Publikováno Únor 20, 20178 r Když jedu od 0 do 150 km/h je jedno jestli na to šlapu nebo jedu úsporně tak teplota chladící kapaliny je pořad na 90°C. Jakmile jedu nad 180 km/h chladící kapalina mi klesne na 60°C a to vše při venkovní teplotě 3°C (termostat, chlad.kapalinu, vodní pumpu jsou nový vyměněný a rozvody dělaný asi měsíc zpět) a když jedu zase min jak 150 třeba 120 nebo 90 tak se chlad kapalina vrátí zase na 90 °C. Plus přitom všem mi skoro vůbec netopí, i když je zahřátej na 90°C tak nezatopí, pouze lehký závan tepla... A od tech 150 km/h do 220 km/h fouká studený vzduch tak že mi jsem v autě musel sedět v bundě a byla mi zima na ruce a na nohy... Předem děkuji za rady je to opravdu záhada....
Únor 20, 20178 r No zakládat dvě témata jsi nemusel. Za to tě brzo admin ukamenuje Ale k tvému problému. Jinak nechci z tebe dělat hlupáka ale zeptat se musím. Nemáš někde bublinu v okruhu? A máš dostatek vody ?
Únor 20, 20178 r no jedno řešení by mě napadlo, tak se toho neduhu zbavit, ale to je asi zbytečný... Může to být kombinace zvýšené intenzity náporového chlazení + propouštějící termostat (že je nový nic neznamená)
Únor 21, 20178 r Tohle nemůže být nic jiného, než vadný termostat Čistě logicky, prostě Wittmann má pravdu
Únor 22, 20178 r Autor Termostat to nebyl, byla to malinkatá prasklina na expanzní nádobce- unik tlaku a kapaliny.... A proč to netopí, bude to nejspíš motůrek na ovládání klapky teplého a studeného vzduchu. Při nastartovaném motoru to na diagnostice nehlásilo žádnou chybu. Chyba se ukázala pouze při žhavení motoru, po nastartovaní chyba vždy zmizela.. Nyní čekám na nový motůrek tak uvidím, za to pak bude konečně topit.
Únor 22, 20178 r No první jak poznáš že nemáš dostatek vody je že auto přestane topit. Jinak pokud by byl v háji termostat tak by to přece topilo pokud by čidlo ukázalo 90stupnu.
Únor 22, 20178 r je zvláštní, že by tlak unikal pouze ve vysoké rychlosti. S tím topením může být problém i v čidlu teploty. V každém případě přes VAG se ta klapka dá odzkoušet jestli se hýbe, případně by se měla dát zjistit její poloha.
Únor 23, 20178 r Autor Tak problémy furt zůstávají... Nová expanzka nic nevyřešila... Teplota pořád padá od rychlosti 160 km/h na 60°C a když uberu tak se srovna na 90°C.. A stále to netopí, jednou to hodilo chybu č.01271 Krokový motor teplotní klapky - vadná trvale a pak když jsme zkoušeli znova najít chybu tak řídící jednotka nic nenašla vše OK...
Únor 23, 20178 r Vyměň znovu termostat, odvzdušnit topení VAGem zahýbejte klapkou. Můžeš i bez VAGíny, při otočeném klíčku reguluj teplotu a poslouchej zvuk klapky. možná fyzicky zkontrolovat, jestli není utržená Upraveno Únor 23, 20178 r od SUP1
Říjen 24, 20177 r V 23. 2. 2017 na 12:36, SUP1 napsal: Vyměň znovu termostat, odvzdušnit topení VAGem zahýbejte klapkou. Můžeš i bez VAGíny, při otočeném klíčku reguluj teplotu a poslouchej zvuk klapky. možná fyzicky zkontrolovat, jestli není utržená cus bus,my s klukem ted resime podobny problem na supu 1.9 96kw.na volnobeh vse ok,ale sotva prida plyn tak jse zvedne hladina vody v expance.mame kompletni rozvody ina,termostat novy.jinak ovzdusnit okruh.u feldy stacilo vysroubovat teplotni cidlo a cekat az potece kapalina.diky za nazory Upraveno Říjen 26, 20177 r od richardis
Srpen 28, 20196 r Ahoj kluci ,potřebuji poradit ? ztraci se mi voda v nádobce na chladicí kapalinu ??? Nadobka nová ,auto natlakovane a nové víčko a voda se stále ztrácí ,nevíte kde muže být ještě problém 1.9/96kw dekuji
Srpen 28, 20196 r sucho je prakticky vždy, voda často teče až po natlakování a na horkém motoru se v provozu odpaří. Buď teče do motoru, nebo ven. Jak vypadjí rozvody, respektive jaký mají odstín?
Srpen 28, 20196 r Rozvody jsou údajně dělaný na 180tisicich mám najeto 210 ,ale mrknu na ne dekuji dam vědět ??? no hold kluk bude muset na haver sundam i spodní kryt a mrknu diky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.