Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak já jsem objednal KodiaQ 2.0 TSI automat - snad s úplně plnou výbavou (kromě třetí řady sedaček) a předplaceným servisem v květnu 2017 a termín dodání je konec května 2018 (20-22KT). Původně ve smlouvě byl předběžný termín dodání únor/březen 2018. Takže 1 celý rok! Chtěl jsem udělat změnu v konfiguraci (digitální panel) a bylo mi sděleno, že bych mohl skončit na konci výrobní řady. Dá se tato informace někde ověřit? Případně, kde teď končí řada?

 

Moje konfigurace: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/102114208

(jen na doporučení jsem vyměnil barvu kůže v interiéru na tmavou, kvůli dětem)

Upraveno od $ciroCCCQ

Jak již zde bylo řečeno. Digitální panel od dubna.

 

A 1 rok je zřejmě normální. Kolega objednal 02/2017 a dodání začátek 03/2018. Nejsi tedy sám. A to měl obyčejný Style 2.0TDI.

Což je fakt zvláštní, jak diametrálně se liší někdy dodávky téměř stejný konfigurace. Nejspíš do toho asi fakt vstupuje i "postavení" daného dealera v rámci Škodovky.

Ano, jak země, tak dealer.

  • Autor

Podmínky a termíny dodání má každý dealer stejný!

Pokud měl dealer vyprodaný příděl vozů, tak se posouvá termín doručené vozu.

Habi001 > nechci a nebudu tady “srážet” tvůj přehled o dění ve Škoda Auto, ale opravdu myslíš vážně, co jsi zde napsal?

 

Stačí se zajít zeptat do autosalonu a vesměs nemají problém to říci, jak to zhruba funguje. Tady na fóru se vyskytuje pár příkladů tzv. skokanů v pořadníku, tak je mně pak celkem záhadou, jak jsou ty pravidly “rovná”, nebo spíše pokřivená?

 

Navíc v dnešní době a stejná pravidla. To je vcelku úsměvné a urážejíci vůči fyzickým osobám.

 

 

 

Já hlavně nechápu, proč mi Habi001 neustále systematicky dává záporný hodnocená všech příspěvků, kde negativně komentuju to, že Škodovka přistupuje k zákazníkům očivině ne úplně rovně. Pracuješ snad pro ně? ;-)

To je sice do jiné sekce, alr prostě taková je aktuální společnost.

Jak nepodporuješ mainstream a nectíš jejich jedniný správný názor, musíš být “označen” jako škodná. Tzv. svoboda slova v praxi.

před 39 minutami, Habi001 napsal:

Podmínky a termíny dodání má každý dealer stejný!

Pokud měl dealer vyprodaný příděl vozů, tak se posouvá termín doručené vozu.

 

Pokud vím, tak má každá země kvóty a to samé dealer. Poku má kvótu vyčerpanou, tak identické auto bude dodáno jindy než u prodejce, který má volno. Nebo to tak už není?

  • Autor

 

 @bojler vždyť píšu, že pokud má dealer vyprodáno, tak tak mu Škodovka vyrobí auto později

 

 

 @LukášCBR ano myslím to vážně.

                         Ty ,,skokani,, jak píšeš co se tady chlubí, to jim vážně všem věříš? Ano občas jde zařídit rychlejší vyrobení vozu, ale spíš je to náhoda.

                         Většinou, když má někdo vyrobené auto, tak je to tím, že se to povedlo ve výrobě. Není to zásluha prodejce, tím samozřejmě nechci schazovat jejich důležitost.

 

 @brabo negativ jsem ti dal jen je proto, že tvoje tvrzení je mimo to co píšeš. Pokud tě to urazilo, tak to se omlouvám, ale myslím, že tady jsou dospělí lidé a něco snesou.

Upraveno od Habi001

Mám objednáno 30.1.2018, podle smlouvy předpokládaný termín dodání 22.06.2018 (2.0 TSI 4x4 AP - Style, s digi panelem). Byl jsem u dealerů v různých místech ČR a termín dodání vždy stejný. Tvrdili, že žádné limity ani priority nemají, prostě zadají objednávku do rezervačního systému a vypadne jim počet týdnů. Někteří potvrdili, že přesto si velmi výjimečně jednotliví zákazníci s „kontakty“ individuálně vybojovali termín výrazně kratší, ale to jde mimo dealery....

