Polyfen Vloženo 23. Květen 2015 Sdílet Vloženo 23. Květen 2015 Dobrý den, zajímám se o nový Superb III s pohonem všech kol a automatem. Nejlepší poměr cena/výkon je u varianty 110 kW. Samozřejmě by se mi dost líbila silnější varianta, ale rozdíl je při totožné výbavě víc jak 100 000 a to utratit nechci. Rád bych se zeptal, jaké rozdíly jsou v konstrukci motoru. Tedy především, zda bezproblémů zvládne chiptuning na +- 130 kW a 380 Nm. Předpokládám, že převodovka a Haldex by měly být stejné. Díky moc za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Květen 2015 Sdílet Vloženo 23. Květen 2015 Podle čísel dílů v Etce jsou tam některé rozdíly (v čem se to konkrétně liší z toho ale nelze poznat) v těchto základních dílech: turbodmychadlo, vstřikovací ventily, písty, hlava motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 23. Květen 2015 Sdílet Vloženo 23. Květen 2015 Ale slabsi Diesel se nedela ve verzi DSG 4x4. Pri stejne konfiguraci je rozdil v cenikove cene 46tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Polyfen Vloženo 24. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2015 No tak to jsem byl pěkně slepej. Přehlédl jsem se. Takže tím pádem je problém vyřešen :-) S výbavou půjde 140 kW varianta přes milion a to za Superba nedám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Vybava Ambition s motorem TDI 140KW 4x4 DSG cenikova cena 882 tis. Ambition ma vse podstatne a navic urcite pujde dat nejaka sleva az opadne prvni vlna objednavek. Napr. na S2 jsem dostal 25%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP 2016 Vloženo 25. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal1939 Vloženo 27. Únor 2017 Sdílet Vloženo 27. Únor 2017 Dobrý den, přemýšlím o koupi SIII a vybírám z motoru 110kW x 140kW. Vyplatí se připlatit cca 50 tis. a koupit 140kW? Je ten vyšší výkon poznat? Při čtení článků kde testovali 140kW se reakce na tento motor vcelku rozcházejí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 27. Únor 2017 Sdílet Vloženo 27. Únor 2017 Svez se sám, abys to posoudil. Kdo jezdí převážně na dálnici, kde jsou ty otáčky přece jen vyšší, tak tam je při vyšší výkon znát. Pokud ale najedeš dost i mimo dálnici a po městě, tak by ti mohla 110 kW verze vyhovovat více, protože je pružnější v nižších otáčkách a působí svižněji. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal1939 Vloženo 27. Únor 2017 Sdílet Vloženo 27. Únor 2017 Na dálnici najedu vcelku málo, obecně budu jezdit víc po "okrskách" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 27. Únor 2017 Sdílet Vloženo 27. Únor 2017 (editace) v tom případě bych, být tebou, určitě zkusil i tu slabší verzi, která by ti nakonec mohla posloužit lépe. Potřebuješ vlastně vůbec naftu? Editováno: 27. Únor 2017, autor: janmatejicek 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal1939 Vloženo 27. Únor 2017 Sdílet Vloženo 27. Únor 2017 JJ nafta to musí být. Jen se rozhoduji jestli 110kW nebo 140kW. A podle všeho to zatím vypadá na tu 110kW i když jsem myslel , že to bude 140kW. Ale poté co jsem se vše dočetl, tak asi 110kW ve verzi sportline. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 27. Únor 2017 Sdílet Vloženo 27. Únor 2017 tak se prostě projeď s oběma a uvidíš, nad vlastní zkušenost není... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal1939 Vloženo 27. Únor 2017 Sdílet Vloženo 27. Únor 2017 Mám to v plánu, ale zajímají mě i názory ostatních. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladiis Vloženo 27. Únor 2017 Sdílet Vloženo 27. Únor 2017 Jezdil jsem jak ve 110kW tak ve 140kW a jak bylo uvedeno výše, ta slabší verze je pro Tebe asi lepší volba, pokud budeš jezdit hlavně mimo město a minimálně dálnice. 140kW udělá lepší službu dle mého na dálnici a to ještě na německých, kde nejsi omezen rychlostí. Jinak bude lepší 110kW, která je v pružnější. Navíc odpadá AdBlue... Když jsem vybíral auto, začínal jsem shodně na 140kW TDI, poté jsem po zkušebních víkendech s jednotlivými motorizacemi přehodnotil na 110kW TDI. Nakonec jsem však objednal TSI... