Přejít na obsah

Výdrž turba 1.9 TDI PD


Casio_o

Doporučené příspěvky

mimochodem, to moje turbo asi nejen zpívalo, ale taky nemakalo naplno. Po výměně je naprosto evidentně větší zátah. Jezdilo to sice vždycky dobře, ale co to dělá tedˇ se musí vidět. Takže v 80 tis. km mám nový vstřiky a turbo. To je pěkný, na konci záruky, ne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JirkaK: a to ti meni vsechno na zaruku i kdyz mas chipovany auto?

roman: asi to chapu, kdyz jsem takhle jel na dovcu do Cerny Hory, byla to cesta 1400km a vsichni mi rikali, jakej jsem blazen, ze to jedu autem a neletim letadlem, jenze ja nesnasim nekam priletet a bejt zavislej na autobusu. zvlastni je, ze se vzdycky skoro vic tesim na tu cestu nez na celou dovolenou...

jinak to staceni km me neskutecne vytaci a udelat to na mym aute, mozna bych se na to jel i zeptat a kdybych to chtel hodne vyhrotit, treba i kontakotvat majitele a rict mu, jak to ve skutecnosti je...

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dávali sme do značkového servisu starú Octaviu, nech pred predajom urobia poslednú prehliadku a nech ju dajú dokopy (urvané plasty pod motorom, zlé zadné brzdy a polámaná smerovka.

Prijímací technik sa toho ujal, veľmi ochotný, že či ju naozaj chceme predať a tak a že by možno aj mal kupcu atď. Tak kupca došiel rovno do servisu auto pozrieť, bol tam aj niekto od nás, ale nakoniec auto nekúpil, lebo dostal zlú informáciu, že je to diesel (a pritom to bol benzín).

Tak sa auto doviezlo naspäť zo servisu, a za pár týždňov pri dopĺňaní knihy jázd sa zistilo, že v rámci prípravy na predaj bolo u auta stočené tacho z pôvodných 240tkm na 118tisíc! Nakoniec vysvitlo, že do celého bol zaangažovaný ešte ďaľší kolega, ktorý sa dohodol v servise s technikom...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestihlo sa s ňou urobiť nič, asi 2 týždne po návrate z opravy bola vyradená ako totálka - bočný náraz s Jeepom Cherokee do ľavého predného blatníka. Bola nakoniec predaná na súčiastky ako vrak, kúpil ju nejaký garážnik, ktorý ju plánoval znova postaviť na značky. A vraj sa mu to podarilo a auto dodnes jazdí!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No teda riadni hajzli z 375 urobiť 89! kol114 Ale vždy, keď vidím, ako vezú plný náklaďák pchrúmaných a zdemolovaných áut, tak si len pomyslím "Zaručene nehavarované". :rip: Jeden z dôvodov, prečo by som nekúpil staré auto. Nikdy sa nedá vedieť, že čo a kto s tým autom porobil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No teda riadni hajzli z 375 urobiť 89! kol114 Ale vždy, keď vidím, ako vezú plný náklaďák pchrúmaných a zdemolovaných áut, tak si len pomyslím "Zaručene nehavarované". :rip: Jeden z dôvodov, prečo by som nekúpil staré auto. Nikdy sa nedá vedieť, že čo a kto s tým autom porobil.

pak je super kupovat od tebe :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Host Guest_petr
:( TDI 77 kw, najeto 73000 a zdá se že mi odešlo turbo.Z TDI jako bych měl SDI,auto sice jede ale vůbec to netáhne.Přišlo to bez jakéhokoliv varování,jednu chvíli výkon super,najednou cvak a bylo to v prd...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:( TDI 77 kw, najeto 73000 a zdá se že mi odešlo turbo.Z TDI jako bych měl SDI,auto sice jede ale vůbec to netáhne.Přišlo to bez jakéhokoliv varování,jednu chvíli výkon super,najednou cvak a bylo to v prd...

taky možná váha vzduchu nebo jen vypadla hadice od turba, ale to bys slyšel. Hrozně to syčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:(  TDI 77 kw, najeto 73000 a zdá se že mi odešlo turbo.Z TDI jako bych měl SDI,auto sice jede ale vůbec to netáhne.Přišlo to bez jakéhokoliv varování,jednu chvíli výkon super,najednou cvak a bylo to v prd...

taky možná váha vzduchu nebo jen vypadla hadice od turba, ale to bys slyšel. Hrozně to syčí.

spíš bych řekl že váha vzduchu... turbo má tendenci udělat "víc" než jen aby motor ztratil výkon...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Host Guest_petr

Tak nakonec to fakt bylo to turbo.V servisu napřed vyměnili váhu a že to bude OK,otázka zhruba půl hodiny.Nakonec tam auto stálo 12 dní.Podotýkám že jsem druhý majitel (koupeno v SRN 50000 km).Auto je 3 měsíce po záruce ale turbo naštěstí zaplatila škodovka já sem platil práci,diagnostiku,dolití 1,5L oleje(ten sem kontroloval asi 14 dní před poruchou a bylo tam krásně uprostřed mezi ryskami a najel sem zhruba 1500km,spotřeba dle počítače za posledních 3500km 4,8L),a nakonec tu váhu.Celkem 7500kč.Na moji otázku zda tu váhu bylo nutno měnit mi bylo odpovězeno že ano,ůdajně byla nějak nakoplá.

