Přejít na obsah

2.0 TSI 132kW


Habi001

Doporučené příspěvky

já si docela dobře ještě pořád pamatuju ten pocit když jsem v roce 2009 kvůli potřebě převážet kočárky "přelezl" v nějakým salůůůnu z Fabie I Rs (96 kW) do benzínové eresy tenkrát ještě TFSI a ženě jsem řekl, že si raději koupím na ty kočárky přívěs než bych dal 700 litrů nebo kolik to tenkrát stálo za auto, které se pyšní nápisem RS a vůbec ale ani trochu nejede....nakonec jsem to koupit musel a na tu Fabii I RS ale vzpomínám dodnes. Pak další eresa s TSI motorem po faceliftu, kde mi zase připadalo, že ten předek je asi o metrák lehčí a paradoxně jsem se s tím bál vjet rychleji do zatáčky....no a teď máme zas naftu a já, takový benzinář, který by se málem i upálit  nechal....asi je to věkem, ne benzínem nebo naftou...i když ten šelest toho benzínu oproti STS Chvojkovice Brod....i když v 134 vylepšené variantě a common rail a já nevím co ještě....když tak teď už fakt nějaký šestiválec...ani nevím, co jsem tím chtěl říct - asi každý "jen tu svou, milovanou jedinou" hlavně se nezabijme....a Clinte....jsem rád, že někdo jako Ty je ochoten do nekonečna  diskutovat....opravdu rád, mne už to nebavilo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

V aktuálním katalogu a ceníku je u tohoto motoru v Kodiaqu,Tiguanu a Audi Q3 udávaný výkon jen 132kW, kdežto stejný motor( zřejmě Audi 2,0TFSI EA888 Gen3b) v  tiskových materiálech  Audi a Seat má   tento motor  2,0TSI  výkon 140kW?:huh: 

Kodiaq 2,0TSI 4x4, Audi Q3 2.0 TFSI quattro S tronic,VW Tiguan 2,0 TSI BMT 4MOTION májí všichni v ceníku  jen 132kW, zatím co Audi A4 2.0 TFSI ultra nebo Ateca 2,0 TSI 4WD DSG májí v ceníku už 140kW.

Nespletli  si to někde náhodou  při sestavování katalogů a ceníků  s motorem 1,8TSI?:o

 

Editováno: , autor: Seehirt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 29. 4. 2017 na 8:43, Clint napsal:

Souhlas s Ferdou. Já najezdil šnečím tempem víc jak 500 km, v autě manželka a pětiletý syn. A okresky. Spotřeba jak jsem psal moc pod deset nešla. Pod devět nikdy. Průměr se držel kolem 9,6...Ale když jsem jel svižněji jako jezdím běžně, tedy okresky 120 a dálnici 140, spotřeba byla ke 12 litrům.

 

Kodiaq 2,0 TSI (132kW), 4x4 DSG

Myslel jsem, že potvrdím výše napsané, Clint však asi neumí jezdit :

mimo město, hlavně silnice v oblasti Semilska (kopcovité a zatáčkovité) snaha o nízkou spotřebu (ale ne šnek) :

ko1.thumb.JPG.e3630cf3fdc0e82af9d32ada365482b1.JPG

část město (dle předpisů) a mimo město + dálnice (tak nad limit 10 km /h podle tacho) :

ko2.thumb.jpg.ea26db2b4700a07bb801a66bac25db57.jpg

a celková za víkend (je v tom i několik ostřejších pasáží) :

ko3.thumb.jpg.2097ec438d5ddaa55dd6e62d55187540.jpg

 

K motorizaci dodávám - vzhledem ke spojení s DSG , na ježdění určitě dostačující, ale automat ji sráží v chování. Měl jsem docela strach předjíždět - je nutno naprosto ignorovat automat a řadit pádly jinak to nejede a jenom řve. K čemu to točí do červeného pole nechápu, když už to dávno netáhne. Doposud jsem měl možnost vyzkoušet několik různých vozů a motorizací a DSG se všude chová stejně. Mě prostě nevyhovuje. Raději si řadím sám.

Spotřebu jsem čekal horší, tahle mne překvapila.

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle tankování to na ty kilometry bylo opravdu průměrných 8,4 lit. / 100km. Tzn. pal. PC se nerozchází se skutečností.

