Harley1006 Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 Nazdar, už jste ho někdo měnil ? Dnes jsem slyšel názor, že se u něj přidírá hřídel, ta hází špony do palivové soustavy a odnesou to i vstřiky. Čištění, vstřiky apod oprava 70tis. ???? Raději prý kolem 300tis km preventivně vyměnit ?? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 Mam najeto 312 tis a filtr bez spon je to spis o palivu jak je kvalitni a maze cerpadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 Jako pokud se nic nevysere do 300t km, tak nechápu preventivní výměnu... Pokud vše funguje v takovém nájezdu, naopak bych se do ničeho zbytečně nevrtal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harley1006 Vloženo 1. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 Mám 280tis tak mne trochu zamrazilo. Ten příklad byl na autu TAXI, nevím co tankujou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harley1006 Vloženo 1. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 (editace) Před hodinou, jirka toledo napsal: Mam najeto 312 tis a filtr bez spon je to spis o palivu jak je kvalitni a maze cerpadlo A co jsi už vyměnil ? Mám auto 14 dnů, po prvním majiteli, pravidelný servis (ověřeno v servisu Škoda) myslím podle mého zatím vše ok, jen mi za studena trochu chrastí dvouhmota. A jak víš, že tam nemáš špony ?? Do filtru se nedá kouknout, nebo ano ?? U multivana je to takový hliníkový válec se vstupy a výstupy a nejde otevřít. Mění se celej .. Tak mám představu, že je to tady stejné.. Editováno: 1. Únor 2017, autor: Harley1006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 Zatim jen kraviny krom beznych veci loziska zadnich kol , snimac polohy vysky vozu, dneska jsem dodelal vymenu chladice vyfukovych plynu pekna pakarna. Na filtru odsroubjes horni viko vyndas filtr a vidis na dno jestli jsou v nem piliny pekne se blejskaj. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 Tak tak. Pokud tam nějaké budou, tak je pobere filtr, do vstřiků by se nic dostat nemělo, pokud je ten filtr v pořádku. Mě se dvoujmota taky občas ozve a už je to 30 000km, spojka vypadá dobře, takže čekám až se to zhorší, kamarád takhle jezdí už 70 000km a pořád stejné, takže to bych zatím neřešil. Já mám 250t najeto a kamarád ke 300t Preventivně vyměň olej v převodovce, pokud to někdo v servisu neudělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Treyy Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 (editace) Mě se minulý týden vypnul na dálnici motor a už jsem nenastartoval, ve škoda servise mi zjistili piliny u palivového filtru a už začali počítat. Předali mi papír s díly co je třeba vyměnit a málem jsem jim tam omdlel. Vysokotlaké čerpadlo, všechny vstřiky, vysokotlaké potrubí, railová rampa, čerpadlo v nádrží, nějaké další čerpadlo, plus pročištění soustavy atd atd, za materiál celkem 120 tis. + práce 30 tis.. Auto jsem okamžite od nich odtáhnul pryč. Přece nemůže být všechno KO, když to ani pořádně nezkontrolovali a jen to vyvodili z pilin u palivového filtru. Mě je jasné, že oprava bude drahá, ale odmítám věřit tomu, že až tak. Jinak mám 125 kW 2.0 TDI motor CFGB, 178 000 tis. najeto. Editováno: 4. Únor 2017, autor: Treyy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 preventivne nic nemen je to blbost,na to cerpadlo si myslim ze spis trpela prvni generace CRmotoru ,jak pises tu dvouhmotu tak to si myslim dela kazde dsg takovy divny zvuk aspon sem to u vsech slysel bey ohledu najezdu zase zalezi jaky zvuk presne ti to dela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 (editace) Uz sa to tu riesilo... Hladaj vo fore. Ja som aj spomenul, ktore generacie na to trpeli. Editováno: 7. Září 2018, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harley1006 Vloženo 9. