Publikováno Březen 1, 20178 r Zdarec lidi, chtěl bych znát váš názor... Jde o pot. koupi auta skoda. horní limit 250k+- -určitě diesel -klima automat nabízí se 2-3 letý RAPID nebo 5 letá OCTAVIA nebo 7 letý YETI do čeho byste šli vy a proč? díky za názory
Březen 1, 20178 r Všetko záleží na spôsobe využitia a kde s tým budeš jazdiť. Spotrebu momentálne nerieš, +- pár deci nie je položka, ktorá by ťa rozhodila. Yetiho využiješ ? Myslím prípadné využitie v ľahšom v teréne. Zrátaj koľko vás je, alebo bude, ak ste komplet rodina, prípadne deti na ceste, tak sa mi zdá Rapid skromnejší čo do priestoru. V tom prípade Octavia. Mám Octu, ale ja by šiel do Rapida, malý, po meste stačí a zvládne aj dlhšiu dovolenkovú cestu. Nám dvom by bohate stačil.. Upraveno Březen 1, 20178 r od Effendi
Březen 1, 20178 r Zdar za mne jedině Yeti taky ho mam pokud nepotřebuješ větší kufr, teren neřeš , supr jízdní vlastnosti po asfaltu jezdím denně, zkus se svest ve všech třech a uvidíš
Březen 1, 20178 r Nějak nechápu tyhle dotazy, prt, když si jde člověk něco koupit, tak ví, co přibližně chce a rozstřel Okta - Yeti - Rapid je široký a smysl to moc nedává, neboť tam pak už můžeš zařadit prakticky jakékoliv auto na trhu. Co mi dál nedává smysl je lpění na dieslu, které tě v brzké době doběhne servisními náklady a zákazy vjezdu do městských center.
Březen 1, 20178 r Na jak dlouho to auto chceš ? Jak píšou kolegové - pokud nemáš v prioritách velikost zavazadlového prostoru, tak je to asi jedno. Octavia + Yeti - určitě větší výběr vybavených vozů, ale zřejmě také s vyšším nájezdem km oproti Rapidu.Také možnost silnější motorizace než v Rapidu.
Březen 1, 20178 r Autor Ty disely jsou v EU5, tzn v dohledné době se do center ještě dostanou.Podle mě v horizontu 5 let se po nich pujde i u nas.... TSI motory vypadaj dobře, ale do 2011 se vyhatovaly řetezy na rozvodech, hlavně 1,2 a 1,8......1,4 měla myslím eště problém s vyvažovákem proto ten diesel... U rapida mě láká, že by se dalo pořídit poměrně mladé, rozměrově je někde jako O1, což bohatě stačí, co se mi nelíbí je jen motor 1,6TDi 77Kw...... Octavia je jinej level, ale bude starší a pořídit do 100 000km bude oříšek, výhodou je možná najít 1,9TDi PD(bez DPF) YETI me ale láká nejvíc, asi by stačila 81kw verze, jsme jen tři, tudíž kufr by měl stačit. O1 kufr vlastně ted využívám max ze 70 procent. ale zase je mensi vyber a drži se cenově nejvíš... Upraveno Březen 1, 20178 r od jardadzegr
Březen 1, 20178 r Yeti není ve srovnání s O2 úplně příjemné auto na dlouhé dálniční cestování. Navíc mi při obdobné mororizaci žral vždy minimálně o litr víc. A vlastně i na zakroucených okrskách sedí O2 a pravděpodobně i Rapid líp. Yetim se zase lépe jezdí po polních cestách, naopak O2 (hlavně kombík) tahá permanentně zadek po zemi.
Březen 1, 20178 r me se zase jezdi s yetim lip i po te dalnic na okrskach sedi uplne stejne jak okta,pokud je okta nalozena tak je to horsi u yeti nalozeni nepoznas ani s nosicem na kola na taznem yeti muzes mit s lepsi vybavou nez oktu a muzes ho mit i s vice airbegama,oktavia nektere prvky nenabizi a ma o 3 pytle mene co jdou objednat,,pokud chces kufr tak ber oktu pokud ne ber yeti,rapida si skrtni pokud chces naftu,ty 1.6ky sou bidne,za me yeti,oktavka neni spatna ale yeti je jinde
Březen 1, 20178 r Ty disely jsou v EU5, tzn v dohledné době se do center ještě dostanou.Podle mě v horizontu 5 let se po nich pujde i u nas.... Nech na hlavě a koukni třeba na Paříž, kde to rozjeli před měsícem Euro 6 diesel je ve třetí kategorii z pěti, Euro 6 benzín v první...
