Přejít na obsah

Climatronic - nefunkční, závady, poruchy, problémy


joystick

Doporučené příspěvky

Tak okna se už nemlží... :) bylo to tou klapkou vnitřního okruhu.Nevím sice co stím je,že se klapka nehejbe i když motorek jede,asi to budou nějaké plastové zoubky v prd... .Ale ještě se zeptám,když už jsem tady.Když jede climatronik tak spod polubky jdou divné zvuky asi jako "" pluk pluk pluk "" sice to nejde moc slyšet,ale přece jenom.Tak nevím dělá to i vám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ještě se zeptám,když už jsem tady.Když jede climatronik tak spod polubky jdou divné zvuky asi jako "" pluk pluk pluk "" sice to nejde moc slyšet,ale přece jenom.Tak nevím dělá to i vám.

k tomu lupání: na hřídelce v servomotorku praskne plastový kolečko a tam vzniká to lupání, ale i v ostatních motorcích když se pohybují.

post-7858-1229860263_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ještě se zeptám,když už jsem tady.Když jede climatronik tak spod polubky jdou divné zvuky asi jako "" pluk pluk pluk "" sice to nejde moc slyšet,ale přece jenom.Tak nevím dělá to i vám.

k tomu lupání: na hřídelce v servomotorku praskne plastový kolečko a tam vzniká to lupání, ale i v ostatních motorcích když se pohybují.

No pokud praskne to plastový kolečko,tak to bude něco špatně.Tím pádem přece ten servomotorek neplní svou funkci a klima nejde jak má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravicko, panove mam podobny problem v Rumovi. Stalo se mne to dvakrat cca tri mesice po koupi a pak dobry. Posledni dve jizdy v peti lidech a desti znamenaly temer neustaly zamlzovani. Jaky je presny postup vymeny toho filtru? Nejlepe obou teda :)

Pardon, ze to pisu do sekce OI, ale v FII/R bych se tezko dockal odpovedi, pripadne dalsich rad cim by mlzeni mohlo byt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, jelikož je zima jak v Rusku, tak mám dost velkej problém. Přestal mi fungovat Climatronic a to tak, že ovládací panel se vůbec nerozsvítí a vůbec nereguje (ventilátory se taky neroztočí). Diagnostikou se na klimu taky připojit nedá, neodpovídá - prostě total KO.

Vypadá to, jako by do řídící a ovládací jednotky Climatornicu vůbec nešel proud. Pojistky v pojistkovém boxu a na akumulátoru jsem zkontrololoval a vypadají OK. Podle el. schématu jsem se pokoušel najít, co proměřit na na jakých svorkách, abych zjistil, jestli tam jde potřebná šťává, ale tam toho je, že mi příjde skoro nemožný se v tom (pro amatéra) vyznat.

Nemá z takovýmhle problémem někdo z vás zkušenosti, že by poradil co a kde zkontorlolovat? Budu velmi vděčný, za každou radu a nakopnutí správným směrem.

Předem díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za rady.

7.5A pojistka č.5 je v pořádku - kromě vizuální kontroly i proměřením na přerušení.

Rozpojenej konektor na ŘJ jednotce Climatornicu to taky není - ovládací panel s ŘJ jsem měl celej venku a konektory pořádně zastrčil (ale rozpojený stejně nebyly).

Máš pravdu, zapoměl jsem dodat podtstatnou informaci, že to přestalo fungovat po instalaci audio zesilovače (natahání kabelů od rádia a od baterky do kufru). Akorát nevím, zda to přestalo fungovat neprodleně po té instalaci nebo až o něco později, jelikož po instalaci audia jsem sam vyzkoušel, jak to hraje (OK) a potom auto přeparkoval, ale nevšim jsem si jestli klima šla. Druhý den chci je s autem pryč a odmlžit si okna a hle klima nejde...

Nejdřív bych asi potřeboval vyloučit, jestli je KO ŘJ Climatronicu nebo vedení k ní, ale jak na to? Nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napájecí kabel jsem napojil přímo na baterii (na kabelu je 40A pojistka).

Kostru jsem dal v kufru pod šroub držící bezpečnostní pás.