Upraveno od stepanlu

Včera mi ze Škodovky odpověděli:

Dobrý den, momentálně je objednání digitálního přístrojového pabelu pozastaveno ze strany Škodovky, takže se do Vašeho vozu dodělat nedá. A i kdyby to bylo možné, tak by se dodání posunulo dost znatelně (listopad 2018).

@stepanlu chtěl jsem na ten panel počkat (1,2 měsíce bych obětoval...) váš termín dodání je o měsíc dál než můj a mezi objednávkami rozdíl 8 měsíců. Tzn. že se během roku zkrátila výroba o 7 měsíců? Pak nechápu odpověď ze škodovky... posunul bych se asi na konec řady a ta je těď 8 měsíců, tzn. že se zase během dvou měsíců dodací lhůta prodloužila o 3 měsíce......,  tomu nerozumím...

 

Tak si nakonec objednám L&K (bude se dát objednat od 27. týdne 2018) a za rok ho budu mít a prodám toho původního :D

V 14. 2. 2018 na 19:28, P44 napsal:

Škoda Kodiaq 1.4 TSI DSG Style + další výbava (virtuální pedál, paket comfort, tažné zařízení atd...) látkové sedačky, barva hnědá amber (zvláštní lakovani). Objednáno 8.12. 2017, při objednání předběžný termín dodání cca 9-10 měsíců... dnes jsem se ptal prodejce a ten říkal, že předběžný termín je 21-23 týden 2018, ale že na to nemám spoléhat...

 

Zdá se mi to docela dlouho, když Škoda teď uvádí, že dodací doba Kodiaqů se zkracuje...

 

Máte někdo jiné zkušenosti?

 

 

 

Tak dnes mi prodejce oznámil, že auto předběžně zařadily do výroby na 24 týden 2018, takže zatím celkem v termínu. Tak snad se to už neposune...

před 15 hodinami, $ciroCCCQ napsal:

Včera mi ze Škodovky odpověděli:

Dobrý den, momentálně je objednání digitálního přístrojového pabelu pozastaveno ze strany Škodovky, takže se do Vašeho vozu dodělat nedá. A i kdyby to bylo možné, tak by se dodání posunulo dost znatelně (listopad 2018).

@stepanlu chtěl jsem na ten panel počkat (1,2 měsíce bych obětoval...) váš termín dodání je o měsíc dál než můj a mezi objednávkami rozdíl 8 měsíců. Tzn. že se během roku zkrátila výroba o 7 měsíců? Pak nechápu odpověď ze škodovky... posunul bych se asi na konec řady a ta je těď 8 měsíců, tzn. že se zase během dvou měsíců dodací lhůta prodloužila o 3 měsíce......,  tomu nerozumím...

 

Tak si nakonec objednám L&K (bude se dát objednat od 27. týdne 2018) a za rok ho budu mít a prodám toho původního :D

Zavolal jsem dealerovi: vše, co bylo napsáno výše o dodávkách digitálního panelu, potvrdil. Pokud už mám panel v konfiguraci, nic se (doufá) nemění. Podle údajů v systému to vypadá na zkrácení původního termínu na polovinu května. Ale auto není stále překlopeno do stavu (říkal do "déčka"), kdy je definitivně potvrzena dispozice všech komponent a auto je potvrzeno výroby. Mám si zavolat tak za dva týdny. Váš původně velmi dlouhý termín mohlo prý způsobit panoramatické střešní okno, v určitém období 2017 s ním byl problém. Ale stejně je takový rozdíl v termínech dodání divný...

Upraveno od stepanlu

Ja som objednaval 6.2., prvotna info bola ze auto pojde do vyroby v druhej polovici juna. 

 

Vcera sprava od dealera ze autu bol prideleny predbezny termin vyroby 19. kal. tyzden, cize zaciatok maja, co by bolo celkom fajn, ak by to tak zostalo.

 

Kodiaq Style, 1.4 TSI 110, 4x4, DSG.

