Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nazdar, už jste ho někdo měnil ? Dnes jsem slyšel názor, že se u něj přidírá hřídel, ta hází špony do palivové soustavy a odnesou to i vstřiky. Čištění, vstřiky apod oprava 70tis. ???? Raději prý kolem 300tis km preventivně vyměnit ??

Vloženo (editace)
Před hodinou, jirka toledo napsal:

Mam najeto 312 tis a filtr bez spon je to spis o palivu jak je kvalitni a maze cerpadlo 

A co jsi už vyměnil ? Mám auto 14 dnů, po prvním majiteli, pravidelný servis (ověřeno v servisu Škoda) myslím podle mého zatím vše ok, jen mi za studena trochu chrastí dvouhmota. 

 

A jak víš, že tam nemáš špony ?? Do filtru se nedá kouknout, nebo ano ?? U multivana je to takový hliníkový válec se vstupy a výstupy a nejde otevřít. Mění se celej .. Tak mám představu, že je to tady stejné..

Editováno: , autor: Harley1006
Vloženo

Zatim jen kraviny krom beznych veci loziska zadnich kol , snimac polohy vysky vozu, dneska jsem dodelal vymenu chladice vyfukovych plynu pekna pakarna. Na filtru odsroubjes horni viko vyndas filtr a vidis na dno jestli jsou v nem piliny pekne se blejskaj.

Vloženo

Tak tak. Pokud tam nějaké budou, tak je pobere filtr, do vstřiků by se nic dostat nemělo, pokud je ten filtr v pořádku. Mě se dvoujmota taky občas ozve a už je to 30 000km, spojka vypadá dobře, takže čekám až se to zhorší, kamarád takhle jezdí už 70 000km a pořád stejné, takže to bych zatím neřešil. Já mám 250t najeto a kamarád ke 300t

Preventivně vyměň olej v převodovce, pokud to někdo v servisu neudělal.

Vloženo (editace)

Mě se minulý týden vypnul na dálnici motor a už jsem nenastartoval, ve škoda servise mi zjistili piliny u palivového filtru a už začali počítat. Předali mi papír s díly co je třeba vyměnit a málem jsem  jim tam omdlel. Vysokotlaké čerpadlo, všechny vstřiky, vysokotlaké potrubí, railová rampa, čerpadlo v nádrží, nějaké další čerpadlo, plus pročištění soustavy atd atd, za materiál celkem 120 tis. + práce 30 tis.. Auto jsem okamžite od nich odtáhnul pryč.  Přece nemůže být všechno KO, když to ani pořádně nezkontrolovali a jen to vyvodili z pilin u palivového filtru. Mě je jasné, že oprava bude drahá, ale odmítám věřit tomu, že až tak. Jinak mám 125 kW 2.0 TDI motor CFGB,  178 000 tis. najeto.

Editováno: , autor: Treyy
Vloženo

preventivne nic nemen je to blbost,na to cerpadlo si myslim ze spis trpela prvni generace CRmotoru ,jak pises tu dvouhmotu tak to si myslim dela kazde dsg takovy divny zvuk aspon sem to u vsech slysel bey ohledu najezdu zase zalezi jaky zvuk presne ti to dela

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nazdar chlapci. Niečo vám k tomu môžem napísať, bohužiaľ, z vlastnej skúsenosti. Pri miernom zrýchľovaní auto padlo do núdzového režimu, aspoň som s ním došiel domov. Naštartovať už nešlo. Odťah do servisu, kde zistili rozpadnutie vstrekovacieho čerpadla práve na základe tých pilín, ktoré boli v nádrži a aj v ostatných častiach vstrekovacej sústavy. Ako chybu označili materiál, z ktorého je samotné čerpadlo, z mosadze ak si dobre pamätám, ak nie, tak je to v podstate jedno. Ide o to, že výsledná faktúra mala 5 strán, suma 5 500 EUR v značkovom servise. Ak bude záujem tak vám aj rozpíšem čo bolo menené.

 

Ide o Sup II, 2009, CBBB, ďalšie verzie alebo ročníky by mali mať čerpadlá z odolnejšieho materiálu - slovami technika.

 

Mal som dilemu, či ho predať, alebo si ho nechať, zatiaľ ho stále mám, cca. už pol roka po oprave, auto ide ako predtým. Kolegovia odporúčali vymeniť celý agregát, to by ma vraj vyšlo na cca 2 000 EUR, no napriek tomu som ho dal opraviť. Neviem čo by bola lepšie voľba, každopádne z tej sumy za opravu sa ešte stále spamätávam. 

 

Ale stále mám to autíčko veľmi rád :)

Vloženo

Piliny jsem resil u 2.0tdi CFGB 125kw najeto 130 000km. 4x vstriky, railovka,podavacka a 56000kc+ cisteni palivove soustavy. Auto pana nikde nenechalo,ale pri vymene filtru jsem nasel piliny. Dnes ma najeto kolem 200tkm.takze jestli je to CR 1.gen a nebo 2.gen je jedno. Na CBBB mam najeto 450tkm a jen na 347tkm se delaly vyvazovaky.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Nazdar hoši, mam taký problém že občas ked dojdem z dlhej trasy alebo ked trochu vytočim motor tak počujem že v motore niečo ako keby "píska-škrípe" v kabíne neni nič počuť, len z motorovehopriestora z oblasti ako je vysokotlaké čerpadlo, alternator (čerpadlo je po čistení od pilín, aj cela palivová sústava všetko po vymene). Nie som si isý čo to môže byt (viď video)? ...mohol by takto zavíjať aj alternátor?  ...čo si myslíte o tom?? ...auto je Superb2,2009,2,0tdi, 125kw, CBBB, dsg.

Diky za odpovede.

Vloženo (editace)

Zatvor kapotu a nerieš.... Veľmi to auto kontroluješ. :) 

Každopádne to môže byť nejaké ložisko, kľudne aj na alternátore. 

Koľko máš najazdené a kedy si menil rozvody? 

Editováno: , autor: r_e_n_e
Vloženo

Nazdrarek prepáčte že neskoršie odpisujem, auto malo rozvody menené pri 180tis. a najazdene 195tisc. pravdepodobne nejaké ložisko odchádza alebo niečo určite možno aj volnobežka lebo poslednú dobu začína nejako motor vyhrávať.  Bude musiet isť do servisu, diky za rady hoši. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...