amogh Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 jj cetl jsem tve prispevky, ale tak naka uprava na plastovem lemu me nevadi spis se bojim plechu, do toho se mi sahat nechce jeste premejslim nasprcnout tam 215/40/18 ale to by pak chtelo jeste vic snizit auti aby ten mensi obvod kola nevypadal v blatniku blbe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 jj cetl jsem tve prispevky, ale tak naka uprava na plastovem lemu me nevadi spis se bojim plechu, do toho se mi sahat nechcejeste premejslim nasprcnout tam 215/40/18 ale to by pak chtelo jeste vic snizit auti aby ten mensi obvod kola nevypadal v blatniku blbe Pod plastem je ještě možnost sklepat podběh,je tam takové zřejmě zpevnění blatníku.Nebude 215 už málo gumy?O fous nižžší než 225 a ještě natažená na 8,5"ráfu.Aby už to nebylo fakt tvrdý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 tak furt by to bylo mekci nez co jsem mel na fabii :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 tak furt by to bylo mekci nez co jsem mel na fabii :-) Jj,já vím. Taky oželím trochu z "komfortu".Občas si záhrávám s myšlenkou na 19",ale každej rok taková cenová raketa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sin Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 Nedávno jsem tady postnul tohle: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29419 Je tam odkaz na německý forum kde mají vypracovanou pěknou tabulku s kombinacema kol, snížení atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 Nedávno jsem tady postnul tohle: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29419Je tam odkaz na německý forum kde mají vypracovanou pěknou tabulku s kombinacema kol, snížení atd. Tak to je dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 haaaaa hosi koukam ze nejsem jedinej blazen co mysli na 19ky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coyote Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 19 se v pohode vlezou, ale 225/35/19 sedi hur, nez 224/40/18 - mam vyzkouseno vse od 15-19 palcu na platforme Octavie a ńej varianta je ta 18! Co se tyka amoga, 8.5x18 s ET35 vzadu zadnej problem, vepredu by to asi drelo o tlumice, k te 8.5 to bude chtit ET30 a to znamena vzadu problem na vnejsi strane. JInak ja mam ted octu rv 99 a mam v technicaku kola az do 225/35/19 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 7. Září 2007 Sdílet Vloženo 7. Září 2007 no prave ze jsou ET30 jak jsem nakonec zjistil a bojim se o zadni lemy :-( s myslenkou 19´´ jsem si taky pohraval ale nechci uz tak nizek jprofil a taky cena je na nic :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sin Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Myslim ze zalezet bude o kolik to snizis. Ja jezdil rok na seriovym podvozku s kolama 7,5x18et38 225/40 a neskrtnul sem nikdy. Teď mám sníženo +-50/35 a problem mam akorat vepredu pri max. vytoceni kol, to pak kolo lehce skrta o ten plastovej podbeh. Vzadu je porad mista dost a tam jeste jsem neskrtnul. Ale ty jestli chces et 30 a 8,5x18 tak to už bude asi chtit tvarovat podbeh nebo dorazy, ze by to slo az do plechu bych se nebal. Jo a bylo mi receno ze kdyz vepredu snizujes o vic jak 45mm tak se davaji stavitelny tycky stabilizatoru aby kolo neskrtalo o stabilizator. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamosi Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Ja jsem si vybral kola 8x18", ktere se vyrabi pouze ET30 nebo ET40 ... ET30 rikate, ze moc trci a zasira auto ... no odporucate ET35 a ted nevim, jestli ET40 nebude moc? Chtel bych to obout na 225/40 R18, kola jsou ET40 ... ma to nekdo? Jezdim 90% sam, max. ve dvou s prazdnym kufrem :-) Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