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 27. Únor 2017 Sdílet Vloženo 27. Únor 2017 Mam 140 KW dsg a jsem spokojenej....110 kw jsem jejezdil ale myslim si ze je to na tak velke auto malo.....vetsina resi AdBlue nevim proc.....jednou za 12 tisic km natankuji za 120 kc a celou dobu nevim ze ho mam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 27. Únor 2017 Sdílet Vloženo 27. Únor 2017 Já jezdím ve 140 kW a pocitově mi přijde línější (a ještě k tomu hlučnější) než 125 kW v SII. Na dálnici je ale znát, že dá 180 km/h jako nic. AdBlue opravdu není problém. Jednou za 4 měsíce beru u Shellu za 180 Kč nějakých 10 litrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 28. Únor 2017 Sdílet Vloženo 28. Únor 2017 před 14 hodinami, davidek.c napsal: Mam 140 KW dsg a jsem spokojenej....110 kw jsem jejezdil ale myslim si ze je to na tak velke auto malo.....vetsina resi AdBlue nevim proc.....jednou za 12 tisic km natankuji za 120 kc a celou dobu nevim ze ho mam Jenže to je právě ono, že ty maximální hodnoty u nafty nejsou vůbec směrodatné. Vzhledem k tomu nízkému rozpětí použitelných otáček je důležitý průběh výkonu a kroutícího momentu, který je u 110kW verze daleko lepší v nižších otáčkách, ve kterých se ve městě a mimo město pohybuješ. Zajímavé by bylo zejména přímé srovnání SII 125 kW a SIII 140 kW, kdy bude SII dávno pryč, než SIII popadne dech a těch pár kW navíc už to pak nezachrání. Močovinu neřeším, to nemá na jízdní projev vliv. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 28. Únor 2017 Sdílet Vloženo 28. Únor 2017 (editace) Ja mel 125 kw dsg sedan i combi a ted kdyz mam 140 KW tak aspon pocitove me pripadne ze 140 kw je o dost lepsi.....samozrejme tech par kw navic asi nejde poznat a kdyz pojedou vedle sebe rozdil bude minimalni Editováno: 28. Únor 2017, autor: davidek.c Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 28. Únor 2017 Sdílet Vloženo 28. Únor 2017 Jen říkám, že by mě zajímalo to skutečné srovnání, protože SIII se 140 kW působí dost ospale, oproti tomu SII 125 kW je daleko pohotovější. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonioB721 Vloženo 28. Únor 2017 Sdílet Vloženo 28. Únor 2017 S tím naprosto souhlasím a myslím že už vyšli i články kde bylo vyvětleno proč tomu tak je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal1939 Vloženo 28. Únor 2017 Sdílet Vloženo 28. Únor 2017 před 2 hodinami, AntonioB721 napsal: S tím naprosto souhlasím a myslím že už vyšli i články kde bylo vyvětleno proč tomu tak je. Myslíš kvůli převodovkám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 28. Únor 2017 Sdílet Vloženo 28. Únor 2017 (editace) Kvůli většímu turbu, které se musí déle tlakovat. Editováno: 28. Únor 2017, autor: Prochaine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal1939 Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 Tato otázka je asi ještě zcestná, ale dá se hovořit o spolehlivosti uvedených motorů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 (editace) "Lenivost" motoru 140 kW je dána jak turbem, tak převodovkou. Větší turbo - jak psal kolega výše - má větší prodlevu než začne plnit (proto je pod 2 tis otáček motor méně ochotný). A v případě DSG je kroutící moment uměle přiškrcen na prvních 4 stupních, 5 a 6 je až všech 400 Nm (a podle měření na brzdě ani to ne - bohužel). (To je také důvod, proč se nad 140kW motorem v Kodiaqu všichni rozplývají - jiná DSG - vyšší točivý moment) Osobně jsem 140 kW s DSG zkoušel a auto je opravdu hodně tupé v nízkých otáčkách a ani režim S mě nepřesvědčil. (dálnici jsem ale neměl možnost zkusit, tam bude tento motor určitě lepší). Po městě a na okreskách bych řekl, že ten rozdíl nebude tak velký mezi 110 a 140 kW verzí. Co se týká Adblue - tak to je zanedbatelná položka, tam bych problém neviděl. I když čísla nelžou (zrychlení), pocitově to není co jsem čekal. Načipovaná 110 kW musí jezdit mnohem lépe. Editováno: 2. Březen 2017, autor: prassat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 @prassat kde se píše o tom přiškrcení? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.