazoval barvy který ukazovat neměl

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otázku, jestli zánovní holotu nebo trošku výbavy v ojetějším autě jsem řešil i já před skoro 4 lety... (Octa 2/Sup 2/Passat/Mondeo) ..... ale v té době se mě už do O2 už moc nechtělo a O3 ještě pořádně nebyla (navíc s TDi + DSG + Xenony atd.. byla cena astronomická)

 

Vždy lepší vzít auto s menším nájezdem, jednak kvůli servisu a jednak kvůli následnému prodeji.

Mám názor, že buď jestli má mít auto trošku víc km, to musí být ale vykompenzované o DOST nižší cenou.

 

Nakonec jsem v té době koupil 2 roky jetého S2 kombi se 145 tis km, DPF a mokrého DSG jsem se u CR motoru nebál.

V té době 347 tis Kč, PC byla přes 900 tis Kč...., zánovní byly v té době 500 - 700 tis Kč dle výbavy. 

(obava byla jen z konce záruky, ale zase po ní servisuji za 1/2 ceny u "svého" mechanika)

 

Slabší motor než ten 103 kW si neumím s takovém autě ani představit a to jsem klidný řidič. Osobně auto pod 100 kW, bez xenonů, digiklimatizace a výhřevu sedaček bych nechtěl.... ostatní už není tak důležité.

 

Dneska bych se asi rozhodoval pro O3 s motorem 1.4TSi/1.8TSi/2.0TDi s xenony + výhřevem a klimou do 100 tis km. za nějaký zajímavý koruny.

Editováno: , autor: prassat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Sabiza napsal:

Ale jo, tomu bych věřil. Novinářská auta jsou prasácké a jezdí s tím lidi jako hovada. Na druhou stranu... ano, rád bych viděl ten záznam.

No jistě, a tím zničili ostřikovače... Pánové, všechny tyto závady se tady řeší a lze k nim na foru najít i příslušnou dokumentaci ŠA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...