Dakie Vloženo 19. Květen 2008 Sdílet Vloženo 19. Květen 2008 odporová destička je přímo na plováku - musíš vyndat čerpadlo z nádrže a tištěný spoj, po kterým jezdí plovák, se musí vyměnit.. rozhodně pohodlnější je přehrání softu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 19. Květen 2008 Sdílet Vloženo 19. Květen 2008 odporová destička je přímo na plováku - musíš vyndat čerpadlo z nádrže a tištěný spoj, po kterým jezdí plovák, se musí vyměnit.. rozhodně pohodlnější je přehrání softu Vyriešené zohnal som budíky aké som potreboval! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 (editace) Tak som napchal dieselové budíky s PP do 1,2HTP, samozrejme by 6000 ot/min a 240km vyzeralo divne, tak som prehral EEPROM predface verziou pre benzín a časť obsahom pôvodných, aby som nemusel všetko prispôsobovať. Pretože moje z roku 2004 boli predface, tak som ešte vymenil fóliu za krajšiu po face, ale teraz mi celkom nesedí rozsah otáčkomeru, pretože je teraz za 7000 ešte miesto na ďalších 1000. Nemáte niekto obsah EEPROM z 6Y0920881M alebo 882M? Ešte jedna poznámka, mal som rozobraté budíky bez PP a s PP z rôznych rokov, pričom boli revízie PCB aj ich osadenie súčiastkami identické, rozdiel bol iba typ LCD v otáčkomere. Editováno: 11. Duben 2009, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 není to moc k věci, ale nebylo by jednodušší prostě do béňa dát budíky z béňa? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 (editace) není to moc k věci, ale nebylo by jednodušší prostě do béňa dát budíky z béňa? To by síce bolo, ale budíky s palubným počítačom jednoduchšie zoženieš z dieselu. Neviem či sa dáky diesel bez PP vyrábal, väčšina benzínov bola bez. Operácia to bola pomerne jednoduchá, skombinovanie 6Y0920680M s 6Y0920880M nastavenie km a nahranie do 6Y0920882D, výmena štítku, (žeravenie/EPC). Editováno: 11. Duben 2009, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 máš recht, že nafťáků s PP je asi víc, ale že by se nedaly splašit budíky na béňo s PP - stačí chvilku hledat a myslí že by to nebyl problém Ale každopádně jsem zvědavej jak to "vykutíš" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 (editace) Už s tým mesiac behám, mal som len jeden problém, omylom mi poslali páčku stieračov s ovládaním PP na sedan.... Tak som zistil, že na sprevádzkovanie zadného stierača stačí po rozobratí páčky odrezať plastový doraz, pretože kontakty sú tam všetky. Editováno: 10. Duben 2009, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Na ten eeprom sa skús opýtať na dieselpower fore,tam sa s takými vecami zaoberajú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlik87RS Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 Zdravím, chtěl bych se zeptat, mám fabii rv.2001 SDI bez PC a chtěl bych vědět jestli tam můžu dát budíky z faceliftu třeba z 1,4 TDI, nejde mi o dodělání maxidotu nebo PC, jen o vzhled,takže mi bude stačit když budou fungovat pouze ručičky a hodiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalhajek Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 mám pocit, že na každý model potřebuješ k budíkům extra řj. a taky si nejsem jistý jestli sedí otáčky, rychlost atd na budících. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Memphik Vloženo 9. Květen 2012 Sdílet Vloženo 9. Květen 2012 jde to :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 9. Květen 2012 Sdílet Vloženo 9. Květen 2012 půjde to, jen se ti místo vyprázdňování nádrže bude nádrž plnit (ukazatel stavu paliva bude ukazovat obráceně), třebas to řešit flashem budíků, nebo přehozením odporové destičky na plováku nádrže.....to je rozdíl mezi před a pofaceliftových budíkách ale já osobně jsem to ještě nedělal, tak znalejší určitě poradí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 9. Květen 2012 Sdílet Vloženo 9. Květen 2012 Už jsme to tu někde probírali, ukazatel stavu paliva i tak nebude ukazovat úplně přesně, ta křivka má totiž trošku jiný tvar. Já jsem si budíky měnil, a facelift budíky jsem si nechal upravit na předfacelift (včetně prohozeného ukazování paliva) m.j. z důvodu použití z jiné motorizace (HTP). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 v případě řešení ukazatele stavu paliva plovákem, výměna zde: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jochanan Vloženo 4. Květen 2017 Sdílet Vloženo 4. Květen 2017 Zdravim klubaci, Jelikoz kazdy z nas si nejak upravuje svou Fabii k obrazu svemu,tak i ja nejsem vyjimka. Chtel bych svou fabcu osadit budikama s maxidoten, ale jak hledam,tak hledam a nenachazim maxika Tak si pohravam s myslenkou zabudovat jine budiky s maxikem, treba z octavie 1 nebo hodne se mi libi ze Superba 1. Vim,ze tam davate z F2, ale ty me moc neberou pro disajn. A proto hledam autoelektrikare,s diagnostikou,ktery by poradil,vysvetlil,zda li je to vubec mozne co se tyce napojeni budiku. Koukal jsem,ze budiky superb maji jeden konektor napojeni jiny. Jestli je moznost je vubec nakodovat ve F1, tak at je vse funkcni. Poradi nekdo? Diky Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.