Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

tam má origo dobrú výdrž takže kludne

Vďaka. 

Ak by niekto chcel vedieť ceny :

Originál kotúč predok 312mm na nete 79eur, autorizak 125. 

Dosky predok net 77eur, autorizak 110. 

Zadok kotúč 300mm net 66e, autorizak 100e.

Zadne dosky net 57eur, autorizak 93e. 

 

Ja dám dopredu origo kotúč a dosky, dozadu tým, že mám kotúč ako novy tak len origo dosky aj to až na jar, ale diely som kúpil skôr lebo kto vie ci aj toto nepôjde cenovo hore. 

Upraveno od cayc

tie origo z netu sú tie čo si potom menil za  ozajstné origo zo servisu?

Tam boli zadné dosky nejaké sracky na O2. Ale aj z autorizaku to bola sracka ale predal som tak auto. Asi to vyrabaju dakde v Indii. 

Vidíš ja s tým nemám problémy , asi zakliate auto , alebo šofér? 

 

ja mám tie zadky v kombinácii ako si mal ty , predok 288mm , všetko v originále , brzdí to super , nepíska , neškrípe , tak neviem no ...

 

potom presadnem do druhého auta kde je predok ABE , zadok ATE a to nebrzdí vôbec 

 

predky 312 - 70e / kus, platne 70€ , 5Q0615301F + 5Q0698151AH 

Upraveno od suri.

No to bola posledná moja Škoda. To som ale mimo temy. 

Tie ceny sú tvoj nákup v autorizaku? 

 

Tak to nemusi byt prece jen kotouci a deskama, ale treba stara brzdovka, spatne odvzdusneny, posilovac 

Zadné dosky index M

Predné kotúče 

20211111_150458.thumb.jpg.3fe1bc47501bd6f54bb3eccca0e01182.jpg

20211111_150527.thumb.jpg.9fe4596ae8e6524ef19bcd9d385edc60.jpg

Upraveno od cayc

Zdravim, mam dotaz. Mam Superb 3 Combi 2.0 TDI 140kW DSG, rocnik 08/2019, najazd 32000 km. Pri prezuti na zimne pneu sa zistilo, ze su na vymenu zadne brzdove dosky aj kotuce. Predne dosky aj kotuce su v poriadku.

 

Auto som kupoval v 08/2021 s najazdom 24000 km od autorizovaneho predajcu Skoda v ramci Skoda Plus ako referencne vozidlo. Mojich 8000 km je cca 50/50 mesto/mimo. Neviem, ako s autom bolo jazdenych prvych 24000 km, ale predpokladam, ze ako referencne vozidlo sa velmi nesetrilo. 

 

Je napriek tomu normalne, aby boli zadne dosky/kotuce na vymenu pri takomto najazde? Moze mat na to vplyv pouzivanie autohold?

 

Diky!

Nie si ani prvy ani posledny :)

Ci je to normalne - nie je, ale na S3 docela bezne.

Tak ako pisal kolega vyssie, vymenis a zasa to za dva roky zhnije.

A cim to je? Nekvalitne kotuce od vyroby a staci vymenit za lepsie? Alebo poddimenzovane? Alebo je to proste tak? :D

 

Nechal som tam dat teraz tieto:

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/3q0615601a-zadni-brzdovy-kotouc-300x12mm-30876.html

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/3q0698451m-zadni-brzdove-desticky-30849.html

Ja som zastanca original dielov, na tychto autach to ale zhnije za dva roky.

Zaujimave je ale to, ze Superby hniju najviac.

Hlavně to vyrezne protože lidi jezdej úsporně a předvídavě a nepoužívají pořádně brzdy. Taky jsem menil zadni kotouce, vyrezle ze to brzdilo na plose asi 15mm pruh ale kdyz jsem je zmeril tak meli este dobrou tloustku i desky by este vydrzeli chvilku a diky tomu to hucelo treba pri brzdeni na dalnici

Mne vadí pri prudkom brzdení podradovanie DSG a uz podvedome keď idem brzdiť snažím sa s citom. 

  • 4 týdny později...

Zdravim, dopredu sa ospravedlnujem za mozno hlupu otazku, ale: zadne desticky maju "smer otacania" t.j. zalezi ktory par je na lavom a ktory na pravom kolese? Pytam sa, pretoze dnes som bol v servise so zadnymi brzdami na 140kW 4x4, ktore uz raz boli menene 1.5 roka dozadu, maju asi 20 tis. a vyzeraju ako na obrazkoch.

Zo servisu mi napisali, ze na zaruku nemozu vymenit lebo "desticky su opacne namontovane" coz mi prislo cudne pokial som neuvidel obrazok od Cayc vyssie, kde su vyznacene smery na (zhodou okolnosti) ATE destickach.

20211208_143004.jpg

20211208_143016.jpg

20211208_143022.jpg

20211208_143037.jpg

20211208_143047.jpg

20211208_143054.jpg

20211208_143108.jpg

Upraveno od Noro44

  • 2 týdny později...

Panove, mam supa 147kw 2.0tdi 4x4, ale brzdi to na muj vkus malo.

Myslite ze je na tom maximalni rozmer kotoucu/brzdicu/desek co se na supa daval? 
nema tfsi vetsi? 
v nejhorsi tam dam nejakej bastl z koncernu, ale origo skoda reseni bude stat tretinu pokud by se na jinou variantu supa davala.

 

diky!

neni ... nejvetsi je 340  / 310 ...

Dej 340+310 vetranej z TFSI. Delal jsem to na svem tdi 147kw. Origo je 312+310 ziletka.

Vyslo me to na 10 predni trmeny s deskama + 3500 kotouce a 9.000 zadni trmeny s deskama a 3500 kotouce. Vsechno fungl nove.

@waikikisuper, do toho jdu, nekde zkusit sehnat.. kde se povedlo tobe?

Předky jsem chtěl VW, kvůli plaketkám na třmenech, kde jsem si je udělal po svém viz obrázek

Plechy na předek + brzdiče + desky jsem koupil www.maxdily.cz (koukám, že stojí zrovna teď 2x tolik, co jsem je měl já)

 

Brzdiče na el. ručku (310x22) + desky (plechy zůstávají a destičky můžeš přehodit, jsou stejné jako na žiletkách) jsem koupil v Satalicích (https://www.super-parts.cz) mívají i předky, ale zrovna bylo vyprodáno.

 

Instalace je P&P, hotovo za 2 hodiny. Trochu problém byla ručka, jelikož jsem měl auto vyrobené 27.2.2021 a dělal jsem to asi v březnu tuším a nikdo neměl soft, který by s autem komunikoval, tak jsem se obrátil na člověka, jehož jméno se zde nesmí psát a ten mi pomohl. 

 

Kotouče oboje jsem si dokoupil v běžné síti prodejců - předek Brembo, zadek Zimmermann.

.20210501_094128.thumb.jpg.b48df7d0bf15ec271dd25fae1fa6b0d5.jpg

 

Kdyby jsi chtěl přímo čísla dílů, či odkazy na stránkách tak SZ.

 

 

Jedna z veľmi dobrých investícií. 

Hľadaj brzdy z 2.0 TSI alebo Passat/Tiguan 2. 0 TDI 176kW.

Určite treba aj nakodovat veľkosť kotúčov. 

Jen se zeptam proc se maj kodovat vetsi kotouce ? Dil kterej nema nic elektronickeho a tlak brzd prece nesouvisi s prumerema tloustkou kotoucu.

Neviem, kvôli abs? 

Na O2 som menil 280/256 na 312/282 a po nakodovani to brzdilo lepšie. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.