Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Když jedu od 0 do 150 km/h  je jedno jestli na to šlapu nebo jedu úsporně tak teplota chladící kapaliny je pořad na 90°C.

Jakmile jedu nad 180 km/h chladící kapalina mi klesne na 60°C  a to vše při venkovní teplotě 3°C (termostat, chlad.kapalinu, vodní pumpu jsou nový vyměněný a rozvody dělaný asi měsíc zpět) a když jedu zase min jak 150 třeba 120 nebo 90 tak se chlad kapalina vrátí zase na 90 °C.

Plus přitom všem mi skoro vůbec netopí, i když je zahřátej na 90°C tak nezatopí, pouze lehký závan tepla... A od tech 150 km/h do 220 km/h fouká studený vzduch tak že mi jsem v autě musel sedět v bundě a byla mi zima na ruce a na nohy...

 

Předem děkuji za rady je to opravdu záhada....

No zakládat dvě témata jsi nemusel. Za to tě brzo admin ukamenuje :D 

Ale k tvému problému. 

Jinak nechci z tebe dělat hlupáka ale zeptat se musím.

Nemáš někde bublinu v okruhu?

A máš dostatek vody ? 

no jedno řešení by mě napadlo, tak se toho neduhu zbavit, ale to je asi zbytečný...

 

Může to být kombinace zvýšené intenzity náporového chlazení + propouštějící  termostat (že je nový nic neznamená)

Tohle nemůže být nic jiného, než vadný termostat
Čistě logicky, prostě Wittmann má pravdu

  • Autor

Termostat to nebyl, byla to malinkatá prasklina na expanzní nádobce- unik tlaku a kapaliny....  A proč to netopí, bude to nejspíš motůrek na ovládání klapky teplého a studeného vzduchu. Při nastartovaném motoru to na diagnostice nehlásilo žádnou chybu. Chyba se ukázala pouze při žhavení motoru, po nastartovaní chyba vždy zmizela.. Nyní čekám na nový motůrek tak uvidím, za to pak bude konečně topit.

 

No první jak poznáš že nemáš dostatek vody je že auto přestane topit. 

Jinak pokud by byl v háji termostat tak by to přece topilo pokud by čidlo ukázalo 90stupnu. 

je zvláštní, že by tlak unikal pouze ve vysoké rychlosti. S tím topením může být problém i v čidlu teploty. V každém případě přes VAG se ta klapka dá odzkoušet jestli se hýbe, případně by se měla dát zjistit její poloha.

No kontrola vody měla být jako první věc. To se pak špatně radí

  • Autor

Tak problémy furt zůstávají... Nová expanzka nic nevyřešila... Teplota pořád padá od rychlosti 160 km/h na 60°C a když uberu tak se srovna na 90°C.. A stále to netopí, jednou to hodilo chybu č.01271 Krokový motor teplotní klapky - vadná trvale a pak když jsme zkoušeli znova najít chybu tak řídící jednotka nic nenašla vše OK...

Vyměň znovu termostat, odvzdušnit topení

VAGem zahýbejte klapkou. Můžeš i bez VAGíny, při otočeném klíčku reguluj teplotu a poslouchej zvuk klapky. možná fyzicky zkontrolovat, jestli není utržená

Upraveno od SUP1

  • 8 měsíců později...
V 23. 2. 2017 na 12:36, SUP1 napsal:

Vyměň znovu termostat, odvzdušnit topení

VAGem zahýbejte klapkou. Můžeš i bez VAGíny, při otočeném klíčku reguluj teplotu a poslouchej zvuk klapky. možná fyzicky zkontrolovat, jestli není utržená

cus bus,my s klukem ted resime podobny problem na supu 1.9 96kw.na volnobeh vse ok,ale sotva prida plyn tak jse zvedne hladina vody v expance.mame kompletni rozvody ina,termostat novy.jinak ovzdusnit okruh.u feldy stacilo vysroubovat teplotni cidlo a cekat az potece kapalina.diky za nazory

Upraveno od richardis

  • 1 rok později...

Ahoj kluci ,potřebuji poradit ?

ztraci se mi voda v nádobce na chladicí kapalinu ???

Nadobka nová ,auto natlakovane a nové víčko a voda se stále ztrácí ,nevíte kde muže být ještě problém 

1.9/96kw

dekuji 

 

Pumpa, hadice, chladič... něco teče.

Právě , ze nic !!

pod autem sucho??

 

sucho je prakticky vždy, voda často teče až po natlakování a na horkém motoru se v provozu odpaří. Buď teče do motoru, nebo ven. Jak vypadjí rozvody, respektive jaký mají odstín?

Rozvody jsou údajně dělaný na 180tisicich mám najeto 210 ,ale mrknu na ne dekuji dam vědět ???

no hold kluk bude muset na haver sundam i spodní kryt a mrknu 

diky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.