Existuje nějaká jiná možnost kromě dotazu na dealera, jak zjistit, v jakém stavu je moje objednávka? Zkusil jsem "Zákaznickou linku Škodovky" a tam by se mi podívali a řekli, ale vidí jen na objednávky udělané přímo u nich. Dealerské prý nemá k dispozici. Jde o to, že nechci volat na prodejnu a ptát se každý týden, ale na druhou stranu je pro mně termín dodání dost důležitá informace.

  • Autor

objednávky vidí jen dealer, který jí udělal.

Žádná jiná veřejná možnost není.

 

Navíc nevidím důvod volat každý týden jak to vypadá. Chápu, že je člověk nedočkavý, ale musí to bohužel vydržet.

Já bych o jednom důvodu věděl, shodou okolností řeším to stejné u menšího z obou škodováckých SUV. Důvod je ten, že podstatnou část financí na vůz mám fixovanou na spořících účtech s nějakou výpovědní lhůtou a každý měsíc, který peníze zůstávají ležet tam, kde jsou, hraje významnou roli z hlediska úročení. Je tedy rozdíl, jestli peníze vypovím v únoru anebo květnu. O to víc, když mi dnes dealer na dotaz termínu odpověděl, že jsem se posunul z 06/2018 na 01/2019, což docela nechápu :blink: Na dotaz proč nedokázal odpovědět a slíbil mi se zeptat přímo u výrobce.

No tak spořicí účet nemá v 99% žádnou výpovědní lhůtu, ale nebudeme slovíčkařit. No a i kdyby to auto stálo 750 tis. Kč, tak měsíční výpadek s úrokovou sazbou 1% bruto je 531,25Kč. To snad není taková pálka.

Auto stojí víc, úročení mám mnohem vyšši a vypovědní lhůta tam zkrátka je, ale jak píšeš, nebudeme slovíčkařit a není to ani podstatné pro toto téma. Jen jsem poukazoval na jeden z možných důvodů, pro který je rozhodující znát alespoň v rozmezí 1 měsíce dodání auta, natož když tam lítá půlrok.

Ve smlouvě mám termín 15. 6. 2018. Kdybych neslyšel a nečetl o poměrně značných rozdílech a posunech v dodání, nic bych neřešil a čekal. Teď jsem ale docela nervózní, slíbil jsem svoje stávající auto kamarádovi a on s ním počítá na dovolenou, já zase počítám s novým kvůli tažnému atd. Co je mi platná možnost odstoupit od smlouvy, když se ŠA zpozdí o víc než 30 dní? To mám jít do fronty na jiné auto? A sankce  je nastavena jen pro zákazníka, když neodebere auto do 15 dnů (10% z ceny vozu). Za nedodání ze strany výrobce nic. Nemají nad sebou žádný bič, tedy kromě peněz. Ale to je při tolika objednávkách asi trápit nebude.    

Ahoj,

ty termíny jsou šílené...  Kolega si objednával Kodiaqa 02/2017  (140Kw, full vybava ) ještě nemá ani potvrzený výrobní termín... Předběžně ho měl mít konec listopadu/prosinec...  Já objednaval na konci Května, dodání mělo být v Dubnu a dodán byl v Listopadu...

 

a pak si vyberte..

 

 

A neměnil ten kolega něco v původním zadání? To byl byl důvod. Ale jestli ne, tak to je fakt hrozné. Já jsem chvíli chtěl doplnit odvětrání sedadel a dealer mě od toho zrazoval, že bych se dostal zase na konec řady, byť se ani nezačalo auto ani vyrábět, resp. není přiděleno. A mj. dnes jsem zkusil volat na prodejce VW ohledně dodání Tiguanu Allspace a řekl mi, že se aktuálně pohybují v horizontu 6-8 měsíců. 

Písal som si na FB s jedným chlapíkom, čo si v týchto dňoch objednal Kodiaqa, údajne už s 1.5 TSI motorom. Podľa neho už na predajniach nie je možné objednať auto s 1.4 TSI. V komfigurátore by táto zmena mala byť od apríla... Do výroby by tieto autá (1.5 TSI) mali ísť po celozávodnej dovolenke v lete, ale len 2-kolky, 4x4 sa začnú robiť až niekedy na konci roka... Máte niekto takúto skúsenosť? 

Ahoj, prikladam svoje zkusenosti s cekanim. Obejdnano 20.9.2017, vyroba potvrzena 16. tyden 2018. Ambition plus, 2.0TDI, 110kw.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.