topi Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Podľa mňa ET40 nedávaj. Kola budú utopené. A ET30 je už fakt "moc" ... Šťastný výber. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamosi Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 (editace) Podľa mňa ET40 nedávaj. Kola budú utopené. A ET30 je už fakt "moc" ... Šťastný výber. Nechci ani utopene kola a nechci ani ET30, takze to vypada, ze tam necham to, co je ted, protoze existuji jenom jedine ALU, do kterych by jsem byl ochotnej investovat ... a ty jsou jenom ET40 nebo ET30 (Alessio Replica RS6) ... jinak si tezko vyberu, takze to asi byl stastnej vyber Editováno: 9. Září 2007, autor: lamosi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 11. Září 2007 Sdílet Vloženo 11. Září 2007 Podľa mňa ET40 nedávaj. Kola budú utopené. A ET30 je už fakt "moc" ... Šťastný výber. Nechci ani utopene kola a nechci ani ET30, takze to vypada, ze tam necham to, co je ted, protoze existuji jenom jedine ALU, do kterych by jsem byl ochotnej investovat ... a ty jsou jenom ET40 nebo ET30 (Alessio Replica RS6) ... jinak si tezko vyberu, takze to asi byl stastnej vyber dej ty 8x18 ET 30 a bude to vpoho ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 11. Září 2007 Sdílet Vloženo 11. Září 2007 Podľa mňa ET40 nedávaj. Kola budú utopené. A ET30 je už fakt "moc" ... Šťastný výber. Nechci ani utopene kola a nechci ani ET30, takze to vypada, ze tam necham to, co je ted, protoze existuji jenom jedine ALU, do kterych by jsem byl ochotnej investovat ... a ty jsou jenom ET40 nebo ET30 (Alessio Replica RS6) ... jinak si tezko vyberu, takze to asi byl stastnej vyber dej ty 8x18 ET 30 a bude to vpoho ne? Z čeho usuzuješ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 Podľa mňa ET40 nedávaj. Kola budú utopené. A ET30 je už fakt "moc" ... Šťastný výber. Nechci ani utopene kola a nechci ani ET30, takze to vypada, ze tam necham to, co je ted, protoze existuji jenom jedine ALU, do kterych by jsem byl ochotnej investovat ... a ty jsou jenom ET40 nebo ET30 (Alessio Replica RS6) ... jinak si tezko vyberu, takze to asi byl stastnej vyber Tak a co 5mm podložky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 Podľa mňa ET40 nedávaj. Kola budú utopené. A ET30 je už fakt "moc" ... Šťastný výber. Nechci ani utopene kola a nechci ani ET30, takze to vypada, ze tam necham to, co je ted, protoze existuji jenom jedine ALU, do kterych by jsem byl ochotnej investovat ... a ty jsou jenom ET40 nebo ET30 (Alessio Replica RS6) ... jinak si tezko vyberu, takze to asi byl stastnej vyber dej ty 8x18 ET 30 a bude to vpoho ne? Z čeho usuzuješ? odhaduju podle mě, mám 8,5x17 ET 30 a lezou jen tak lehce, a pokud by byla o toho pul palce užší, tak by to nemělo dělat problém nebo pak dát to ET 40 a pořesit to podložkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 Podľa mňa ET40 nedávaj. Kola budú utopené. A ET30 je už fakt "moc" ... Šťastný výber. Nechci ani utopene kola a nechci ani ET30, takze to vypada, ze tam necham to, co je ted, protoze existuji jenom jedine ALU, do kterych by jsem byl ochotnej investovat ... a ty jsou jenom ET40 nebo ET30 (Alessio Replica RS6) ... jinak si tezko vyberu, takze to asi byl stastnej vyber dej ty 8x18 ET 30 a bude to vpoho ne? Z čeho usuzuješ? odhaduju podle mě, mám 8,5x17 ET 30 a lezou jen tak lehce, a pokud by byla o toho pul palce užší, tak by to nemělo dělat problém nebo pak dát to ET 40 a pořesit to podložkou Podle toho co píšeš by to odpovídalo.ale já mám jak píšu výše 32 a musel jsem už upravovat.Hodně taky záleží na pneu.Mám na autě dva druhy a evidentně na předku je mám víc natažené než vzadu.Samozřejmě oboje stejný rozměr.Kola