Jirka21 Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Ale ty schemata jsou i pro diesla(pro všechny Škody-klimatronik od května 2001).Je třeba najít signál otáček co vede do přístrojů a připojit kabel na něj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros.g Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Ale ty schemata jsou i pro diesla(pro všechny Škody-klimatronik od května 2001).Je třeba najít signál otáček co vede do přístrojů a připojit kabel na něj. Tak tam právě žádný signál neni.Třeba je vadný tachometr i když otáčkoměr ukazuje.A u diesla je to zapojený na stejný místo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Právě jsem na to koukal ale signál otáček jde z ŘJ motoru po CANH -T32b/19 a CANL-T32b/20.To ale těžko z toho ten signál dostaneš(nevím jak).Možná někdo poradí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros.g Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Právě jsem na to koukal ale signál otáček jde z ŘJ motoru po CANH -T32b/19 a CANL-T32b/20.To ale těžko z toho ten signál dostaneš(nevím jak).Možná někdo poradí. Tak to taky nevím jak ho s toho dostat.S palubky tedy nejspíš nejde signál,třeba je v háji.Jenže tam je imobilizér a to já obejít neumím,abych vyzkoušel jinou palubku.Ale dík za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Ted jsem vyčet že ten signál byl funkční z toho pinu jen do model.roku 01.Auta s CAN již tento signál v tomto pinu nemají.Ale kde ho vzít.Přemýšlel jsem jestli by to nešlo vzít přímo od ŘJ motoru,na pinu co jde od snímače otáček. Nevím ale jestli je to stejný druh signál jako šel z ŘJ mot.do přístrojů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 signál otáček vede do motorové jednotky přes dělící stěnu přes oranžovou svorkovnici pozice 9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros.g Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 signál otáček vede do motorové jednotky přes dělící stěnu přes oranžovou svorkovnici pozice 9 Díky a podívám se na to.Všem díky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radovan.nagy Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 chalani pomooc . nefunguje klima. dnes som sa stym sral cely den a nic. zda sa ze vsetko funguje,len na svorkach kompresoru mam napetie len 5,5 volta...poistky su dobre,ventilator sa toci.. a to vazne ked stojim na mieste tak klima nejde??? prosim o radu DAKUJEM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 po sepnutí klimy se ti vrtule rozběhnou ? zkoušel jsi kompresor napojit na přímo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radovan.nagy Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 na priamo kompresor zopne... a klima funguje (fuka studene) ked zapnem klimu vrtule sa tocia a kompresor sa nezopne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 zkontroluj ještě vedení až k jednotce dochlazování jinak to vypadá že je vadná jednotka dochazování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 Fakto som neni mechanik, iba ma napadlo jedno. Climatronic sa vypina v pripade ak zisti zvysenu teplotu chladiacej kvapaliny. Vtedy vypne kompresor... Nemoze ho tu klamat signal teploty. Ked to robi za statia a vo vacsich mestach.... Ako som sa docital teda.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 chalani pomooc . nefunguje klima. dnes som sa stym sral cely den a nic. zda sa ze vsetko funguje,len na svorkach kompresorumam napetie len 5,5 volta...poistky su dobre,ventilator sa toci.. a to vazne ked stojim na mieste tak klima nejde??? prosim o radu DAKUJEM Když se ti toto stane točí se jeden nebo oba ventilátory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honsek 89 Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 zdravim chci se zeptat jestli jde předělat normální AC na climatronik?díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterM Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 Dobry den. Tiez sa pridavam do spolku s vadnym servom V71. Servo bez zataze mi fungovalo korektne, a po rozbrani som nasiel presne tu istu chybu = prasknuté plastove koliecko na driadeli. Da sa samoztatne kupit toto ozubene koliečko? Popripade v akom stave bybaju servra z autovrakovist, ci radsej kupit nove? Peter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 PeterM: já jsem vyzkoušel dvě z použitých ND a obě byly KO, tak jsem koupil nové a mám na pár let klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lada78 Vloženo 25. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2009 (editace) Nefunguje mně klima, pc hodilo tuto závadu : 1274 motor nastavovače klapky prutoku vzduchu - V 71. Nevíte někdo, co s tím?Je to climatronic Díky. Editováno: 25. Srpen 2009, autor: Lada78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 26. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2009 1. Já sám jsem koupil servo na vrakovišti za 500,- Kč perfektní s tím, že mi dovolili kontrolu po otevření víčka. Pro orientaci poslouží i datum výroby, které je na servech Valeo vylisované. 2 Ještě levnější je způsob, který jsem našel na německých stránkách Octavie - koupit šroubovací F- konektor (používá se pro připojení anténních svodů u satelitů) s vnitřním průměrem menším než je prasklé plastové osazení u většího kolečka. Pak z F-konektoru uříznout váleček v délce dle potřeby, lehce srazit hrany plastového osazení a tento váleček našroubovat na osazení kolečka. Dělal jsem pro známého a funguje již více jak rok bezchybně. Pro info: běžné průměry F-konektorů jsou od 5,5 do 7,2 mm a cena se pohybuje podle zdroje od 5,- do cca 25,- Kč za kus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chocen Vloženo 25. Září 2009 Sdílet Vloženo 25. Září 2009 Ahoj, mám Oct I. TDI 81 kW s Climatronicem, dlouho vše bez problémů. Teď mi najednou přiijde, jak se ochladilo, že v určitém okamžiku začne topit a neví kdy má dost - prostě topí a topí naplno, dokud nesundám teplotu o dva nebo tři stupně... pak dá chvíli pokoj a pak zas začne topit... až při natsavení na 18 stupňů už moc netopí... Je špatně nějaké čidlo? Nebo co by mohl být problém? Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 25. Září 2009 Sdílet Vloženo 25. Září 2009 Mal si to na VAGu? Climatronic ma tiez pamat zavad, nieco zaujimave by mohol pisat. Bez toho je to len hadanie... klapka, snimac teploty, ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H.Karlik Vloženo 10. Březen 2010 Sdílet Vloženo 10. Březen 2010 Zdravím, abych začal obecně Octavia I, r.v. 2003, 1,6 MPI 75 kW (pro tuhle otázku asi nepodstatné). Mám problém s pískáním ventilátoru klimatizace (samozřejmě nejen klimatizace, dělá i teď a teď opravdu nechladím :-D). Takový vypozorovaný průměr je po nastavení na CLIMATRONICU na intenzitu ofuku na 4 a víc tak ventilátor dost nepříjemně píská. Občas při zvýšení otáček naplno pískat přestane, občas píská pořád. Jaký způsobem se to dá namazat, případně co se s tím dá udělat?? Díky moc za pomoc a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 dostat se k ventilatoru a vystrikat silkalem (wd) ...to by mohlo pomoci na nejaky cas... jinak asi vymenit, loziska ventilatoru budou vydrene zejo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 WD ano, ale Silkal ani náhodou nepoužívat tam kde se něco točí. Ten se hodí tak na konzervaci, nebo do zámků,jinak silkal fuj,fuj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 dobre vedet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H.Karlik Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 Díky díky, WD je osvědčený :-) Jak přesně se k ventilátoru dostat (kde se nachází)?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.