Mr_DRID3R Vloženo 10. Červen 2017 Sdílet Vloženo 10. Červen 2017 Našiel som podobnú tému kde sa tento problém riešil na VW fóre. Ale väčšinou tiež bez úspešného výsledku. Možno to niekomu pomôže. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=391&t=292898&sid=9d45c4a103812a182c5fffe99c75595d&start=0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr_DRID3R Vloženo 6. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2017 Zdravím, takže porucha odstránená a problém vyriešený. Na vine bolo odchádzajúce vysokotlaké palivové čerpadlo, ktorého vyrobená séria s označením 03L130755E bola celá vadná a robila problém už vo viacerých vozidlách. Na príčinu sme prišli tak, že sme vytiahli palivový filter a prerezali ho. Našli sa v ňom kovové piliny čo naznačovalo problém v čerpadle. Spolu s čerpadlom bolo potrebné vymeniť aj snímač tlaku paliva a regulačný ventil tlaku paliva, keďže kovové piliny boli zažraté až do mechanizmu týchto snímačov. Šťastie bolo že neboli poškodené vstrekovacie trysky. Ultrazvukom sa podarilo vyčistiť celú rail lištu a komplet palivové potrubie až ku vstrekom. Diely som si zohnal sám, takže oprava ma vyšla približne o 1000 euro lacnejšie. Zároveň som dal vymeniť aj rozvody, doplnili mi brzdovú kvapalinu, vymenili smerovku v pravom spätnom zrkadle a dotiahli ľavý zadný tlmič. Celkovo ma to vyšlo na 1400 eur zhruba. Čerpadlo 400e (inak 1200e) originál VW, regulačný ventil tlaku paliva 120e (inak 330e) originál VW, rozvodová sada s vodnou pumpou BOSCH 250e, servisné práce plus doplnkové diely 630e. Auto som mal v servise BOSCH 3 týždne aby sa to poriadne preriešilo. V škodovackom servise mi poradili aby som vymenil komplet palivovú sústavu od filtra až ku vstrekom + diely by boli od nich keďže tie čo by som zohnal ja by nechceli. Takže ma to cenovo vyšlo ešte celkom dobre. Dúfam že som niekomu pomohol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
berry1.6tdi Vloženo 28. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2017 Mr_DRID3R odkial si prosim ta zohnal take lacne diely? podla opisovania tvojho problemu som sa nasiel v kazdej vete... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2017 (editace) Kdyby ti neprozradil svůj zdroj, tak díly za třetinové ceny můžeš nakoupit u německých prodejců na ebay. Prodávají často repasované ale mají to tak označené, nicméně s garancí kvality nového dílu a zárukou, dle hodnocení kupujících (na ebay to naštěstí je relevantní) to funguje vše bez problémů, seženeš i nové za poloviční cen. Např. Sada repasovaných vstřiku pro 1.6 s garancí přesnosti vstřiku jako u nového celou sadu za 14 tisíc... zde máš např. to čerpadlo: Pumpe Editováno: 29. Srpen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr_DRID3R Vloženo 29. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2017 Všetky diely som zohnal na internete od istého Pána z Komárna sa mi zdá. Všetko boli originál diely úplne nové žiadny repas. Tuna je odkaz na všetky jeho ponuky na bazoši. Ak niečo nemá určite zoženie a je veľmi ochotný. https://www.bazos.sk/hodnotenie.php?mail=494777&telefon=0902643233&jmeno=Vlado Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
berry1.6tdi Vloženo 2. Září 2017 Sdílet Vloženo 2. Září 2017 moc Vam dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kerio Vloženo 16. Duben 2020 Sdílet Vloženo 16. Duben 2020 vdaka za popisanie problemu je to nieco co by sa mohlo v blizkej buducnosti stat aj mne. Vcera som menil palivovy filter a boli v nom piliny - zrejme z toho palivoveho cerpadla. Auto mi zatial slape v poriadku, vstreky a vsetko ostatne vyzera byt momentalne v poriadku. dam to cerpadlo teda vymenit co najskor a uvidim co bude potom. bohuzial neviem najst nic lacnejsie, najlacnejsie cerpadlo co som nasiel je za cca 600e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 17. Duben 2020 Sdílet Vloženo 17. Duben 2020 Cize ked su v palivaku piliny, je to priznak toho? Ako potom tie piliny prejdu cez filter do vstrekov? Ci ten filter pocase straca schopnost filtrovania a je lepsie ho menit kazdy rok napr. a vzdy ho rozrezat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 17. Duben 2020 Sdílet Vloženo 17. Duben 2020 (editace) No do filtru se totiž dostali přepadem. To máš jednoduché - čerpadlo před railem vygeneruje piliny. Piliny letí do railu, do vstřiku se většinou nedostanou- projdou přepadem zpětným vedením k filtru u filtru zůstanou dokud ho nevyndáš a nevyměníš. Ty piliny v malém množství to čerpadlo generovat bude vždy a většinou si toho nikdo nevšimne, problém je když někdo vezme špatnou naftu, nebo benzín, nebo jakýmkoli jiným způsobem začne náhle zadírat čerpadlo, tak je tam těch pilin hodně najednou a to je problém. Jak už jsem psal, nějaké piliny najdeš v každém CAYx motoru po 120K km, VDO tohle prostě dělá, proto se od něho upustilo. Já osobně zastávám názor, že to nemá smysl řešit dokud motor aspon nějak funguje, nebo pokud neměníš všechny vstřikovače. Čím víc do toho saháš, tím to obvykle hůř funguje. Jak někdo jednou sáhl v mém okolí ke kompletnímu čištění palivového systému kvůli pilinám, už to nikdy nefungovalo na 100 % a obvykle ten člověk peněz litovat. Minulý týden se mi sekl jeden vstřik, stačilo dát nohu z plynu a zase to rozdýchal. Cca. jednou do měsíce mi to udělá (auto má najeto hodně) a pokaždé jiný vstřik. Piliny... srát na to :-D Editováno: 17. Duben 2020, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.