Romeceks Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 Když jedu od 0 do 150 km/h je jedno jestli na to šlapu nebo jedu úsporně tak teplota chladící kapaliny je pořad na 90°C. Jakmile jedu nad 180 km/h chladící kapalina mi klesne na 60°C a to vše při venkovní teplotě 3°C (termostat, chlad.kapalinu, vodní pumpu jsou nový vyměněný a rozvody dělaný asi měsíc zpět) a když jedu zase min jak 150 třeba 120 nebo 90 tak se chlad kapalina vrátí zase na 90 °C. Plus přitom všem mi skoro vůbec netopí, i když je zahřátej na 90°C tak nezatopí, pouze lehký závan tepla... A od tech 150 km/h do 220 km/h fouká studený vzduch tak že mi jsem v autě musel sedět v bundě a byla mi zima na ruce a na nohy... Předem děkuji za rady je to opravdu záhada.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manoto Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 No zakládat dvě témata jsi nemusel. Za to tě brzo admin ukamenuje Ale k tvému problému. Jinak nechci z tebe dělat hlupáka ale zeptat se musím. Nemáš někde bublinu v okruhu? A máš dostatek vody ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 no jedno řešení by mě napadlo, tak se toho neduhu zbavit, ale to je asi zbytečný... Může to být kombinace zvýšené intenzity náporového chlazení + propouštějící termostat (že je nový nic neznamená) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Tohle nemůže být nic jiného, než vadný termostat Čistě logicky, prostě Wittmann má pravdu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romeceks Vloženo 22. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 Termostat to nebyl, byla to malinkatá prasklina na expanzní nádobce- unik tlaku a kapaliny.... A proč to netopí, bude to nejspíš motůrek na ovládání klapky teplého a studeného vzduchu. Při nastartovaném motoru to na diagnostice nehlásilo žádnou chybu. Chyba se ukázala pouze při žhavení motoru, po nastartovaní chyba vždy zmizela.. Nyní čekám na nový motůrek tak uvidím, za to pak bude konečně topit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manoto Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 No první jak poznáš že nemáš dostatek vody je že auto přestane topit. Jinak pokud by byl v háji termostat tak by to přece topilo pokud by čidlo ukázalo 90stupnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 je zvláštní, že by tlak unikal pouze ve vysoké rychlosti. S tím topením může být problém i v čidlu teploty. V každém případě přes VAG se ta klapka dá odzkoušet jestli se hýbe, případně by se měla dát zjistit její poloha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 No kontrola vody měla být jako první věc. To se pak špatně radí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romeceks Vloženo 23. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2017 Tak problémy furt zůstávají... Nová expanzka nic nevyřešila... Teplota pořád padá od rychlosti 160 km/h na 60°C a když uberu tak se srovna na 90°C.. A stále to netopí, jednou to hodilo chybu č.01271 Krokový motor teplotní klapky - vadná trvale a pak když jsme zkoušeli znova najít chybu tak řídící jednotka nic nenašla vše OK... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 23. Únor 2017 Sdílet Vloženo 23. Únor 2017 (editace) Vyměň znovu termostat, odvzdušnit topení VAGem zahýbejte klapkou. Můžeš i bez VAGíny, při otočeném klíčku reguluj teplotu a poslouchej zvuk klapky. možná fyzicky zkontrolovat, jestli není utržená Editováno: 23. Únor 2017, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
richardis Vloženo 24. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2017 (editace) V 23. 2. 2017 na 12:36, SUP1 napsal: Vyměň znovu termostat, odvzdušnit topení VAGem zahýbejte klapkou. Můžeš i bez VAGíny, při otočeném klíčku reguluj teplotu a poslouchej zvuk klapky. možná fyzicky zkontrolovat, jestli není utržená cus bus,my s klukem ted resime podobny problem na supu 1.9 96kw.na volnobeh vse ok,ale sotva prida plyn tak jse zvedne hladina vody v expance.mame kompletni rozvody ina,termostat novy.jinak ovzdusnit okruh.u feldy stacilo vysroubovat teplotni cidlo a cekat az potece kapalina.diky za nazory Editováno: 26. Říjen 2017, autor: richardis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabuska Vloženo 28. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2019 Ahoj kluci ,potřebuji poradit ? ztraci se mi voda v nádobce na chladicí kapalinu ??? Nadobka nová ,auto natlakovane a nové víčko a voda se stále ztrácí ,nevíte kde muže být ještě problém 1.9/96kw dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 28. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2019 Pumpa, hadice, chladič... něco teče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabuska Vloženo 28. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2019 Právě , ze nic !! pod autem sucho?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 28. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2019 sucho je prakticky vždy, voda často teče až po natlakování a na horkém motoru se v provozu odpaří. Buď teče do motoru, nebo ven. Jak vypadjí rozvody, respektive jaký mají odstín? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabuska Vloženo 28. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2019 Rozvody jsou údajně dělaný na 180tisicich mám najeto 210 ,ale mrknu na ne dekuji dam vědět ??? no hold kluk bude muset na haver sundam i spodní kryt a mrknu diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.