Kabel (napájecí i signálovej) jsem táhnul pod umělohmotnou lištou u prahu na levé (řidičově) straně - myslím, že tohle je klasika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyhle piny na černém konektoru jsem už proměřoval a právě že tam žádné napětí nebylo, ale nejsem si jistý, zda jsem měl dobrej kontakt, protože ty piny byly špatně přístupné (malé dírky), tak to zkusím ještě jednou s tím špendlíkem (to mě nenapadlo - díky za radu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže díky za rady. Nakonec to byl přerušenej napájecí kabel od pojistkového panelu. Už se v tom někdo přede mnou asi vrtal a + z pojistkového panelu bylo vyvedený po hnědým drátu (normálně běžně zem) a ten byl spojenej myslím s modro-šedým, což se mi nezdálo a proto mě ani nenapadlo, že tyhle dva dráty by mohly patřit k sobě (zjistěno až po důkladném proměření). No nakonec to naštěstí funguje a dost jsem si oddychul, ýe jsem nemusel rozebrat půl auta a hledat chybu někde kdo ví kde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím.

Mám následující problém s Climatronic: Zakoupil jsem si ojetý vůz a při jízdách ve větších městech jsem si všiml, že kompresor klimatizace vypíná, když jedu na volnoběh. Můj známí na to koukal a zjistil, že údajně byla Climatronic do tohoto auta nainstalována později a moje potíže prý souvisí s tím, že je nesprávně zapojená. Kompresor prý zapíná jen pokud se točí kola, či motor jede nad 2000 ot. Je to vůbec možný? Je možné někde sehnat schéma zapojení climatronic? Případně co jiného s tím? Předem moc díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Signál o otáčkách přijímá klimatronik od štítu přístrojů.Při výpadku signálu(jako by motor stál),se rozepne elekt.spojka na povel jednotky dochlazování.Tak je psáno.Signál otáček lze měřit v tab. nam. hodnot v klimatroniku.Tak jestli nedochází třeba k přerušení signálu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Signál o otáčkách přijímá klimatronik od štítu přístrojů.Při výpadku signálu(jako by motor stál),se rozepne elekt.spojka na povel jednotky dochlazování.Tak je psáno.Signál otáček lze měřit v tab. nam. hodnot v klimatroniku.Tak jestli nedochází třeba k přerušení signálu?
Ahoj já jsem ten co to kontroloval.prosim tě za jízdy vše funguje normálně na VAGU jdou naměřit i otáčky.Jakmile zastavíš auto tak klima neví,že běží motor a VAG žádné otáčky nenaměří.Protože nemá signál z budíků.Potřebuji vědět kam do těch budíků zapojit drát na signál.A jaká barva toho drátu tam patří.Ten kdo to zapojil to někam dal,ale ten drát nevysílá žádný signál.Tak potřebuji elektrické schéma Climatronicu.Máš ho?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval bych vědět bližší udaj o vozidle příp i VIN.Schémata mám ale je to ještě členěný podle motorů a roku.Je možné že tam dodali klim. z jiného typu.To by snad ale nemuselo vadit akorád by se musel navést jinam kabel.Pak bych ti poslal jen důležitá schémata.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval bych vědět bližší udaj o vozidle příp i VIN.Schémata mám ale je to ještě členěný podle motorů a roku.Je možné že tam dodali klim. z jiného typu.To by snad ale nemuselo vadit akorád by se musel navést jinam kabel.Pak bych ti poslal jen důležitá schémata.

Škoda Octavia 1.9TDi, 66kW. r.v. 2002, VIN: TMBCG41U628532813

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Climatr.1.bmp

Clim.2.bmp

Clim._3.bmp

Clim_4.bmp

Tak opravdu původně v tom autě klimatronik nebyl!Tady máš ty schemata dal jsem tam akorát ty části s přístrojovou deskou.Dej vědět na co jsi přišel.

Tak tohle je dobrý.Ale já potřebuji vědět kam zapojit ten zelenohnědý kabel s climatronicu.Je to tam značený jako A45 tato barva je i na autě.V poznámce v souboru od tebe je že tento kabel zapojit u typu motoru AEE a to je benzín.Tak kam s tím zelenohnědým kabelem.Dík za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty máš ten kabel volně (nezapojený?)Zkus ho strčit do té( T32a/11)na přístrojích.Ta klima je právě asi z AEE.A ostatní kabeli co mají vést od klimy k přístrojům tam jsou?

Právě že vše je zapojené.Ten drát je v té svorkovnici T32 v pinu 11 a nefunguje to pod tímto pinem není žádný signál.Je možný že diesel to má zapojený jinam?Pokud je to z benzínu tak je asi možné že to nebude fungovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že vše je zapojené.Ten drát je v té svorkovnici T32 v pinu 11 a nefunguje to pod tímto pinem není žádný signál.Je možný že diesel to má zapojený jinam?Pokud je to z benzínu tak je asi možné že to nebude fungovat.

[/quote

Nedá se zjistit jestli climatronic na diesla je zapojený do stejného konektoru a pinu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...