Přejít na obsah

Jiří012

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

570 zobrazení profilu

Oznámení Jiří012

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • One Year In
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli někdo neřešil podobnou závadu, kdy pravděpodobně lehce unáší spojka. Zpátečku není možné zařadit bez zubů a ostatní kvalty kladou pouze trochu větší odpor, protože synchrony zřejmě ještě zvládnou hřídel zabrdit. Nepomůže ani spojku několikrát vyšlápnout. Zajímavé je , když se motor pořádně ohřeje, všechny rychlosti je možné zařadit bez problémů, až na zpátečku, kterou pro změnu nelze bez použití síly vyřadit, jediné co pomůže je přidat při plně sešláplé spojce trochu plyn a potom vyskočí pěkně. Nejedná se však o stálý stav, ale poslední týden už je to snad při každém 2-3 startu. Setkal se někdo s něčím podobným? Na co se jako první zaměřit? Mohl by se tímto způsobem projevit špatný spojkový válec? Aktuálně najeto 50 tis. Předem děkuji za každý tip.
  2. Zdravím chlapi,poradil by mi prosím někdo jak na mé octavii 1.4 tsi 90kw z roku 2012 můžu zobrazit teplotu oleje na palubním počítači?,případně co je potřeba udělat?Vím že už se to tu někde něco podobného řešilo,ale nenašel jsem z toho žádný závěr,nebo to byl maxidot.Podle manuálu by to mělo jít a ostatní funkce jsou tam všechny.Někde jsem četl,že to může intervalem výměny oleje,ten mám QI6 na 30000 km,ale tak dlouho ho tam samozřejmě nenechávám =D.Předem moc děkuji za rady
  3. Díky za tip, zkusím na to mrknout , ono ale kdybych to zkusil na místě tak to jde hladce i tak , no doufám že to teda nebude zadřený
  4. Nevim přesně jak u tohoto motoru ,ale ta jednička bývá celkem krátká tak vždycky cukne po ubrání plynu ,hlavně ve větších otáčkách, ale to cvaknutí jsem teda nezaregistroval,na jiných rychlostech to nedělá?
  5. Tak mi nedalo a nechal jsem to zkontrolovat a je to v pohodě.Jak se to ohřeje tak už řadí pěkně ,tak asi zatím nechám tak ,případně ještě jednou třeba na jaře nechám vyměnit.
  6. O víkendu na to mrknu, nejčastěji se to právě děje při řazení nahoru ,když právě zhruba trefím ty otáčky dvojky, to mají synchrony právě nejmíň práce , proto je mi to divný ,když byl olej byl v pořádku , nepomohlo by nějak seřídit řazení? Přece jenom je to už 8 let starý ,já jsem s tím najel zatím jen asi 9 tisíc ,jinak se s ním předtím jezdilo jen trasy tak 1000 km, tak se mi zas nezdá ,že by se to nějak vyrachtalo
  7. Dobře díky, zkusím sundat kryt a překontroluju to , prý tam oleje bylo akorát.Ještě mě napadly synchrony ,ale ty by se naopak projevily ve vyšší rychlosti a ne tehdy ,když tam kvalt zapadne skoro sám??
  8. Zdravím ,prosím o radu jestli někdo neřešil, nebo nevěděl co by to mohlo být.Jak se poslední dobou ochladilo ,pozoruji ,že při řazení z jedničky na dvojku ,nebo podřazení, se ozve takový divný zvuk, nevim jak to přesně popsat ,jak kdyby byla nedošláplá spojka, jakoby to trochu chytlo zuby. Dělá to hlavně při studeném motoru a nízkých otáčkách (když na tu dvojku spadnou někde na cca 1000-1200) , přesně v momentě kdy tam zapadne. Pokud jedničku vytočím víc ,tak je to lepší ,ale myslím že není řešení ji vytáčet pokaždé někam na 3 tis. Jak už pár km ujedu tak je to lepší a stane se to jen občas. Když jsem na ni zkoušel podřadit třeba ve 30-40 km/h tak taky bez problémů. S ostatními kvalty problém není. Auto má najeto 42 tisíc a nedávno jsem vyměnil olej v převodoce (originál). Děkuji za každou radu.
  9. Děkuji za odpověď ,to se teda divím ,že to tak jde. Zatím jsem teda neměl srdce ho tak protůrovat
  10. Zdravím ,to omezovač dovolí tak vytočit do červeného?
  11. Zdravím, i já se tedy pochlubím spotřebou , nejnižší spotřeba co jsem zajel asi na 90 km dlouhé trase (převážně okrsky) , motor jsem rozhodně nijak nedusil. Poslední 3 deci jsem už teda jel celkem pomalu a na neutrál ,ale 4,5 tam bylo.
×
×
  • Vytvořit nový...