takhle knop je sázka do loterie.Buď to vyjde nebo ne a nějak se to pořeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamosi Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 Podľa mňa ET40 nedávaj. Kola budú utopené. A ET30 je už fakt "moc" ... Šťastný výber. Nechci ani utopene kola a nechci ani ET30, takze to vypada, ze tam necham to, co je ted, protoze existuji jenom jedine ALU, do kterych by jsem byl ochotnej investovat ... a ty jsou jenom ET40 nebo ET30 (Alessio Replica RS6) ... jinak si tezko vyberu, takze to asi byl stastnej vyber dej ty 8x18 ET 30 a bude to vpoho ne? Z čeho usuzuješ? odhaduju podle mě, mám 8,5x17 ET 30 a lezou jen tak lehce, a pokud by byla o toho pul palce užší, tak by to nemělo dělat problém nebo pak dát to ET 40 a pořesit to podložkou Tak to jsem rad, ze alespon neco pozitivni ... moc jsem se tesil na ty kola, takze asi bych zkusil spis Ty ET30 ... do podlozek se mi nechce, i kdyz, kdyz vemu ET30 tak je dovnitr nenabiju, no ET40 bych vzdy trochu vytahl ... Kazdopadne DiiiiiiK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 13. Září 2007 Sdílet Vloženo 13. Září 2007 Každopádně by bylo dobrý přehodnotit situaci a koupit osvědčené, řádně odzkoušené alu 8x18 ET 35. S ET 30 a s některými typy pneu 225 můžou nastat problémy. Snížené o - 40 mm a 4 lidmi obsazené auto se při průjezdu vlnou zhoupne a zadní gumy hrknou o podběhy. ET 40 by šlo. Mně přední guma 215/45/17 na alu 8x17 ET 35 běží asi tak 1 cm od tlumiče. To znamená, že s ET 40 bude guma k teláku o 5 mm blíž. Z venku to bude vypadat pořád sexy, o to neměj obavy. 0,5 cm podložka pod alu je podle mě hovadina, kola pak můžou kmitat. Kup si pořádný kola hned na poprvé, aby jsi se takovým problémům vyhnul. Investice do kol si řádně promysli. Alu kola, to není půlka chleba. Ta ztvrdne a zítra si koupíš čerstvou. Dáš 50 za kola a pokud to nebude dobrý, tak je budeš těžko prodávat za polovinu. Taky jsem jednu dobu chtěl prodat ty moje a přejít tak na 18". A raději si je nechám, než abych je se zánovníma gumama někomu nechal za 12 táců - stáli mě 31! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 13. Září 2007 Sdílet Vloženo 13. Září 2007 Každopádně by bylo dobrý přehodnotit situaci a koupit osvědčené, řádně odzkoušené alu 8x18 ET 35. S ET 30 a s některými typy pneu 225 můžou nastat problémy. Snížené o - 40 mm a 4 lidmi obsazené auto se při průjezdu vlnou zhoupne a zadní gumy hrknou o podběhy.ET 40 by šlo. Mně přední guma 215/45/17 na alu 8x17 ET 35 běží asi tak 1 cm od tlumiče. To znamená, že s ET 40 bude guma k teláku o 5 mm blíž. Z venku to bude vypadat pořád sexy, o to neměj obavy. 0,5 cm podložka pod alu je podle mě hovadina, kola pak můžou kmitat. Kup si pořádný kola hned na poprvé, aby jsi se takovým problémům vyhnul. Investice do kol si řádně promysli. Alu kola, to není půlka chleba. Ta ztvrdne a zítra si koupíš čerstvou. Dáš 50 za kola a pokud to nebude dobrý, tak je budeš těžko prodávat za polovinu. Taky jsem jednu dobu chtěl prodat ty moje a přejít tak na 18". A raději si je nechám, než abych je se zánovníma gumama někomu nechal za 12 táců - stáli mě 31! Jen nevím proč by měla být 5mm podložka hovadina... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 13. Září 2007 Sdílet Vloženo 13. Září 2007 Jen nevím proč by měla být 5mm podložka hovadina... o tom jsme tu toho napsali tolik, že už se k tomu vracet nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamosi Vloženo 14. Září 2007 Sdílet Vloženo 14. Září 2007 Každopádně by bylo dobrý přehodnotit situaci a koupit osvědčené, řádně odzkoušené alu 8x18 ET 35. S ET 30 a s některými typy pneu 225 můžou nastat problémy. Snížené o - 40 mm a 4 lidmi obsazené auto se při průjezdu vlnou zhoupne a zadní gumy hrknou o podběhy.ET 40 by šlo. Mně přední guma 215/45/17 na alu 8x17 ET 35 běží asi tak 1 cm od tlumiče. To znamená, že s ET 40 bude guma k teláku o 5 mm blíž. Z venku to bude vypadat pořád sexy, o to neměj obavy. 