miklisek Vloženo 23. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2017 Napadlo mě, jestli to nebude podobný problém s třetím oknem jako byl kdysi u OII. Asi by to chtělo další osobu a zkusit lehce zatlačit na trojúhelníkové okénko. U té OII to prý stačilo, řešili to pak natlačením tmelu pod těsnění. Někde na fóru to tu je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2017 Třeba TADY. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 25. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2017 Díky Pawouku, na TT v telefonu se to blbě hledá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 25. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2017 (editace) Tak nevím, jestli jsem neobjevil příčinu. Jak si synek stěžoval cestou do HR, že to okolo sloupku šustí, tak jsme dnes dělali test s otevřením okna. Paradoxně to prý šustit přestalo. Stejně tak, když jsem vypnul větrák. Naopak, když jsem ho dal naplno, šustilo to. Zajímavé je, že vlevo bylo ticho pořád. Zkontolujte si kde se opírá rám dveří o těsnění. Porovnejte přední dveře a zadní dveře. U mě tedy pravé zadní těsnění je nějaké deformované a rám se do něj opírá hodně nahoře - viz viditelné otlaky na těsnění v horní části. Jo a zkouška vsouvání tenkého papírku (bankovka 500Kč) objevila taky, že vpředu je tlak těsnění výrazně větší než vzadu, tam šla bankovka vsunout snadno bez ohýbání, vpředu se bortila. Zkusil jsem těsnění natlačit rukou směrem nahoru a to jak svěrný profil (dost do v něm praskalo a zdálo se mi, že se trochu nahoru posunulo), tak vlastní pružnou těsnící část. Ta byla totiž vpravo výrazně níž, než u levých dveří. Možná tím, že ty jsou ve výrazně větší frekvenci používání, než ty levé. Jinak těsnění má za dobu výroby už 4 varianty (vlevo 5JA867367C, E, G, J; vpravo 5JA867368C, E, G, J). Naschvál se někde kouknu v salonu, jak vypadá rozměrově a tvarově nyní. Nebo nemáte někdo auto vyrobené po 19.6.2016? Vlevo: Vpravo: Editováno: 25. Červenec 2017, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 U našeho Toleda začalo šustit těsnění o sklo okna (na nerovnostech). Docela nepříjemné. Ale zatím jsem to neresil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nolan Vloženo 2. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2017 Zdravim Vas .Mam rapid SB je to 4auto v ktorom sa vozim 206 mi to nerobila,Turan nie aFabia1kova tiež nie. Cestujem so spustenym spolujazdcovim oknom cca 5cm.a u mojej hlavy zhruba v oblasti kde sa nasadza streš. nosič to akože vznika taky zvuk Neviem či to fuči z auta alebo do nho. Pri 80km rychlosti okna zatvaram.SOm z BA už to v servise riešili, že pritiahli tesnenie na dverach mi bolo povedane. Pretrvava to však stale. Neviem či to nepodfukuje pod sklom v tom chlpatom tesneni . Dat ho dole a podlepit snad. v Druhom servise mi bolo povedane ,že to budu riešit až to bude robit pri všetkych oknach zavretych. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siscox Vloženo 13. Říjen 2017 Autor Sdílet Vloženo 13. Říjen 2017 Neries to, v servise ti s tym nic nespravia. Mam to uz u nich odskusane, prd sa do toho rozumeju. Kym som im neukazal problem so sustanim, ani nevedeli ze taky problem existuje. Moj otec taktiez tento rok kupoval novu rapidku a tiez mu to robi. Proste zle a hlavne lacne navrhnute auto. Musis si proste zvyknut ze ak budes mat stiahnute okno pocas jazdy, ze bude aj sustanie. Bohuzial, toto v skodovke velmi odflakli a mozu sa hanbit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.