Přejít na obsah

2.0 TSI 132kW


Habi001

Doporučené příspěvky

No bohužel to tak je. Kodiaq zrychluje fakt vlažně, pedál na doraz a nic se neděje. Ale tak na normální ježdění v limitech to stačí... Je to fakt těžký auto a velký odpor vzduchu.

Možná to dělá i ta čtyřkolka a ten sup byl jen předek. To je dalších sto kilo a zvýšení odporu. Mně osobně nový sup s 1,4 TSI 110 kW fakt překvapil, zrovna jako zklamal dvoulitr 132kw v Kokodáku. Zítra pojedu delší štreku s rodinou, zkusím jet ekonomicky. Uvidíme kam se dostanu se spotřebou.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem najezdil asi 600km a dá se říct, že potvrzuji, co jsem napsal. Motor je vlažnej, není vyloženě špatnej, ale na předjíždění je potřeba šlápnout nadoraz a modlit se :D Ze sedmičky se totiž rázem stane 4ka, někdy trojka a pak to monstrum teprve začne trochu jet a je schopné předjet auto. Do kopce o nějakém pružném zrychlení nemůže být řeč. Sport režim na předjíždění je k ničemu, musel jsem se smát, auto řve jak pominuté ve velkých otáčkách, ale nic víc se proti režimu D neděje.

Takže dneska asi 350km trasa, 50% dálnice tacho 140km/h, potom 40% silnice první třídy v koloně (Benešovská) a zbytek město. Snažil jsem se jet mega úsporně, ale tak abych nezdržoval provoz, naloženo manželkou a šestiletým klukem vzadu. Spotřeba nicméně +-10 litrů/100km, (zpáteční cesta 9,6) dá se říci, že za celou dobu používání jsem se pod číslovku 9 nikdy nepodíval, musel bych jet na volnoběh z kopce :D:D

Hodnota průměrné spotřeby, uváděná v papírech je naprosto mimo realitu.

 

Samozřejmě, pokud jedu 160 a trochu předjíždím, skáčou tam cifry průměrné spotřeby 12-14/100km.

 

No jinak ale jak jsme psal, určitě to chce připlatit za driving mode selection, pač řízení je ve vyšších rychlostech málo stabilní,  jde moc lehce, je potřeba dělat neustále korekce.

 

Pochvala podvozku, tlumení. Super vystupování z auta, DSG skvěle fachá, že ani člověk nepostřehne změnu rychlostí. V autě je klid, odhlučnění na jedničku. Největší sranda byla s otvíráním elektrických zadních dveří. Máchal jsem haxnou doleva a doprava, že se v okolí všichni smáli a nakonec jsem to otevřel tlačítkem :D Někdy to fachá, někdy ne a rychlejší je to prostě zmáčknout. Vychytávka je pak výklopné tažné, to se mi líbí. Zadní sklápěcí řada sedaček v kufru je dobrá max pro malé děti, dospělá osoba bez šance, vyzkoušeno osobně na několika jedincích normální velikosti. Trochu sem delší dobu laboroval s posezem za volantem, nakonec jsem skončil až dole a volant šoupnul taky dost dolů. Člověk totiž sedí (188cm moje výška)jak na rozhledně a když se šoupne dolů do normální lidské pozice, je zase nahoře volant, že mě bolí pazoury, jak se odkrvují :D Noha je díky záchodovému posedu v oblasti kotníku více zalomená na plynu, mám raději nohy více natažené...ale to je u těchto aut standart a o zvyku.

Na velký terén to auto samozřejmě není, na lesní cestě poskakuje jako koza v soutězce. Takže kdo by chtěl jezdit terén, musí šáhnout po Landcruiseru, to je uplně jiná liga.

 

Jinak cena vozu 1,1mil Kč....je to jak se říká, kdo má opici, musí mít i na banány ;)

 

Jo....lidi po autu celkem koukají, všichni chtějí velkou krabici, je to moderní ;)

 

Takže mám-li to shrnout, mít mega na nové auto a být ochotný ty peníze za to auto dát, šel bych raději do S3. Téhle módě velkých potvor, které nejedou a žerou nějak nerozumím....;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Co sa tyka motoru a jeho spotreby, tak na internete je dost informacii, ze vyrobca udava nerealne hodnoty. Prax ukazuje uplne ine cisla ako su uvedene v prospektoch a na stranke vyrobcu. Nesie niekto zodpovednost za taketo nespravne (klamlive) informacie? Moze sa zakaznik stazovat, alebo reklamovat? Je sanca ziadat od vyrobcu nejaku kompenzaciu? Ked si clovek kupi auto a vyberie si motor na zaklade nejakych udajov a tie nezodpovedaju realite, moze to byt problem.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že není řidič schopen jet za udávanou spotřebu, neznamená, že to nedokáže auto. Výrobce udává kombinovanou 7,4/100. Ta je dosažitelná, byť se to moc nepodobá jízdě.

Já jezdil Kodiaqem s tímto motorem za 8,2 a to jsem se nijak nežinýroval. Další aspekt je ten, že motor si "sedá", takže pokud má auto najeto pár tisíc, je irelevantní hodnotit spotřebu. Ta se s přibývajícími kilometry mění.

 

Jiná situace byla pár let zpět, kdy tuším Honda inzerovala spotřeby, kterých za žádných okolností nešlo dosáhnout a soud dal uživatelům za pravdu.

 

Obecně platí, že koncernový spotřeby jsou dosažitelný, když člověk chce. Kupříkladu s FII 1,2 TSI jsem byl schopen jet i pod udávanou spotřebu mimo město.

Editováno: , autor: Kane13
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...