Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Musíš zavolat na infolinku a nechat změnit číslo na zasílání sms. Tohle jsem absolvoval při aktivaci. 

Už jsem se tady ptal, ale nikdo mi neodpověděl. Zkusím to ještě jednou jestli to nezapadlo. Nemá někdo starší verzi aplikace, která jede pod androidem 4? 

  • 1 měsíc později...

Funguje vám dnes Chytré auto bez problémů?

Zdá se, že funguje.

Odesláno z mého MI 8 pomocí Tapatalk

Mně taky funguje. 

V poslední době chodí anotace jak chcou. Mobil pípne někdy i po 10 minutách. Řešil jsem to i s technickou podporou. Celkem ochota ale pak jsem rezignoval. Mám fotky jak chodí n mobil a jak to vypadá v apce. Chtěli to poslat a tak mi dal technik mejl. Posílám a zpátky došla odpověď tato adresa je jen pro interní potřeby. Tak jsem poslal vše na info a došla odpověď tato adresa se už nepoužívá, použijte webový formulář. OK sice se tam nedá dát víc jak 2 přílohy a zip už vůbec sem to nějak popsal a zpět došla klasicky potvrzenka ale s textem Váš mejl byl vyhodnocen jako Spam. 

No tak to je přístup, jak pojď na mě z boku a přitlač :-). Prostě user friendly. Mám z minula podobnou zkušenost. 

"chytré auto" pokládám za prakticky zbytečnou službu a téměř nefunkční aplikaci. Vše se dá nahradit mnohem efektivněji GPS lokátorem i info z OBD konektoru umí zobrazit každá "krabička od Číňana" mnohem více a zadarmo. Byl jsem jeden z prvních, kdo si Chytré auto pořídil, asi za měsíc mi končí předplatné a už se těším až to hodím do popelnice...

O tom taky uvažuji. Koncem prosince mi to končí. Máš tip na nějaký lokator? 

  • 2 měsíce později...
V 8. 11. 2018 na 7:15, scstanda napsal:

Byl jsem jeden z prvních, kdo si Chytré auto pořídil, asi za měsíc mi končí předplatné a už se těším až to hodím do popelnice...

Já přesně to samý. Funkčnost mizerná a navíc po pár měsících používání mi začlo špatně fungovat KESSY. Zkoušel jsem i vyměnit baterie v klíčku, ale pořád to zlobilo. Nevím jestli to vybíjelo baterku nebo dělalo jiný bordel v autě, ale každopádně když jsem to vyškubnul z OBD portu, tak vše fungovalo zase normálně. Ke konci každého účtovacího období mi pravidelně chodila sms, že mám vyčerpaný tarif a to i když jsem to prakticky nepoužíval, pouze to bylo zapojeno a občas jsem to v aplikaci zkontroloval. Aplikace se sice vyvíjí, ale je to tedy slabota. Chtěl jsem to vyměnit za ten nový typ s Wifi, ale na T-Mobilu mi řekly, že to bude možné až mi vyprší smlouva. To docela nechápu, šel bych de fakto na vyšší tarif takže pro T-Mobile určitě výhodnější, tak jsem čekal, že to půjde hned, ale nešlo. No a v podstatě rok mi to leží v šuplíku a platím tarif. To mi tedy zas až tak nevadí, protože mám zase slevu na pojistném. Teď mi také končí smlouva, takže přemýšlím, co dál, jestli skusit tu novou verzi s Wifi, nebo něco úplně jinýho.

  • 2 týdny později...
  • 1 měsíc později...

Tak se musím podělit o novou zkušenost: Jeli jsme asi 450km trasu a během cesty mi začaly chodily upozornění o tom, že u auta došlo patrně k nárazu a jednou dokonce o odtahu auta. To vše za jízdy. Současně mi na dálnici několikrát vynechal motor a rozsvěcovala se mi kontrolka kontroly výfukových plynů (obrys motoru). Když jsem zastavil, tak mi zdechl motor a po nastartování jsem přidal plyn až na podlahu a vůbec se nezvýšily otáčky. Teprve v ten moment jsem si tyto události spojil dohromady. Krabičku jsem odpojil a v pondělí jel do Karlových Varů do Škodováckého servisu na diagnostiku a tam vůbec nic nenašli. Od té doby co jsem krabičku odpojil auto jede normálně a cesta zpět - dalších 450 km proběhla úplně v pohodě. Tak nevím, co si o tom mám myslet...

