Publikováno Březen 5, 20178 r Zdravím všechny. Potřeboval bych přetěsnit (plechovou) olejovou vanu. Tímto se chci tedy zeptat, zda je potřeba odšroubovat výfukové potrubí od výfukového sběrného potrubí a jakou těsnící (pastou) přetěsnit olejovou vanu. Předem děkuji za rady.
Březen 5, 20178 r Já vždy demontoval výf. potrubí. I následná montáž vany je pak snažší. Těsnících silikonů je spousta druhů. Myslím, že na škoda-dílech prodávají i origo silikon na vany DIRKO. Upraveno Březen 5, 20178 r od Mirek 835
Březen 5, 20178 r Autor před 3 minutami, Mirek 835 napsal: Já vždy demontoval výf. potrubí. I následná montáž vany je pak snažší. Těsnících silikonů je spousta druhů. Myslím že na škoda-dílech prodávají i origo silikon na vany. A k tomu výfukovému potrubí se dostanu odkud, když jsem včera měnil uložení stabilizátoru, tak jsem na to koukal a viděl jsem, že jsou (šrouby-matky) ze shora, tudíž si nevím rady, jak na to. Mohl bych poprosit o přesný postup? Budu moc vděčný.
Březen 5, 20178 r Jaké máš označení motoru? Já mám třeba šrouby příruby ze spod. Mrkni se u sebe pořádně. Nevím co chceš přesně vypisovat za návod na povolení 4 matek. Nejlíp bude,když jsi stáhneš DP. Upraveno Březen 5, 20178 r od Mirek 835
Březen 5, 20178 r Autor před 49 minutami, Mirek 835 napsal: Jaké máš označení motoru? Já mám třeba šrouby příruby ze spod. Mrkni se u sebe pořádně. Nevím co chceš přesně vypisovat za návod na povolení 4 matek. Nejlíp bude,když jsi stáhneš DP. Kód motoru mám BKY, jinak do DP jsem koukal. Je ovšem nutné odšroubovat výfukové potrubí? Jak jsem četl, tak by se šrouby (výfukového potrubí) správně měli natřít nějakou pastou kvůli vysokým teplotám, kterou ovšem nemám. Šrouby jinak mám ze shora, což nevím, jak se na ně šikovně dostat. :/
Březen 6, 20178 r Jasně je to tak. Ta pasta se dá koupit snad v každé prodejně s autodílama,ale není vyloženě nutná. Spíš dát nové těsnění pod přírubu. S tím potrubím je to tak: Motor verze 55 Kw má plechovou vanu a při její demontáži není vyloženě nutné potrubí demontovat. Prostě jde vytáhnout. Je to vyzkoušené. U verze 74 Kw je hliníková vana a tam mi potrubí vadilo tak jsem jej vždy předem demontoval. Svou roli hraje i vlnovec výfuku. Jak jej kdo vyměnil,jak je navařil a pod. Takže pokud někdo dal delší vlnovec a zkracoval potrubí,tak muže být problém. Pokud to chceš dělat sám,tak prostě sešroubuj vanu a uvidíš. Když nepude ven,tak vyšroubuješ potrubí. Žádný spec. klíč nepoužívám. Vem golu a šrouby normálně povol.
Březen 7, 20178 r Autor Dobře, moc krát vám děkuji za rady Jinak se chci ještě zeptat, sice to není nic kolem olejové vany, ale u zadních dveří (za řidičem a spolujezdcem) mi teklo/teče do auto, přes ten hliníkový plech (pod tapecírem), který špatně těsní, tudíž se chci zeptat, zda by jste mi doporučili tam třeba přidat ještě jeden nýt a přetěsnit silikonem/tmelem. Popřípadě jaký by jste mi doporučili na to silikon/tmel. Jinak se omlouvám, zda jsem nějak otravný, ale auto mám rok a je to mé první auto a rád bych, aby sloužilo ještě nějakou tu delší dobu.
Březen 7, 20178 r tohle by se adminovi nelíbilo - o protékání vody stahovačkou je tu celé - tak si ho tam najdi, případně se ptej tam. Obecně: odvrtat nýty - odchlípnout stahovačku - máznout silikonem - přinýtovat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.