Po ujetí 50 km se mi rozsvítila kontrolka výfukových plynů tak sem tam mazal zpátky.V servisu mi vrátily mojí starou váhu a peníze(váha 3400kč).Prostě to zkoušejí jak můžou.

Jinak předtím sem měl tdi 81kw se kterou sem najel 220000km naprosto bez závad.

Zdravim všechny!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Původně to chtěli zaplatit v servisu natvrdo. Až když sem tam udělal trochu vítr tak hnuli zadkama a kontaktovali MB.Podle servisního technika ,údajně zajímalo MB jak auto vypadá,celkové opotřebení vozu a dokonce hlavně spotřeba z počítače.

Přeju všem postiženým aby Vám to dopadlo minimálně tak jako u mne.

Jasný je,že ta turba nebudou ze strany WV-Grupp asi úplně 100%.Když čtu různá fora tak kritická hranice je po 50000km a potom po 70000km.

Ahoj Všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je tzv.KULANCE,na určité díly,je na to přesná tabulka konkrétních dílů,příklad:třeba tehdy na OI 1.6 55kw kde byla nemoc ten husí krk před.dílu výfuku tak na to byla kulanční záruka 160.000km nebo 4 roky a jelikož z výroby byl na autě před.díl v celku s katalyzátorem tak se to měnilo komplet celé a pokud jste měli najeto do 100.000km a stáří do 3let tak jste neplatily ani práci.Podmínka je mít zasebou řádné prohlídky s vypln.servis.knížkou.

Pochopitelně v servisu to hned nehlásej v případě nějakého problému,čekaj až na reakci zákazníka.

Známému taky tak měnily turbo na Superbu a v tu dobu už měl skoro rok po záruce,nejprve když diagnostikovaly závadu že je turbo fakt v čudu tak mu volali at si připraví balík na opravu,ale zrovna on patří k těm co si nenechá nic líbit a blbce z něj hned tak nikdo neudělá a okamžitě řve jak protrženej,tak nejprve po tel.,to nějak neuhádal,tak tam jel osobně,to mu žačali tlouct do hlavy nějaký jejich rozumy že nic takovýho nejde atd.,tak se nasral a zavolal přímo do info.centra škodovky kde jim vše vysvětlil a ten pán s kým tam mluvil mu jen řekl at mu nahlásí kde má auto v servisu a že vše zjistí a že ho budou informovat o řešení ( to bylo odpoledne kolem 17hod.),za 30-45min.mu přišel email od toho chlapíka ze škodovky že vše probral z vedoucím toho servisu kde má auto a že ho v nejbližší době bude kontaktovat,druhý den hned ráno po 8hod.měl došlý email od vedoucího servisu,kde mu oznámil že jeho závada spadá do kategorie kulanční garance a že turbo bude vyměněno na záruku a že i díl maji na skladě tak že auto bude připraveno na 16h k vyzvednutí.Když si přišel pro auto,tak turbo bylo vyměněno,auto mu ještě umyly a neplatil ani 1kč.

Chce to mít prostě hubu a nenechat si nic líbit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

je to pěkně f prdeli, protože mě odchází taky VÁHA VZDUCHU, zjistili to před CHIPováním a když jsem šel zjistit situaci ve Škoda servisu, tak mě vyhnali, že mám auto po záruce šest měsíců a že kdyby to bylo u nich koupený tak ASI MOŽNÁ jo ale takhle prrej NE.. tak to je hezký...

jako neřeknu kdyby to bylo zničený mojí vinou ale když se jim to sere napříč koncernem.... to je život.. :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o 9h v jednom servise zkonstatovali ano je to turbo co piska.. ale je to v norme .. ved vykon auta nepoklesol... ide o kozmeticku chybicku , piskanie pri pridavani a uberani v otackach 2000 az 2500 .. nic sa nedeja... odniesol som auto do druheho servisu o 11h a tu skonstatovali ano je to turbo co piska... a cuduj sa svete.. objednali ho a zajtra ma caka vymena...

Editováno: , autor: Tissot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o 9h v jednom servise zkonstatovali ano je to turbo co piska.. ale je to v norme .. ved vykon auta nepoklesol... ide o kozmeticku chybicku , piskanie pri pridavani a uberani v otackach 2000 az 2500 .. nic sa nedeja... odniesol som auto do druheho servisu o 11h a tu skonstatovali ano je to turbo co piska... a cuduj sa svete.. objednali ho a zajtra ma caka vymena...

a máš to v záruce (jak jinak když máš 06) a o chipování jsi se nezmínil, resp nikdo to neřešil? :kuk: a platit bude kdo? :)

Editováno: , autor: superfatty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud jsi to nečet, tak o pískání turba jsem tu psal. Začalo mi to dělat asi v 80 t. km a bez problémů ho vyměnili. Jenže to nový začalo snad po 200 km pískat taky. Nezvyšuje se to, nemá to vliv na výkon, prostě je to jen slyšet. Tak jezdím a věřím, že to neklekne. Mám na tom tedˇ asi 15 t. km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

/necital som/

Ja mam na novom aute len 15 000 km.. A nepacil sa mi pristup servisu.. nekupil som auto aby mi nieco piskalo samo od seba ked podtadim alebo chcem pridat.. dakujem pekne. Bud je to v poriadku alebo nie ... nemam chut ostat niekde vysiet koli neschopnosti KS mechanikov...

/chip .. som neriesil.. nic nevysvetloval/ Platit to bude asi MB.

Editováno: , autor: Tissot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...