Myslím, že s mým běžným stylem jízdy (dodržování rychlostních limitů a jízd město, mimo město a dálnice) bych byl schopen jezdit skutečně okolo 8l. na 100km.

Takže za toto dávám motorizaci :palec2:.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj,

 

absolvoval jsem cestu Praha -> Kosice a zpet. Cestovani v noci a pres vikedn (v noci minimalni provoz, pres vikend trochu vic, ale rozhodne zadne kolony).

Po silnicich tak nekde mezi 100-110, po dalnici 140. Nastaveni rezimu Eco.

Auto line (pri predjizdeni prepnu na sport, pak to tahne), ale tiche a pro mne plne vyhovujici. Sotreba 8,4l

Prestoupil jsem s dizlu 2.0TDI kde jsem v Scoutu dosahoval prumer na tuto cestu 6,7l... vzhledem na rozdil v autech povazuji spotrebu Kodiaqa za super.

 

Navic doufam, ze po zajeti motoru to jeste kousek klesne (jel jsem s novym autem).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé, od posledního příspěvku v této sekci uběhlo mnoho měsíců. Určitě máte nějaké poznatky, co byste se mohli napsat - co je špatné, na co si dát pozor anebo čím  jste příjemně překvapeni. Za 3 týdny bych měl mít svoje auto a tak by mě zajímaly dlouhodobější zkušenosti.

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Už i od května uplynula nějaká ta doba a tak sem přidám nějaké svoje zkušenosti s Kodiaqem 2.0 TSI. Objednával jsem ho v únoru 2017, převzal jsem ho po 9 měsících čekání 15.11.2017. Ve výbavě nechybí adapt. podvozek ani tempomat, mám tam třeba i nezávislé topení.. Za rok jsem najel téměř 27 tisíc kilometrů a jsem maximálně spokojený. Předtím jsem najel téměř 300 tisíc. na Škoda OII s 1.9 PD motorem, také jsem byl velmi spokojený, ale přece jen mnohogenerační rozdíl v autech je hodně znát.  Motor i 7 st. aut. převodovka v Kodiaqovi jsou prostě geniální spojení, umím si vybrat z mnoha možností, jakým způsobem chci jet . Od dlouhé vzdálenosti na jih Chorvatska při průměrné rychlosti přes 110 km/h a spotřebě hodně pod 8 litrů až po "sportovní" výjezd s kvílejícími pneumatikami horskou silničkou z Lassingu na vrchol Hochkar v Rakousku se spotřebou hodně přes 20....:) Auto je se svými 1540 kg hmotnosti relativně lehké, takže výkon motoru považuji za dostatečný. Přemýšlel jsem i o chiptuningu, ovšem po nájezdu cca 10 tisíc mě to přešlo. Vystačím si s dodanými 132 KW. Dlouhodobá spotřeba při běžném ježdění se pohybuje kolem 8,5 litrů, běžně jezdím na ECO se zapnutým adaptivním tempomatem, pokud ale potřebuji jet rychleji přepínám voličem jízdních režimů na S a předjíždím. Plynovým pedálem jsem se naučil dávkovat výkon tak, že převodovka přeřazuje po překonání 4500 otáček, takže téměř přesně ve výkonovém vrcholu. Točit výš to skutečně nemá význam, zvuk je sice pěkný, výkon to ale nepřidá. :) S interiérem jsem také spokojený, místa uvnitř (mám 5ti místnou verzi) je skutečně neuvěřitelně hodně, pokud občas vyrazím fotit, mým koníčkem je astrofotografie, bez problémů naložím veškerou výbavu, která je značně objemná. Infotainment používám ve spojení s mobilem s Androidem, k navigace používám Waze, k poslechu hudby potom Spotify. A  jsem rád, že jsem si připlatil za systém Canton, zvuk jím reprodukovaný a podpořený subwooferem umístěným v rezervě je hodně dobrý.  Z negativ bych uvedl jen svoje chybné rozhodnutí obout Kodiaqa do 19" pneumatik, na našich silnicích jsou tak nízké gumy nevhodné a přenášené zvuky od výmolů do interiéru zbytečně silné.

  • Líbí se mi 5
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...