horamil Vloženo 25. leden 2017 Sdílet Vloženo 25. leden 2017 Mám neskonalý problém s konektivitou telefonu ve spolupráci s jednotkou MIB používanou v SIII do května 2015. Používám telefon Samsung Galaxy SII ( GT9100 ) s alternativní ROM od Cyanogen a adroid verzí 5.1.1. Ve všech modelech Škoda -ať už starší Superb II nebo nejnovější modely OIII, Rapid apod. mi chodí bluetooth bez chyby. Nikoliv ale v mém SIII. Po spojení hovoru pouze na obou stranách hrobové ticho (jakoby zamutovaný hovor). Dobře, neoriginální software - není z nějakého důvodu podporován ( i když ve všech jiných vozech funguje ), řekl jsem si, že využiju čtečku SIM přímo ve vozidle.... Hands free s vloženou kartou funguje - obvykle!! Ale s frekvencí cca 1 za týden jsou všechny hovory nepoužitelné - natolik zkreslené, že nerozumíte ani slovo a protistrana nerozumí ani slovo vám. Nepoznáte, ani jestli volá muž nebo žena - zvuk je jak z porouchaného syntetizátoru. Jediná pomoc v tu chvíli je tvrdý reset MIB jednotky - vytažením pojistky nebo vypnuté zapalování na cca 20 minut. Jinak si nezavoláte ani se vám nikdo nedovolá. Vlastně dovolá, ale není rozumět jediného slova. Jednotka MIB byla už dvakrát vyměněna - naposledy ve vývojovém oddělení v MB, ale výsledek už je opět totožný. Má někdo podobnou zkušenost? Jinak vše ostatní - internet, SMS,acces point a ostatní věci chodí bez chyby. Video nahrávku se "superb telefonním zvukem" můžu přidat...Závada je naprosto nahodilá - zima, léto, vedro, mráz, studený motor nebo třeba po krátké odstávce po několika hodinách jízdy. Vyzkoušeno s různými SIM od různých operátorů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 25. leden 2017 Sdílet Vloženo 25. leden 2017 Zkus navštívit servis a chtít aktualizaci pro tvého Columbuse(že to je Columbus usuzuji z toho, že máš možnost do jednotky vložit sim kartu). V případě kódování dalších funkcí na voze při návštěvě Strakonic, lze toto rovněž ověřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
horamil Vloženo 25. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2017 (editace) no, dnes mi to autorizovaný servis přivezl z Mladé Boleslavi, kde to bylo přes týden. V zápise mám : provedena kontrola diagnostiky vozu - zjištěna závada, provedena výměna řídící jednotky multimedií (MIB) - závada odstraněna. Ovšem hned při prvním vložení SIM karty tam ta závada byla znovu ! Do Boleslavi jsem to přivezl s tím, že tu závadu tam aktuelně měli, řekli, že si připojí dataloader, sejmou kompletní komunikaci a i připustili, že se jedná o systémovou ( nikoliv kusovou vadu MIB jednotky, protože už druhá dělala to samé ). Po týdnu ji tedy vyměnili - a výsledek totožný -tj. potřetí to samé :-). Dle slov jejich technika tam novější jednotku - používanou od 6/2015 nemůžou dát z důvodu nekompatibility, takže z hlediska MB asi neřešitelný problém. Tvrdí, že se s tím setkali poprvé a nikdo jiný to zatím nereklamoval. Jak je to tedy s tou nekompatibilitou jednotek do 5/2015 a od 6/2015 výš ?? Jinak nějaký update té jednotky a snad i přepisování nějakých adres v programu mi autorizovaný servis prováděl předchozích půl roku - vždy jako radu z MB, než jsem je dokopal k tomu, že tu jednotku vyměnili. Nejhorší na tom je, že na projev závady se vždy čekalo cca obvykle tak jeden až dva týdny, než se projevila znovu... VID_20170113_084054.mp4 Editováno: 25. leden 2017, autor: horamil doplnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 25. leden 2017 Sdílet Vloženo 25. leden 2017 Víc by mě zajímala obrazovka po dlouhém podržením tlačítka Menu s version info... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro_sk Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 a s inym telefonom sa problem nevyskytuje?ak nie tak ja by som na tvojom mieste vymenil telefon. Odoslané z SM-G925F pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
horamil Vloženo 26. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2017 problém není pouze v telefonu, předmětem reklamace je špatná funkce interního telefonu - po vložení SIM karty do slotu v MIB jednotce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
horamil Vloženo 26. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2017 před 8 hodinami, ferda25 napsal: Víc by mě zajímala obrazovka po dlouhém podržením tlačítka Menu s version info... posílám 4 fotografie z podržení MENU s informacemi o info jednotky. Děkuji Ferdo za Tvoji snahu mi pomoci, když v servisu i v Mladé Boleslavi jsou evidentně s řešením problému tak trochu mimo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.