Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No bohužel to tak je. Kodiaq zrychluje fakt vlažně, pedál na doraz a nic se neděje. Ale tak na normální ježdění v limitech to stačí... Je to fakt těžký auto a velký odpor vzduchu.

Možná to dělá i ta čtyřkolka a ten sup byl jen předek. To je dalších sto kilo a zvýšení odporu. Mně osobně nový sup s 1,4 TSI 110 kW fakt překvapil, zrovna jako zklamal dvoulitr 132kw v Kokodáku. Zítra pojedu delší štreku s rodinou, zkusím jet ekonomicky. Uvidíme kam se dostanu se spotřebou.

 

 

 

Když porovnám zrychlení která jsou známa u obou verzí, tak papírově je rychlejší Kodiaq 2,0 TSI ...

Superb 1,4 TSI 8,9 s na 100/km z 0

Kodiaq 2,0 TSI 7,8 s na 100/km z 0

 

Jo to jim vychází jako ty spotřeby [emoji23]

Nekoukám na papíry, píšu subjektivní pocit.

 

Papír snese ledacos - např. spotřeba mimo město 6,4; kombinovaná 7,4 a zrychlení za 8,0 - dívám se do katalogu výrobce. Jenže to auto podle papírů v sedmimístné variantě má pohotovostní hmotnost 1738 kg.

Ale i praktické testy to zrychlení potvrzují, videí je na YT dost.

Přesně tak nechci tady něco obhajovat,ale taky jsem v tom jezdil a jsem úplně jiného názoru stale platí 100lidi 100chuti a myslim si, že tyto diskuze jsou zralé tak jedině do hospody!!

Tak jsem najezdil asi 600km a dá se říct, že potvrzuji, co jsem napsal. Motor je vlažnej, není vyloženě špatnej, ale na předjíždění je potřeba šlápnout nadoraz a modlit se :D Ze sedmičky se totiž rázem stane 4ka, někdy trojka a pak to monstrum teprve začne trochu jet a je schopné předjet auto. Do kopce o nějakém pružném zrychlení nemůže být řeč. Sport režim na předjíždění je k ničemu, musel jsem se smát, auto řve jak pominuté ve velkých otáčkách, ale nic víc se proti režimu D neděje.

Takže dneska asi 350km trasa, 50% dálnice tacho 140km/h, potom 40% silnice první třídy v koloně (Benešovská) a zbytek město. Snažil jsem se jet mega úsporně, ale tak abych nezdržoval provoz, naloženo manželkou a šestiletým klukem vzadu. Spotřeba nicméně +-10 litrů/100km, (zpáteční cesta 9,6) dá se říci, že za celou dobu používání jsem se pod číslovku 9 nikdy nepodíval, musel bych jet na volnoběh z kopce :D:D

Hodnota průměrné spotřeby, uváděná v papírech je naprosto mimo realitu.

 

Samozřejmě, pokud jedu 160 a trochu předjíždím, skáčou tam cifry průměrné spotřeby 12-14/100km.

 

No jinak ale jak jsme psal, určitě to chce připlatit za driving mode selection, pač řízení je ve vyšších rychlostech málo stabilní,  jde moc lehce, je potřeba dělat neustále korekce.

 

Pochvala podvozku, tlumení. Super vystupování z auta, DSG skvěle fachá, že ani člověk nepostřehne změnu rychlostí. V autě je klid, odhlučnění na jedničku. Největší sranda byla s otvíráním elektrických zadních dveří. Máchal jsem haxnou doleva a doprava, že se v okolí všichni smáli a nakonec jsem to otevřel tlačítkem :D Někdy to fachá, někdy ne a rychlejší je to prostě zmáčknout. Vychytávka je pak výklopné tažné, to se mi líbí. Zadní sklápěcí řada sedaček v kufru je dobrá max pro malé děti, dospělá osoba bez šance, vyzkoušeno osobně na několika jedincích normální velikosti. Trochu sem delší dobu laboroval s posezem za volantem, nakonec jsem skončil až dole a volant šoupnul taky dost dolů. Člověk totiž sedí (188cm moje výška)jak na rozhledně a když se šoupne dolů do normální lidské pozice, je zase nahoře volant, že mě bolí pazoury, jak se odkrvují :D Noha je díky záchodovému posedu v oblasti kotníku více zalomená na plynu, mám raději nohy více natažené...ale to je u těchto aut standart a o zvyku.

Na velký terén to auto samozřejmě není, na lesní cestě poskakuje jako koza v soutězce. Takže kdo by chtěl jezdit terén, musí šáhnout po Landcruiseru, to je uplně jiná liga.