Máš pravdu a mám podobné zkušenosti... 

scstanda můžeš to trochu popsat?

 

máte někdo zkušenost s placenou opravou krabičky? cena?

To mne taky zajímá. Tohle se mi zatím nestalo. Jenom bojuju s pozdními anotacemi, někdy včas někdy pozdě. Zatím jsem jen vyhandloval 50% slevu na půl roku.

  • 3 týdny později...

Tak jsem asi s CHA skončil. Krabička se rozloučila vygenerováním falešné zprávy (viz u mne) Už registruje jen odpojení, připojení, otřesy a náklon. Data z auta nenatáhne a píše OFF line/ nepřipojeno. Uvidíme jak se k tomu t-Mobile postaví. mám ji 2 roky a 3 měsíce. Teď je sice za 1 Kč ale s velkým fupem který nepotřebuji, A už jsem teď platil 33,50.

Já jsem zrušil smlouvu u T-M minulý týden. Nové ChA je sice za korunu, ale s wifi a velkým paušálem (data v autě nevyužiji) a to původní je za plnou cenu. Takže děkjui, nechci.

 

Už to tento měsíc nestihnu. Ještě počkám na reakci T. Ale to zblbnutí s falešnou jízdou bylo dost nahraně.

A zvýhodnění za 1kč je jen do konce měsíce a normální krabička není v nabídce. A server moj už taky dlouho nejede.

Volalo mi tecnické odd. Tmob. kopretinka, že je jasně po krabičce a evidentně ji to nepřekvapilo, případů kdy zkratuje CAN a tím se zblbne celé auto je víc. Ale dala do systému poznámku, že uz to řešime ještě v rámci záruky a že se mám stavit na pobočce a ještě zkusit půjčit novou a vyzkoušét a pak ....... No spíš půjdu vypovědět smlouvu. Přitom to stejně umělo až na zamčeno/odemčeno to stejné jako teď conect a v postatě za stejné peníze. Ale to je u nich daň za univerzálnost a ŠA mi odpovědělo, že conect pro starší auta nebude.

No já řešil záruční opravu před rokem a to jsem dostal novou krabičku. Teď je to už po záruce, tak proto jsem to zrušil. V novém autě (až někdy bude) bude Conenct od ŠA. Snad to mají vychytané lépe.

Chytré auto jsem pořídil před pár dny do Octavie III RS. Používám v ní i obd eleven na diagnostiku a pár úprav "aplikacema" a vše ok. Ale to co předvádí t-mobile chytré auto mě teda vůbec neuchvátilo.

 

1) se mi ihned po prvním nastartování se zapojeným zařízením rozsvítila kontrolka motoru. Prý chyba lambdasondy. Po vymazání a vypojení pár dní v poho, zapojím zpět a hle, zase chyba. To už asi náhoda nebude.

 

2) to že jsem vytrhl zařízení z OBD mi přišlo jednou po 30 a jednou po 40 minutách. Stejně tak ostatní notifikace chodí "tak rychle" , že je to téměř k ničemu. 

 

Takže teď mám akorát tak chuť to celý zrušit, což znamená u t-mobilu nastudovat, jestli to nějak šikovně vůbec jde, nebo jestli to budu muset 2 roky přežít... 

Reklamovat. Napřed mejla z aplikace s popisem. Pak dojde mejl abys doplnil údaje. Pak se ozve technické odd. A vydoluješ slevu. Pokud to háže chybu do auta reklamuj přes prodejnu. Požaduj slevu na dobu kdy nepoužíváš. Na to bych uhrál i zrušení smlouvy. Pozdní anotace řeším už víc než rok. A skoro celou dobu mám 50% slevu. A až ten konec kdy mi vygenerovala tu neexistující jízdu, to v ní odešel ten převodník z can. No půjdu ukončit smlouvu. Už je na dobu neurčitou tak to půjde v pohodě. 

Určitě to reklamuj. Mně loni po dobu reklamace zapůjčili druhý kus zdarma.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.