0,5 cm podložka pod alu je podle mě hovadina, kola pak můžou kmitat. Kup si pořádný kola hned na poprvé, aby jsi se takovým problémům vyhnul. Investice do kol si řádně promysli. Alu kola, to není půlka chleba. Ta ztvrdne a zítra si koupíš čerstvou. Dáš 50 za kola a pokud to nebude dobrý, tak je budeš těžko prodávat za polovinu. Taky jsem jednu dobu chtěl prodat ty moje a přejít tak na 18". A raději si je nechám, než abych je se zánovníma gumama někomu nechal za 12 táců - stáli mě 31! Moc dik ... do podlozek se mi nechce, a chci kazdopadne Ty kola ... videl jsem je na VW Passat B5, nekdo dokonce tady na foru psal, ze ma kamarada, kdo je ma na aute, takze to tam MUSI jit ... navic, na tom Passatu vypadali uplne skvele ... Kazdopadne dik za rady, doufam, ze to vyjde ... planuju si to nachystat pres zimu a na jaro to obout, no chci, jak rikas, mit jistotu, ze kdyz do toho vrazim tolik penez, tak to bude stat za to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamosi Vloženo 26. Září 2007 Sdílet Vloženo 26. Září 2007 Každopádně by bylo dobrý přehodnotit situaci a koupit osvědčené, řádně odzkoušené alu 8x18 ET 35. S ET 30 a s některými typy pneu 225 můžou nastat problémy. Snížené o - 40 mm a 4 lidmi obsazené auto se při průjezdu vlnou zhoupne a zadní gumy hrknou o podběhy.ET 40 by šlo. Mně přední guma 215/45/17 na alu 8x17 ET 35 běží asi tak 1 cm od tlumiče. To znamená, že s ET 40 bude guma k teláku o 5 mm blíž. Z venku to bude vypadat pořád sexy, o to neměj obavy. 0,5 cm podložka pod alu je podle mě hovadina, kola pak můžou kmitat. Kup si pořádný kola hned na poprvé, aby jsi se takovým problémům vyhnul. Investice do kol si řádně promysli. Alu kola, to není půlka chleba. Ta ztvrdne a zítra si koupíš čerstvou. Dáš 50 za kola a pokud to nebude dobrý, tak je budeš těžko prodávat za polovinu. Taky jsem jednu dobu chtěl prodat ty moje a přejít tak na 18". A raději si je nechám, než abych je se zánovníma gumama někomu nechal za 12 táců - stáli mě 31! Moc dik ... do podlozek se mi nechce, a chci kazdopadne Ty kola ... videl jsem je na VW Passat B5, nekdo dokonce tady na foru psal, ze ma kamarada, kdo je ma na aute, takze to tam MUSI jit ... navic, na tom Passatu vypadali uplne skvele ... Kazdopadne dik za rady, doufam, ze to vyjde ... planuju si to nachystat pres zimu a na jaro to obout, no chci, jak rikas, mit jistotu, ze kdyz do toho vrazim tolik penez, tak to bude stat za to Tak uz jsem ty kola videl i na Octavii ... vypada to uplne super. Momentalne mam original Skoda Knife kola 6.5x16" ET 42 obute na 205/55 R16. Ty, co bych si chtel koupit jsou 8x18" ET40 ... dle mych vypoctu by nove kolo bylo sirsi o 20 mm smerem ven a o 18 mm smerem dovnitr. To si myslim, ze by slo, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mršťa Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 Zdarec. Nevíte někdo jak dopadnul Amogh s těma kolesama? Konkr. jestli pořídil rozměr 8,5x18 ET30? Rozhoduju se mezi 2 kolama... Jedny jsou ok (8x18 ET35), až na to, že bez typovýho listu... Druhý jsou 8,5x18 ET 30, s typovym listem... Ty druhý bych bral víc, ale mám obavu, aby někde nedřely... Půjdou na OIRS, mám stavitelnej podvozek, takže by se dalo zvednout/snížit dle potřeby... Gumy maj psaný oboje 225/40/18, ty bych na ně asi i dal... Díky za info, jestli někdo víte nebo máte zkušenosti s tímto rozměrem post-23-1156182784.gif Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.