MENDY Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Nevíte někdo prosím jak zapojit kontrolku pro tažné zařízení ,která je umístěna u kontrolek mezi budíky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Nevíte někdo prosím jak zapojit kontrolku pro tažné zařízení ,která je umístěna u kontrolek mezi budíky ? je to jeden drátek mezi tlačítkem vystr .. a budíkama .. ale piny nevím přesně .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 jde o fialovožlutý drát 0,35mm2 na budíkách je v modrém konektoru pozice 16 a u přerušovače je na pozici 4 některé MR mají pozici u přerušovače už obsazenou osvětlením na spínač blinkrů, stačí to odpojit a dát příšlušný přerušovač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 jde o fialovožlutý drát 0,35mm2 na budíkách je v modrém konektoru pozice 16 a u přerušovače je na pozici 4některé MR mají pozici u přerušovače už obsazenou osvětlením na spínač blinkrů, stačí to odpojit a dát příšlušný přerušovač ahoj pecaku,(kolego) nevis jak to je u rooma mel bych zajem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 je to jeden drátek mezi tlačítkem vystr .. a budíkama .. ale piny nevím přesně .. Nejen drát, ale u O1 musí být i jiný přerušovač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 (editace) ahoj pecaku,(kolego) nevis jak to je u rooma mel bych zajem. jo pane podhoráku, to nemám zatím ponětí DP na rum a fóbii II se mi nedostává, ale jelikož už u FI byl přerušovač součástí centrální RJ, tak to bude mít něco společného s ní (alespoň si to myslím) edit: pokud ta kontrolka na přívěs je na budíkách, tak bude fungovat jen s origo elektronikou tažného a signál půjde po CANu Editováno: 6. leden 2008, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikeš Vojta Vloženo 11. Březen 2010 Sdílet Vloženo 11. Březen 2010 Ahoj, nemáte někdo schéma jak se zapojuje a kudy se vede originální elektrika k tažnému zařízení u O1? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 11. Březen 2010 Sdílet Vloženo 11. Březen 2010 Mikeš Vojta je to jednoduchý pokud máš origo koupenou elektriku společně s tažným.Jen se odpojí u koncových světel na autě a elektrika na tažný se nacvakne na přívodní kabel a pak do světel.Protahuje se myslím uprostřed pod plastovým krytem nakládací hrany kufru vyndá se gumová záslepka a na svazku je už připravená nová Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikeš Vojta Vloženo 12. Březen 2010 Sdílet Vloženo 12. Březen 2010 Mikeš Vojta je to jednoduchý pokud máš origo koupenou elektriku společně s tažným.Jen se odpojí u koncových světel na autě a elektrika na tažný se nacvakne na přívodní kabel a pak do světel.Protahuje se myslím uprostřed pod plastovým krytem nakládací hrany kufru vyndá se gumová záslepka a na svazku je už připravená nová Skvělý, díky. Myslel jsem, že je to složitější (kvůli té kontrolce blinkrů, že má zásuvka zvlášť pojistku...). Takže to stačí připojit do světel, vyměnit přerušovač a dát tam ten kabel mezi budíkama a přerušovačem a je to jako od maminky potažmo Škody auto? Omlouvám se, že s tím furt otravuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 12. Březen 2010 Sdílet Vloženo 12. Březen 2010 jo. ...ale takový práce a měnit spínač varovných světel kvůli jedné blinkající kontrolce navíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 12. Březen 2010 Sdílet Vloženo 12. Březen 2010 Tohle je origo škoda ale i jiný výrobci už delají takovéhle svazky jen to cvakneš do světel a na elekktriku a jeto akorát zapojíš 7 pól.zásuvku do které jde 8 kabelů a na jeden pól se zapojují dva kabliky ,ostatní pojednom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 12. Březen 2010 Sdílet Vloženo 12. Březen 2010 ta kontrolka mě sice nefunguje, jak jsem pochopil musí se asi vyměnit spínač výstražných, ale místo toho mi jde pravá nesmyslně nezapojená mlhovka z čehož mám větší radost i užitek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 12. Březen 2010 Sdílet Vloženo 12. Březen 2010 To je ten jeden drátek navíc Někdo tam má v pravým světle jen záslepku ta se vyndá a dá se tam žárovka a na autě svítí obě mlhy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 12. Březen 2010 Sdílet Vloženo 12. Březen 2010 to bylo možná na předface, tour žádnou záslepku bez žárovky nemá, je tam dvouvlákno a přes elektroinstalaci tažného se propojí levá s pravou a žádný zbytečný drátek není třeba tahat. Kupoval jsem tažné sportjacht vč. elektroinstalace na O1 ne univerzál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 12. Březen 2010 Sdílet Vloženo 12. Březen 2010 Jo ta záslepka byla na předface a ten drát navíc je v kabeláži na tažný ten propojuje pravou mlhu s levou. Tak jsem to myslel a jen blbě podal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ffugas Vloženo 27. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2016 Ahojte všem, dodělával jsem si tažné na mojí octavii 1 96kw, r.v.: 2003 a rád bych si zprovoznil kontrolku pro přívěs. Drát z přístroje jsem natáhnul, ale kontrolka se nekonala. Mám přerušovač 1U0953235E, ještě jsem našel, že existuje 1U0953235H. Jaký je mezi nimi rozdíl? Pro zjištění funkčnosti kontrolky mě napadlo dát na kabel 12V, ale nevím jestli to mohu pustit do přístrojové desky jelikož kontrolky jsou LEDky. Případně jakým napětím bych to mohl vyzkoušet? Jaké napětí má jít z pinu 4 přerušovače světel. Prosba pro ty, kterým kontrolka funguje zda by to nezměřily. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rozik.l Vloženo 3. Září 2018 Sdílet Vloženo 3. Září 2018 V 6. 1. 2008 na 21:49, rolbař napsal: jde o fialovožlutý drát 0,35mm2 na budíkách je v modrém konektoru pozice 16 a u přerušovače je na pozici 4 některé MR mají pozici u přerušovače už obsazenou osvětlením na spínač blinkrů, stačí to odpojit a dát příšlušný přerušovač nevím zda je to tu ještě funkční, ale "konečně" mi klekl přerušovač, tak jsem se rozhodl při této příležitosti zprovoznit kontrolku "blikajícího přívěsu". Pořídil jsem přerušovač 1U0953235E a zapojil dle rolbaře z 6.1.2008. S tím, že v modrém konektoru jsem měl pozici 16 neobsazenou, ale pin byl připraven, tak jsem k němu dodal poze drát. Ale po připojení na pozici 4 u přerušovače a připojení vozíku se nic nekonalo. Rozhodl jsem se na hulváta poslat +12V do přístrojovky na pozici 16. Nic se nekonalo a tak se ptám, zda u MAXI DOTU to není jinak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.