Přejít na obsah

Jaké brzdové kotouče a destičky


Miroslav Sázovský

Doporučené příspěvky

Ja som bral z olejposta.sk

1x TEXTAR 2358701* - original oznacenie: 5K0698151

segmenty-treci-predni-5k0698151-i10011.J
2x ZIMMERMANN SPORT Brzdový kotúč vetraný, predný 312*25 - original
         oznacenie: 1K0615301AA
100.3300.52.jpg
Cena 160,86 Eur aj s dopravou.

 

Zatial som ich este nedal na auto. Cakaju na spravnu chvilu. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte.

 

Chystam sa na dlhsiu cestu (2 000 + km)a kedze mi pred 4 000 km servisak hovoril ze brzdy vydrzia este tak 8000, tak nejdem riskovat.

 

Zistil som ze na mojom superbe mam v predu 312x25mm brzdy a vzadu pravdepodobne 286x12mm 

 

Objednavam kombinaciu ATE + ATE za celkovo 200 euro  bez par drobnych.

 

Jedine co si niesom som isty je ten rozmer zadnych brzd + to ze v eshopoch uvadzaju brzdne platnicky ako vhodne pre 258/286 mm brzdy.

(Trocha mi nejde do hlavy ako jedny platcnicky pasuju na dva rozmery ... to pri tych mensich platnicka precnieva cez disk ? )

 

Myslite ze som tam nic nepoplietol a tovar mi sadne na karu ? (Brzdy mam este stale povodne ... a to ma auto 110 000 km +)

Editováno: , autor: Zdens123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj,

potřeboval bych poradit,  mám Superb Combi 125KW 4x4, chci vyměnit komplet brzdy (kotouče + desky) chtěl bych tam dát buď Brembo xtra line nebo Zimmermann Sport Coat Z, oboje jsou vrtané + nějaké desky co by se k tomu hodili, aby to nepískalo, četl jsem, že vrtané kotouče mají větší účinnost a destičky se tak nezasírájí a líp se čistí (četl jsem to v recenzi na Brembo xtra line), tak bych chtěl znát váš názor a doporučení co tam dát za kotouče a desky,

díky předem za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Urcite ne vrtane,nebo drazkovane. Je to nesmysl. Vypada to komicky. Nejaky lepsi odvod tepla neni znat,respektive utavis je stejne rychle jako nevrtany. Ano vrtany a drazkovy kotouce brousi desky a to docela rychle. Lepsi brzdny ucinek dela jen a pouze velikost kotouce. Zrovna textar desky nedoporucuju. Vydrzi nejmene a hrozně práší. V kombinaci s vrtanym kotoucem je dobre mit cerne kola na aute a tmavy lak auta. Proti piskani brzd je jednoducha rada. Spravne zajet brzdy po namontovani a naucit se  brzdit intenzivneji a ne pouze spomalovat auto lehkym brzdenim(dochazi k zahrivany desek a kotoucu a naslednemu piskani). Ja kupuju original desky a kotouce. Sice draz ve skodovce,ale neni TRW jako TRW. V prvovyrobe jsou jiny,nez v autokelly apod. Treba original vzduchovy filtry dodaval do skodovky Filtron. Pres ten Filtron z autokelly apod muzes na stavbe "prohazovat pisek" :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj ked v 99% suhlasim, nesuhlasim s "utavenim"... kotuc na nasich autach neutavis (teda nehovorim, ze je to uplne nerealne, ale...) . Znizenie brzdneho ucinku nastava, pretoze sa z platniciek zacnu uvolnovat pri intenzivnom brzdeni plyny, ktore pokial nemaju kam unikat vytvaraju protitlak medzi kotucom a dostickou. To sa nazyva ako vadnutie brzd a prave pri vrtanych/drazkovanych kotucoch sa toto eliminuje, pretoze plyny unikaju cez otvory v kotuci. Ano suhlasim, je otazne, kedy a kolko krat tak intenzivne brzdis :D ... ja som na moj SII nahodil z 3.6, lebo som si chcel urobit radost a naskytla sa mi moznost, hodil som tam vrtane kotuce a ATE dosticky.... na TEXTAR som pocul to iste, udajne moc prasia a kvalita nic moc, mozno este tie keramicke? Dobry kamarat mechanik mi povedal, ze najlepsie skusenosti ma s ATE... ale ci je ATE ako ATE, asi tak jak pises, nieje znacka ako znacka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak bylo napsáno, originál je originál, z druhovýroby já beru jedině ATE jak desky, tak kotouče a nikdy žádný problém na žádném autě ;)  a vrtané kotouče jsou tak na motorku a nebo porsche ... ani u Superba 3,6 v běžných podmínkách nepotřebuješ vrtané, ty by si užil tak někde na okruhu ... nehledě na to, že u superba, který je buď limuzína a nebo velké rodinné combi to vypadá přinejmenším směšně....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja jsem na SII udelal 2x kotouce. Je fakt,ze na okruhu byli rudy :D a 2. To bylo pri svizny jizde. Na 2. SII mame taky z 3.6 a desticky jsou na 50tkm. Kotouce 1. Za 2roky. K utaveni brzd. Jde o to,ze spalis brzdny segment. Stejne tak,jako nataveny kotouc tzv rez na okrajich kotoucu,kdy najednou bzrdi pouze 2/3 desticky a kotouce. Pri vymene pouze desticek se na to hodne zapomina a kotouce se neocisti od toho nanosu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Veľa názorov a veľa chutí. 

