radim1234 Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 já si docela dobře ještě pořád pamatuju ten pocit když jsem v roce 2009 kvůli potřebě převážet kočárky "přelezl" v nějakým salůůůnu z Fabie I Rs (96 kW) do benzínové eresy tenkrát ještě TFSI a ženě jsem řekl, že si raději koupím na ty kočárky přívěs než bych dal 700 litrů nebo kolik to tenkrát stálo za auto, které se pyšní nápisem RS a vůbec ale ani trochu nejede....nakonec jsem to koupit musel a na tu Fabii I RS ale vzpomínám dodnes. Pak další eresa s TSI motorem po faceliftu, kde mi zase připadalo, že ten předek je asi o metrák lehčí a paradoxně jsem se s tím bál vjet rychleji do zatáčky....no a teď máme zas naftu a já, takový benzinář, který by se málem i upálit nechal....asi je to věkem, ne benzínem nebo naftou...i když ten šelest toho benzínu oproti STS Chvojkovice Brod....i když v 134 vylepšené variantě a common rail a já nevím co ještě....když tak teď už fakt nějaký šestiválec...ani nevím, co jsem tím chtěl říct - asi každý "jen tu svou, milovanou jedinou" hlavně se nezabijme....a Clinte....jsem rád, že někdo jako Ty je ochoten do nekonečna diskutovat....opravdu rád, mne už to nebavilo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seehirt Vloženo 10. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2017 (editace) V aktuálním katalogu a ceníku je u tohoto motoru v Kodiaqu,Tiguanu a Audi Q3 udávaný výkon jen 132kW, kdežto stejný motor( zřejmě Audi 2,0TFSI EA888 Gen3b) v tiskových materiálech Audi a Seat má tento motor 2,0TSI výkon 140kW? Kodiaq 2,0TSI 4x4, Audi Q3 2.0 TFSI quattro S tronic,VW Tiguan 2,0 TSI BMT 4MOTION májí všichni v ceníku jen 132kW, zatím co Audi A4 2.0 TFSI ultra nebo Ateca 2,0 TSI 4WD DSG májí v ceníku už 140kW. Nespletli si to někde náhodou při sestavování katalogů a ceníků s motorem 1,8TSI? Editováno: 10. Červenec 2017, autor: Seehirt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 27. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2017 V 29. 4. 2017 na 8:43, Clint napsal: Souhlas s Ferdou. Já najezdil šnečím tempem víc jak 500 km, v autě manželka a pětiletý syn. A okresky. Spotřeba jak jsem psal moc pod deset nešla. Pod devět nikdy. Průměr se držel kolem 9,6...Ale když jsem jel svižněji jako jezdím běžně, tedy okresky 120 a dálnici 140, spotřeba byla ke 12 litrům. Kodiaq 2,0 TSI (132kW), 4x4 DSG Myslel jsem, že potvrdím výše napsané, Clint však asi neumí jezdit : mimo město, hlavně silnice v oblasti Semilska (kopcovité a zatáčkovité) snaha o nízkou spotřebu (ale ne šnek) : část město (dle předpisů) a mimo město + dálnice (tak nad limit 10 km /h podle tacho) : a celková za víkend (je v tom i několik ostřejších pasáží) : K motorizaci dodávám - vzhledem ke spojení s DSG , na ježdění určitě dostačující, ale automat ji sráží v chování. Měl jsem docela strach předjíždět - je nutno naprosto ignorovat automat a řadit pádly jinak to nejede a jenom řve. K čemu to točí do červeného pole nechápu, když už to dávno netáhne. Doposud jsem měl možnost vyzkoušet několik různých vozů a motorizací a DSG se všude chová stejně. Mě prostě nevyhovuje. Raději si řadím sám. Spotřebu jsem čekal horší, tahle mne překvapila. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 28. Srpen 2017 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2017 spotřeba tohoto motoru je pro mě velké překvapení, to co máš za spotřebu nám hlásí více zákazníků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 28. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2017 Dle tankování to na ty kilometry bylo opravdu průměrných 8,4 lit. / 100km. Tzn. pal. PC se nerozchází se skutečností. Myslím, že s mým běžným stylem jízdy (dodržování rychlostních limitů a jízd město, mimo město a dálnice) bych byl schopen jezdit skutečně okolo 8l. na 100km. Takže za toto dávám motorizaci . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamca1 Vloženo 28. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2017 (editace) Nezbývá než jen potvrdit tuto spotřebu opravdu palec nahoru :-) tento motor se skutečně povedl...snad to tak bude navždy Editováno: 28. Srpen 2017, autor: Kamca1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaldo Vloženo 5. Září 2017 Sdílet Vloženo 5. Září 2017 Ahoj, absolvoval jsem cestu Praha -> Kosice a zpet. Cestovani v noci a pres vikedn (v noci minimalni provoz, pres vikend trochu vic, ale rozhodne zadne kolony). Po silnicich tak nekde mezi 100-110, po dalnici 140. Nastaveni rezimu Eco. Auto line (pri predjizdeni prepnu na sport, pak to tahne), ale tiche a pro mne plne vyhovujici. Sotreba 8,4l Prestoupil jsem s dizlu 2.0TDI kde jsem v Scoutu dosahoval prumer na tuto cestu 6,7l... vzhledem na rozdil v autech povazuji spotrebu Kodiaqa za super. Navic doufam, ze po zajeti motoru to jeste kousek klesne (jel jsem s novym autem). