Publikováno Květen 24, 20178 r Přeji hezký den borci, chtěl bych se zeptat. Zakoupil jsem jetou Oktávku 1.4 TSI 2012 po jednom starším pánovi (najeto 64xxx a pravidelná kontrola v servisech škoda). Zkoušel jsem po zahřátém motoru na provozní teplotu jen tak (stál jsem na parkovišti) roztůrovat motor, kolik vlastně zvládne. Pomaličku a velmi z lehka jsem přidával plyn a otáčkoměr se mi zastavil na 4000 ot./min. ... Je to normální jev ? Mají tyto motory nějaký omezovač na otáčky motoru ? Předem mockrát díky za každou odpověď !
Květen 25, 20178 r Je to normální jev - maximální otáčky motoru jsou v tomto režimu omezeny. Běžně jaksi není důvod vytáčet motor do maxima, když auto stojí... Maximální otáčky na třetí převodový stupeň (ovšem za jízdy):
Květen 27, 20178 r Autor Moc dík za info, byl jsem se zeptat i ve Škodovkách a tam mě také uklidnily, že je to normální stav při stojícím vozidle. No byl jsem zvyklý 13 let na jedničkovou fabii 1.4 MPI 50Kw... a tam to je trošku jinak :-) . Ale jak se dívám na tu fotografii, tak to bych nechtěl vidět tu aktuální spotřebu ... :-) . Čau a díky
Říjen 25, 20204 r V 25. 5. 2017 na 19:34, Pawouk napsal: Je to normální jev - maximální otáčky motoru jsou v tomto režimu omezeny. Běžně jaksi není důvod vytáčet motor do maxima, když auto stojí... Maximální otáčky na třetí převodový stupeň (ovšem za jízdy): Zdravím ,to omezovač dovolí tak vytočit do červeného?
Říjen 25, 20204 r před 16 hodinami, Pawouk napsal: Ano, takto to fungovalo. Děkuji za odpověď ,to se teda divím ,že to tak jde. Zatím jsem teda neměl srdce ho tak protůrovat
Srpen 1, 20223 r Zdravim vsechny kdyz jsme u tech otacek… chtel bych se tu nekoho kohokoliv zeptat zda ma nekdo prolem nebo jestli se nekdo nesetkal s tim kdyz jedu cca 80-100km/h z kopce a pri brzdeni, dobrzdeni tak mi vylezou otacky cca kolem 3-4tis pri stejne rychlosti na rovince nic takoveho nedela jen brzdeni z kopce 1.4 tsi 90kw dsg7 diky vsem za info…
Srpen 2, 20223 r Složitější algoritmus. Z kopce programátor víc brzdí motorem. Hlavně při brždění citelně víc podřazuje.
Srpen 2, 20223 r A je to tak v pořádku, a správny řidič by to měl dělat taky. Jednak šetří brzdy, jednak palivo a u nových aut (což není případ OII) navíc dobíjí plně baterii. DSG pozná podle gyroskopu ESP jednotky (možná má i svůj) náklon vozu a podle toho právě víc podřazuje. Z mírného kopce nechává vyšší kvalt nebo u novější verzí DSG plachtí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.