 

Jinak cena vozu 1,1mil Kč....je to jak se říká, kdo má opici, musí mít i na banány ;)

 

Jo....lidi po autu celkem koukají, všichni chtějí velkou krabici, je to moderní ;)

 

Takže mám-li to shrnout, mít mega na nové auto a být ochotný ty peníze za to auto dát, šel bych raději do S3. Téhle módě velkých potvor, které nejedou a žerou nějak nerozumím....;)

Upraveno od Clint

Zítra se vracím k mému O3 chrochtáku, ale za poloviční náklady na palivo :D a taky to trochu lépe pojede ;)

Jo máš recht, jen jsem to celé shrnul....víc psát nebudu. Nechtěl sem to dělit do více vláken. ;)

  • 2 týdny později...

Co sa tyka motoru a jeho spotreby, tak na internete je dost informacii, ze vyrobca udava nerealne hodnoty. Prax ukazuje uplne ine cisla ako su uvedene v prospektoch a na stranke vyrobcu. Nesie niekto zodpovednost za taketo nespravne (klamlive) informacie? Moze sa zakaznik stazovat, alebo reklamovat? Je sanca ziadat od vyrobcu nejaku kompenzaciu? Ked si clovek kupi auto a vyberie si motor na zaklade nejakych udajov a tie nezodpovedaju realite, moze to byt problem.

 

To, že není řidič schopen jet za udávanou spotřebu, neznamená, že to nedokáže auto. Výrobce udává kombinovanou 7,4/100. Ta je dosažitelná, byť se to moc nepodobá jízdě.

Já jezdil Kodiaqem s tímto motorem za 8,2 a to jsem se nijak nežinýroval. Další aspekt je ten, že motor si "sedá", takže pokud má auto najeto pár tisíc, je irelevantní hodnotit spotřebu. Ta se s přibývajícími kilometry mění.

 

Jiná situace byla pár let zpět, kdy tuším Honda inzerovala spotřeby, kterých za žádných okolností nešlo dosáhnout a soud dal uživatelům za pravdu.

 

Obecně platí, že koncernový spotřeby jsou dosažitelný, když člověk chce. Kupříkladu s FII 1,2 TSI jsem byl schopen jet i pod udávanou spotřebu mimo město.

Upraveno od Kane13

Ado_SK - toto sem nepatří. V technickém tématu o konkrétním motoru nebudeme řešit nějaké imaginární právní spory o spotřebě. Dej si to někam do obecné části motorové sekce, nebo do hospody.

OK, kludne to vymaz. Bola to iba vseobecna otazka. Vdaka za pochopenie.

 

zrovna som cital specifikaciu pre Cinu a ma tam byt motor 2.0 TSI 162kW viete niekto, ci bude tento motor dostupny aj v CR (vela sa hovori o RS, ale tam sa spomina len 2.0 biTDI 176kW) mate niekto info o tom?

Ne, pro ČR se nepočítá se silnější benzinovou variantou. RS bude skutečně Bi-TDI, jak píšeš.

Přátelé, tak z toho jsem nesvůj. Chystám se na objednávku, byl jsem rozhodnut, že půjdu do benzinu, 2.0 TSI, ale jak tu čtu, tak to má problém do kopce něco předjet ?

 

Ne, tak to opravdu nemá :-) 

 

Pokud si nejsi jistý, co ti brání se v tom projet?

před 1 hodinou, Celerjehnusnej napsal:

Přátelé, tak z toho jsem nesvůj. Chystám se na objednávku, byl jsem rozhodnut, že půjdu do benzinu, 2.0 TSI, ale jak tu čtu, tak to má problém do kopce něco předjet ?

 

Kde píšou, že to nejede??:-)

Jo aha,tak jestli chceš investovat nemalou částku,tak si to auto zajdi raději půjčit...

Neviem na com sa Clint viezol, toto je 2.0 TDI 140kw v rezime comfort, pricom 2.0TSI je este obratnejsie. Mate pocit ze to (do kopca) nejde? :D

IMG_8976.MOV - video predbiehania asi 58mb

Upraveno od TorpedoPluto

7,8 vteřin na 100km/h - nic rychlejšího tam není :-)

Dneska jsem absolvoval jízdu. Poprvé s DSG. Jsem bez obav, jdu do toho.

Kdo chce závodit, nechť si koupí RS. Na svižnou jízdu je to plně dostačující.

No vidíš vždyť jsme ti to říkali že je to v pohodě to jen Clint je zvykly na tu svou ochcavku která "jede" za 5l :-) :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.