Přejít na obsah

odpojenie batérie spustí alarm


kubikus

Doporučené příspěvky

Zdravím, 

mám cca 1,5 rok oktávku II. Minulý rok som sa snažil odpojiť baterku, aby som ju dobil, lenže keď som baterku odpojil logicky som nemal auto ako zamknúť tak som ju teda spätne zapojil a zamkol auto, následne som baterku opäť odpojil, no auto začalo húkať, nič nepomáhalo a bol som zo susedov natoľko v strese, že som to zapojil a nechal tak :/. Momentálne je celkom chladno auto síce štartuje, ale celkom plače a rád by som to dobil. Predpokladám, že je tam nejaký alarm, ktorý ma vlastný záložný zdroj, ktorý chráni pred odcudzením. Lenže som totálny lajk a vôbec netuším kam sa pozrieť, čo odpojiť aby som baterku mohol vybrať.

Vedel by mi niekto v danej veci poradiť?? Kde sa pozrieť ako postupovať?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už se to tu řešilo vícekrát a řešení to nejspíš nemá.

U zamčeného auta samozřejmě reaguje alarm se záložním zdrojem.

Teoreticky v závislosti na okolí lze nechat auto i odemknuté, bez aku s ním nikdo neodjede a těch pár hodin bys ho někde (v práci, doma) uhlídat zvládl, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Varovné zařízení se automaticky aktivuje zamknutím vozidla klíčem ve dveřích řidiče nebo při zamknutí dálkovým ovládáním v klíči. (zdroj: návod k obsluze)

 

O dvojim stisknuti DO u alarmu nic nepisi. Vypnes tim sice safe system, ale alarm asi ne. Nicmene za vyzkouseni to urcite stoji. ;)

 

Kdyby nic z toho nefungovalo, bylo by nejjednodussi pripojit nejaky stary akumulator a auto teprve potom zamknout. Az budes priste kupovat novy, muzes na to myslet a stary si nechat. ;)

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

viz návod

 

Kdy se spustí alarm?
Kontrolují se tyto oblasti zamknutého vozidla:

-víko motorového prostoru,

-víko zavazadlového prostoru,

-dveře,

-spínací skříňka,

-náklon vozidla,

-vnitřní prostor vozidla,

-pokles napětí v palubní síti vozidla.

Jestliže dojde při zapnutém varovném zařízení k odpojení jednoho z pólů akumulátoru, alarm se okamžitě spustí.

Životnost zdroje sirény varovného zařízení je 6 let. Bližší informace Vám sdělí v odborném servisu.

 

Varovné zařízení se automaticky aktivuje zamknutím vozidla klíčem ve dveřích řidiče nebo při zamknutí dálkovým ovládáním v klíči. Varovné zařízení se aktivuje asi 30 s po zamknutí. Takže návod od LucasCZE na zamknutí vnitřním tlačítkem by měl fungovat, jestli bude vypnutí SAFE stejné, je na vyzkoušení.

 

Tlačítko na B sloupku na akumulátor/napětí palubní sítě nemá vliv

Vypnutí hlídání vnitřního prostoru a ochrany proti odtažení
– Vypněte zapalování.
– Otevřete dveře řidiče.
– Stiskněte tlačítko  na středním sloupku u řidiče, v tlačítku se červeně rozsvícený symbol změní na oranžový.
– Do 30 s uzamkněte vozidlo.
Při příštím zamknutí se hlídání vnitřního prostoru a ochrana proti odtažení vozidla opět automaticky zapne.

 

DP mluví jen o nabíjení v autě při připojeném akumulátoru.

 

Takže při demontáži akumulátoru je nutné vyřešit asi toto, pokud má být auto před tím/poté zamknuto ...

Funkce varovného zařízení proti krádeži jsou integrovány:
• Vozy do MR 2008 - v centrální řídicí jednotce komfortní elektriky - J393-
• Vozy od MR 2009 (facelift) - v centrální řídicí jednotce vozu - J519-
 

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto teda maji soudruzi vymysleno dost chujsky. Sam nabijim v garazi pri pripojenem akumulatoru, tak je mi to sumak, ale nekdo s autem pred panelakem s tim muze mit v podstate neresitelny problem, pricemz toto neni zadna obskurni situace. Vyndat baterku za ucelem nabijeni je docela bezna situace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, vzpomínám si, jak jsem u Octavie řešil ten samý problém. Je to už pár let, ale co si vzpomínám, tak řešení bylo právě zamčení zevnitř tlačítkem, kdy se zamknou všechny dveře kromě dveří řidiče, alarm neaktivní, odpojit baterku, zavřít kapotu, zamknout klíčem dveře řidiče a je to. Tenhle postup ale vyžaduje mít zámek ve dveřích, což dost často není (nebo je nefunkční, protože ho člověk už několik let nepoužil).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
V 7. 1. 2017 na 20:46, samurai napsal:

Jo, vzpomínám si, jak jsem u Octavie řešil ten samý problém. Je to už pár let, ale co si vzpomínám, tak řešení bylo právě zamčení zevnitř tlačítkem, kdy se zamknou všechny dveře kromě dveří řidiče, alarm neaktivní, odpojit baterku, zavřít kapotu, zamknout klíčem dveře řidiče a je to. Tenhle postup ale vyžaduje mít zámek ve dveřích, což dost často není (nebo je nefunkční, protože ho člověk už několik let nepoužil).

ANO tento postup funguje!!! Jen předem ověřit FUNKČNOST zámku!!! Tlačítka na B sloupku alarm nedeaktivují, jen čidla, ale alarm na dveře a batrku je stále funkční.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...