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 V 5. 2. 2017 na 17:08, r_e_n_e napsal: Uz sa to tu riesilo... Hladaj vo fore. Ja somaj spomenul, ktore generacie na to trpeli. Tak jsem prolezl téma a nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 (editace) Mas pravdu..neviem to najst ani ja. Nasiel som vsak toto: https://www.briskoda.net/forums/topic/337627-170cr-possible-high-pressure-fuel-pump-failure-help-please/ http://jalopnik.com/5968228/are-fuel-pump-failures-sidelining-volkswagens-diesel-engines Editováno: 9. Únor 2017, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peter Juris Vloženo 17. Březen 2017 Sdílet Vloženo 17. Březen 2017 Nazdar chlapci. Niečo vám k tomu môžem napísať, bohužiaľ, z vlastnej skúsenosti. Pri miernom zrýchľovaní auto padlo do núdzového režimu, aspoň som s ním došiel domov. Naštartovať už nešlo. Odťah do servisu, kde zistili rozpadnutie vstrekovacieho čerpadla práve na základe tých pilín, ktoré boli v nádrži a aj v ostatných častiach vstrekovacej sústavy. Ako chybu označili materiál, z ktorého je samotné čerpadlo, z mosadze ak si dobre pamätám, ak nie, tak je to v podstate jedno. Ide o to, že výsledná faktúra mala 5 strán, suma 5 500 EUR v značkovom servise. Ak bude záujem tak vám aj rozpíšem čo bolo menené. Ide o Sup II, 2009, CBBB, ďalšie verzie alebo ročníky by mali mať čerpadlá z odolnejšieho materiálu - slovami technika. Mal som dilemu, či ho predať, alebo si ho nechať, zatiaľ ho stále mám, cca. už pol roka po oprave, auto ide ako predtým. Kolegovia odporúčali vymeniť celý agregát, to by ma vraj vyšlo na cca 2 000 EUR, no napriek tomu som ho dal opraviť. Neviem čo by bola lepšie voľba, každopádne z tej sumy za opravu sa ešte stále spamätávam. Ale stále mám to autíčko veľmi rád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 17. Březen 2017 Sdílet Vloženo 17. Březen 2017 Piliny jsem resil u 2.0tdi CFGB 125kw najeto 130 000km. 4x vstriky, railovka,podavacka a 56000kc+ cisteni palivove soustavy. Auto pana nikde nenechalo,ale pri vymene filtru jsem nasel piliny. Dnes ma najeto kolem 200tkm.takze jestli je to CR 1.gen a nebo 2.gen je jedno. Na CBBB mam najeto 450tkm a jen na 347tkm se delaly vyvazovaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin22_tdi Vloženo 6. Září 2018 Sdílet Vloženo 6. Září 2018 Nazdar hoši, mam taký problém že občas ked dojdem z dlhej trasy alebo ked trochu vytočim motor tak počujem že v motore niečo ako keby "píska-škrípe" v kabíne neni nič počuť, len z motorovehopriestora z oblasti ako je vysokotlaké čerpadlo, alternator (čerpadlo je po čistení od pilín, aj cela palivová sústava všetko po vymene). Nie som si isý čo to môže byt (viď video)? ...mohol by takto zavíjať aj alternátor? ...čo si myslíte o tom?? ...auto je Superb2,2009,2,0tdi, 125kw, CBBB, dsg. Diky za odpovede. VID_20180404_201205.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 7. Září 2018 Sdílet Vloženo 7. Září 2018 (editace) Zatvor kapotu a nerieš.... Veľmi to auto kontroluješ. :) Každopádne to môže byť nejaké ložisko, kľudne aj na alternátore. Koľko máš najazdené a kedy si menil rozvody? Editováno: 7. Září 2018, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CentriFUGA Vloženo 7. Září 2018 Sdílet Vloženo 7. Září 2018 Ráda takový zvuk dělá volnoběžka alternátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin22_tdi Vloženo 12. Září 2018 Sdílet Vloženo 12. Září 2018 Nazdrarek prepáčte že neskoršie odpisujem, auto malo rozvody menené pri 180tis. a najazdene 195tisc. pravdepodobne nejaké ložisko odchádza alebo niečo určite možno aj volnobežka lebo poslednú dobu začína nejako motor vyhrávať. Bude musiet isť do servisu, diky za rady hoši. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.