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamca1 Vloženo 6. Září 2017 Sdílet Vloženo 6. Září 2017 Taky jsem prestoupil z TDI a musím říct, že je třeba se naučit šlapat na plyn potom je spotřeba v normě.Jinak mám najeto něco přes 6tis. a plná spokojenost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 6. Září 2017 Sdílet Vloženo 6. Září 2017 Předpokládám, že po 20 až 30 tisích kilometrech spotřeba klesne, až se motor usadí a zaběhne...otázka je, o kolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Redfish Vloženo 31. Květen 2018 Sdílet Vloženo 31. Květen 2018 Přátelé, od posledního příspěvku v této sekci uběhlo mnoho měsíců. Určitě máte nějaké poznatky, co byste se mohli napsat - co je špatné, na co si dát pozor anebo čím jste příjemně překvapeni. Za 3 týdny bych měl mít svoje auto a tak by mě zajímaly dlouhodobější zkušenosti. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Bůna Vloženo 3. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2018 Už i od května uplynula nějaká ta doba a tak sem přidám nějaké svoje zkušenosti s Kodiaqem 2.0 TSI. Objednával jsem ho v únoru 2017, převzal jsem ho po 9 měsících čekání 15.11.2017. Ve výbavě nechybí adapt. podvozek ani tempomat, mám tam třeba i nezávislé topení.. Za rok jsem najel téměř 27 tisíc kilometrů a jsem maximálně spokojený. Předtím jsem najel téměř 300 tisíc. na Škoda OII s 1.9 PD motorem, také jsem byl velmi spokojený, ale přece jen mnohogenerační rozdíl v autech je hodně znát. Motor i 7 st. aut. převodovka v Kodiaqovi jsou prostě geniální spojení, umím si vybrat z mnoha možností, jakým způsobem chci jet . Od dlouhé vzdálenosti na jih Chorvatska při průměrné rychlosti přes 110 km/h a spotřebě hodně pod 8 litrů až po "sportovní" výjezd s kvílejícími pneumatikami horskou silničkou z Lassingu na vrchol Hochkar v Rakousku se spotřebou hodně přes 20....:) Auto je se svými 1540 kg hmotnosti relativně lehké, takže výkon motoru považuji za dostatečný. Přemýšlel jsem i o chiptuningu, ovšem po nájezdu cca 10 tisíc mě to přešlo. Vystačím si s dodanými 132 KW. Dlouhodobá spotřeba při běžném ježdění se pohybuje kolem 8,5 litrů, běžně jezdím na ECO se zapnutým adaptivním tempomatem, pokud ale potřebuji jet rychleji přepínám voličem jízdních režimů na S a předjíždím. Plynovým pedálem jsem se naučil dávkovat výkon tak, že převodovka přeřazuje po překonání 4500 otáček, takže téměř přesně ve výkonovém vrcholu. Točit výš to skutečně nemá význam, zvuk je sice pěkný, výkon to ale nepřidá. :) S interiérem jsem také spokojený, místa uvnitř (mám 5ti místnou verzi) je skutečně neuvěřitelně hodně, pokud občas vyrazím fotit, mým koníčkem je astrofotografie, bez problémů naložím veškerou výbavu, která je značně objemná. Infotainment používám ve spojení s mobilem s Androidem, k navigace používám Waze, k poslechu hudby potom Spotify. A jsem rád, že jsem si připlatil za systém Canton, zvuk jím reprodukovaný a podpořený subwooferem umístěným v rezervě je hodně dobrý. Z negativ bych uvedl jen svoje chybné rozhodnutí obout Kodiaqa do 19" pneumatik, na našich silnicích jsou tak nízké gumy nevhodné a přenášené zvuky od výmolů do interiéru zbytečně silné. 5 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 5. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2018 Moc krásné shrnutí. Spotřeba je také velice slušná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2018 Diskutovat jenom o motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Petras Vloženo 24. Únor 2022 Sdílet Vloženo 24. Únor 2022 Zdravim, muze prosim nekdo potvrdit nebo vyvratit, ze tento 132kw motor ma problemy s rozvody? Udajne nejaka spatna konstrukce rozvodu, a proto zacali delat 140kw? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fr33dom Vloženo 24. Únor 2022 Sdílet Vloženo 24. Únor 2022 U verze 2.0TSI 140KW je hlavní změna přidaný filtr pevných částic GPF. Verze 132KW ho nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.