Mne sa vŕtané kotúče páčia. Vyzerá to prémiovo. 

Ako na RS. :)

 

Textar dosky som zvolil preto, lebo z recenzií ktoré som prešiel odporúčali na tieto Zimmermann sport kotúče. Mali najlepší brzdný účinok a nepískali. Ja mám na origináloch prejdené  50t km a keď tieto vydržia 30-40t tak mi to nebude vadiť. 

Nezbankortujem ak kúpim opäť ďalšie o 3-4 roky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrtany jsem nemel ani na Impreze STI 2012 a nemam je ani na porsche boxster :D ano keramicke kotouce vypadaj premiove a krasne. Pokud jsou ve velikosti kola R18 jako treba  carrera RS, nebo audi RS6. Na superbu budou vypadat vrtane kotouce stejne jako na felicii. Ale proti gustu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si myslim, ze je to cisto vec nazoru... tu v sekci moj superb su kadejake auta, mne sa napriklad vyslovene nepaci SII s 19", pripadne zlym ET alebo akymikolvek neoriginalnymi diskami, proste NO GO u mna, alebo so znizenym podvozkom... pred casom som tu videl SII na myslim 19" z Audi. Pre mna totalne strasne ale vam sa to paci :) Ale kazdy to ma inak a kazdemu sa paci nieco ine. Ja napriklad skor uvitam vrtane kotuce s 18" s origo diskami ako ked to auto je "vylepsene" vychytavkami ako som pisal  :) A nie, nemam pocit, ze to vyzera ako na felicii :) 

 

PS: ak napriklad cipujem auto, tak lepsie brzdy su prva vec ktorou zacinam popri cipe a to bohuzial vela ludom nic nehovori :)

Editováno: , autor: Martttin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked cipujes zo 170 na 300 koni, tak fajn, ale inak to ma aky zmysel? :D Nezober to osobne, ale mnoho ludi si mysli, ze su mudrejsi ako ti vselijaki nemecki a neviem aki inzinieri a potom tie auta tak aj vyzeraju...ale s tymi originalnymi vecami mas pravdu :)

Aby som nebol OT, mal som vrtane kotuce Zimmermann sport s platnickami TRW...brzdilo to fajn, ale kotuce sa zvlnili, pricom na inych obycajnych kotucoch sa mi to nestalo ani pred vymenou, ked uz bol kotuc znacne zjazdeny. Na druhom aute TRW+TRW a ziaden problem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal. Vec nazoru. Btw brzdy jsou naddimenzovane pri to chipu z 125kw na 150kw neni potreba davat vetsi kotouce, ALE pokud se daj vetsi je to samozrejme lepsi o tom zadna. Ale ano co mame druhyho SII a na nem brzdy z passata R36,tak je to znat,ale cena prednich kotoucu je stejna jako cena komplet brzd na seriovym SII 2.0tdi 125kw a zivotnost je stejna jako u klasickych brzd. Na Porsche Boxster mam 300HP a 318tky kotouce vepredu SII ma 312mm vepredu. Passat R36 345mm. Dle meho nazoru vrtane kotouce vepredu a vrtane kotoucky vzadu vypadaj stejne jako dat na SII nejake kridlo a nebo nasavac na kapotu. Ale je to kazdeho vec to je pravda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
On 6/14/2017 at 7:26 PM, r_e_n_e said:

Ja som bral z olejposta.sk

1x TEXTAR 2358701* - original oznacenie: 5K0698151

segmenty-treci-predni-5k0698151-i10011.J
2x ZIMMERMANN SPORT Brzdový kotúč vetraný, predný 312*25 - original
         oznacenie: 1K0615301AA
100.3300.52.jpg
Cena 160,86 Eur aj s dopravou.

 

Zatial som ich este nedal na auto. Cakaju na spravnu chvilu. :)

Aj keď som mal ešte dosky schopné jazdiť celú zimu, tak som už menil všetko. 

Zadný kryt bŕzd bez korózie a ako nový, čiže som menil iba kotúče a dosky. 

Dojem po 500km je cítiť. Brzdí to oveľa lepšie ako predtým. 

A to som mal originál kotúče a dosky Ate. 

Takže spokojnosť... 

 

A aby som aj uľavil pochybovačom a skeptikom, tak je možné, že to je aj preto, lebo sú to nové kotúče a dosky bez hrdze a rýh. :) 

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Včera jsem musel vyměnit kotouče a přední destičky, při brždení jsem pozozoval pískání u řidiče,  říkám si kdyby byli deštičky k.o ukáže se mi signalizace a kupodivu při věměně deštičky bez signalizace ....

 

R 5/2014 125kw, 4x4 vybava elegance vozidlo nemá signalizaci opotřebovaných deštiček, nevím jak to vyrábí, jestli za připlatek ?? Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...