Březen 2, 20178 r před 16 hodinami, foxdivemaster napsal: yeti muzes mit s lepsi vybavou nez oktu a muzes ho mit i s vice airbegama,oktavia nektere prvky nenabizi a ma o 3 pytle mene co jdou objednat akorát je problém, že yeti je doménou spíše domácností, tím pádem jsou v bazarech hlavně socky, naopak u té O2, kterou kupují firmy, není problém si jako minimum stanovit Eleganci plus a hlavně do FL se dá z elektroniky dodělat prakticky cokoliv, co má dvojkový Superb. Nicméně diskuse Yeti vs. Octavia/Rapid je spíše odvislá od toho, k čemu je to auto vlastně potřeba.
Březen 2, 20178 r to same dodelas v yetim co ma superb s tema sockama souhlasim tech je nejvic,ale obcas se najde slusne vybaveny kus treba jak jsem nasel ja,dsg, soundsystem,autopilot sedacka v elektrice atp navic se da jeste yeti koupit ve 125kw verzi,jinak souhlasim ze debata spis k nicemu
Březen 2, 20178 r Octavia je určitě nejužitnější volba, má ale jednu nevýhodu, hodně se krade, opravdu hodně, končí to rozebráním na náhradní díly, proto jsem si koupil Yeti.
Březen 2, 20178 r Autor yeti se krade mín? Jak to jezdí s 1.2?? a kolik papá? Upraveno Březen 2, 20178 r od jardadzegr
Březen 3, 20178 r Taky jsem řešil co koupit. Nejvíc se mi líbil Yeti. Chtěl jsem diesla, ale nakonec jsem vše zvážil a koupil 1.2tsi rv2020. vždy jsem míval naftaky s výkonem 80-100kw. Tak jsem počítal s tím že to bude slabota. Už jsem starší a vybourenej tak jsem výkon využíval hlavně při předjíždění. Tady je to opoznani linějši, ale dá se zvyknout. Docela mě překvapilo jak takový moturek hezký tahá. Turbo je znát. Spotřebu po asi 1500km kombinovane jízdy mám kolem 7litru. Což považuji za ok.
Březen 3, 20178 r před 12 hodinami, osobne napsal: Octavia je určitě nejužitnější volba, má ale jednu nevýhodu, hodně se krade, opravdu hodně, končí to rozebráním na náhradní díly, proto jsem si koupil Yeti. v absolutním vyjádření se kradou hodně, ale vzhledem k počtu registrací ta pravděpodobnost není nijak extra vysoká. Což ostatně vyplývá i z konstrukce pojistky - je několikanásobně pravděpodobnější, že oktávku zboříš, než, že ti ji ukradnou. U mě příplatek za krádež v havarijku činil 2200,- Kč. Vzhledem k ceně auta, je to nejlevnější pojistka jakou mám - pojišťovna s touto možností zjevně příliš nepočítá. Takže je evidentní, že na mě číhají daleko větší nástrahy, než zloději.
Březen 5, 20178 r A jakmile ukonci vyrobu Yeti I, tak pocitam, ze se zvednou ceny pouzitych vozu Yeti I, jako to bylo u Romsteru. Yeti II ma byt uplne neco jineho nez Yeti I.
Březen 5, 20178 r před 14 hodinami, jardadzegr napsal: dneska jsem to obhlížel, moc těch yetáků k mání není... za 250 toho moc slusneho nebude
Březen 8, 20178 r Tu mas jednu možnost https://auto.bazos.cz/inzerat/71659704/Skoda-Yeti-Active-Plus-20TDI-CR-81kW-4x4-139000km-42011.php
Březen 8, 20178 r Myslím, že tohle je zrovna pěkný příklad toho, že aut s malou výbavou za relativně vysoké peníze je všude dost. ovšem hláška " ježděný na Německých dálnicích ", nemá chybu :-)
Březen 9, 20178 r Je to na fotkách v pěkném stavu první majitel byl jistě Farář nebo starší lékař, se divím že to tam nenapsali.... Upraveno Březen 9, 20178 r od viewer
Březen 9, 20178 r před 21 hodinami, Wittmann napsal: Myslím, že tohle je zrovna pěkný příklad toho, že aut s malou výbavou za relativně vysoké peníze je všude dost. ovšem hláška " ježděný na Německých dálnicích ", nemá chybu :-) kilometry to prodaji hloupy cesky lid jde po cislu na budiku,ne po stavu a vybave
Březen 11, 20178 r Autor souhlas, sel bych asi jedine po autu z CR a 1.majitel, skoda plus.....je to ale o dost drazsi. s tema vybavama je problém a tech yetáku je obecne dost malo..... malinko už pokukuji po oktávce v 2.0 103kw tdi.....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.