Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám neskonalý problém s konektivitou telefonu ve spolupráci s jednotkou MIB používanou v SIII do května 2015. Používám telefon Samsung Galaxy SII ( GT9100 ) s alternativní ROM od Cyanogen a adroid verzí 5.1.1. Ve všech modelech Škoda -ať už starší Superb II nebo nejnovější modely OIII, Rapid apod. mi chodí bluetooth bez chyby. Nikoliv ale v mém SIII. Po spojení hovoru pouze na obou stranách hrobové ticho (jakoby zamutovaný hovor). Dobře, neoriginální software - není z nějakého důvodu podporován ( i když ve všech jiných vozech funguje ), řekl jsem si, že využiju čtečku SIM přímo ve vozidle....

Hands free s vloženou kartou funguje - obvykle!! Ale s frekvencí cca 1 za týden jsou všechny hovory nepoužitelné - natolik zkreslené, že nerozumíte ani slovo a protistrana nerozumí ani slovo vám. Nepoznáte, ani jestli volá muž nebo žena - zvuk je jak z porouchaného syntetizátoru. Jediná pomoc v tu chvíli je tvrdý reset MIB jednotky - vytažením pojistky nebo vypnuté zapalování na cca 20 minut. Jinak si nezavoláte ani se vám nikdo nedovolá. Vlastně dovolá, ale není rozumět jediného slova. Jednotka MIB byla už dvakrát vyměněna - naposledy ve vývojovém oddělení v MB, ale výsledek už je opět totožný. Má někdo podobnou zkušenost? Jinak vše ostatní - internet, SMS,acces point a ostatní věci chodí bez chyby. Video nahrávku se "superb telefonním zvukem" můžu přidat...Závada je naprosto nahodilá - zima, léto, vedro, mráz, studený motor nebo třeba po krátké odstávce po několika hodinách jízdy. Vyzkoušeno s různými SIM od různých operátorů...

Zkus navštívit servis a chtít aktualizaci pro tvého Columbuse(že to je Columbus usuzuji z toho, že máš možnost do jednotky vložit sim kartu). V případě kódování dalších funkcí na voze při návštěvě Strakonic, lze toto rovněž ověřit.

  • Autor

no, dnes mi to autorizovaný servis přivezl z Mladé Boleslavi, kde to bylo přes týden. V zápise mám : provedena kontrola diagnostiky vozu - zjištěna závada, provedena výměna řídící jednotky multimedií (MIB) - závada odstraněna. Ovšem hned při prvním vložení SIM karty tam ta závada byla znovu !

Do Boleslavi jsem to přivezl s tím, že tu závadu tam aktuelně měli, řekli, že si připojí dataloader, sejmou kompletní komunikaci a i připustili, že se jedná o systémovou ( nikoliv kusovou vadu MIB jednotky, protože už druhá dělala to samé ). Po týdnu ji tedy vyměnili - a výsledek totožný -tj. potřetí to samé :-). Dle slov jejich technika tam novější jednotku - používanou od 6/2015 nemůžou dát z důvodu nekompatibility, takže z hlediska MB asi neřešitelný problém. Tvrdí, že se s tím setkali poprvé a nikdo jiný to zatím nereklamoval. Jak je to tedy s tou nekompatibilitou jednotek do 5/2015 a od 6/2015 výš ?? Jinak nějaký update té jednotky a snad i přepisování nějakých adres v programu mi autorizovaný servis prováděl předchozích půl roku - vždy jako radu z MB, než jsem je dokopal k tomu, že tu jednotku vyměnili. Nejhorší na tom je, že na projev závady se vždy čekalo cca obvykle tak jeden až dva týdny, než se projevila znovu...

 

 

VID_20170113_084054.mp4

Upraveno od horamil
doplnění

Víc by mě zajímala obrazovka po dlouhém podržením tlačítka Menu s version info...

a s inym telefonom sa problem nevyskytuje?
ak nie tak ja by som na tvojom mieste vymenil telefon.

Odoslané z SM-G925F pomocou Tapatalku

  • Autor

problém není pouze v telefonu, předmětem reklamace je špatná funkce interního telefonu - po vložení SIM karty do slotu v MIB jednotce. 

 

  • Autor

 

před 8 hodinami, ferda25 napsal:

Víc by mě zajímala obrazovka po dlouhém podržením tlačítka Menu s version info...

posílám 4 fotografie z podržení MENU s informacemi o info jednotky. Děkuji Ferdo za Tvoji snahu mi pomoci, když v servisu i v Mladé Boleslavi jsou evidentně s řešením problému tak trochu mimo....

verze 1.jpg

verze 2.jpg

verze 3.jpg

verze 4.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.