Publikováno Červen 20, 20178 r Ahoj, plánuji koupit manželce "nové" auto. Volba padla na Citigo. Byli jsme si ho vyzkoušet a projet u prodejce. Byl to model s novými dvojparabolami a led páskem, ale ještě s kulatými mlhovkami, takže asi MR2017. Byla to 55 KW verze plně vybavená vč. nového klimatroniku. Auto vyhovovalo prostorem, zpracováním, jízdními vlastnostmi atd. Co mne přišlo jako velký problém byla pružnost motoru. Je pravda, že fungovala klimatizace, ale hlavní problém podle mne byly dlouhé převody. Na fóru jsem zjistil, že od roku 2016 se prodloužily. Vzhledem k tomu, že po dobré zkušenosti hledám opět roční auto (stáří do 18 měsíců), tak mne napadlo, že bych mohl ještě sehnat verzi s kratší převodovkou. Proto bych se rád zeptal, od kterého měsíce výroby proběhla tato změna. Je to od MR2016 nebo MR2017 nebo někde mezi?
Červen 20, 20178 r Ahoj. Od. 4.11.2016 jsou prevody stejne... Ale pokud s tim budete jezdit i po dalnici... Ale podle vkusu kazdeho soudruha :-)
Červen 20, 20178 r Stačí pořádně kvedlat kvalty a jede slušně každé citigo samozřejmě to chce pořádně točit.... S tou zkrácenou převodou to bude možná lepší o 0,4s? Diesel ani turbobenzín to prostě nikdy nebude.
Červen 21, 20178 r Autor Super, takže vyberu auto do 10/2016 - tzn. jednoparabolová světla? Ono rozdíl v pružnosti je dle Světa motorů několik sekund a ne 0,4 s. Ten článek je tu i na fóru (Porovnání 55 kW a 44 kW verze - jednoznačně doporučují si připlatit). A souhlasím, že nad 4 tis. to už jelo, ale taky dost řvalo. Přišlo mi, že hluk motoru neroste lineárně. Auto mělo 2 tis. najeto, takže je možné, že by to časem bylo ve všech parametrech lepší. Samozřejmě, že jsem nečekal, že to pojede jako moje OII, ale ten skok v dynamice nebyl o jednu třídu ale o tři.
Červen 22, 20178 r Je to jen o tom, naučit se Síťou jezdit. Tachometrových 160km/hod drží velmi ochotně. Ve dvou a s věcma na týdenní dovolenou. Jo a vzalo si 7-8l/100km.
Červen 22, 20178 r Presne tak. Jakmile se rucicka otackomeru presune nad cca 4000 ot/min, tak na D1 neni kopec (max. dva lidi plus nejaka batozina), kde by to pod 4000 kleslo. Kdyz se vsak rychlost drzi kolem 130km/h (cca 3500 ot/min), jsou takove kopce na D1 asi 4 a to v obou smerech. Na udrzeni pomuze podradit na 4. Na zrychleni je nutno podradit na 3. Udaje plati pro verzi s delsimi prevody.
Červen 22, 20178 r Musí se to vhod brát z hlediska že je to městské auto no z toho pak vyplyne že ta dynamika a schopnost jet v plném autě po dálnici i hodinu 160 je sakra dobrá práce Já jsem před tím hodně jezdil felicií a občas octou II 1.6mpi 75kw a ta dynamika mi přijde rozhodně podobná s tou octávkou
Červen 23, 20178 r Pokud nekdo chce jezdit pravidelne 160km/h po dalnici, tak bych si hlavne koupil uplne jine auto. Citigo je fajn, ale presne jako psal kolega nade mnou, je to fajn auto do mesta. Ve 160ti to produkuje primarne kraval, vykon moc ne. Samozrejme zalezi jak je kdo zvykly, pokud nekdo jezdil predtim Felicii tak mu to muze pripadat jeste docela ok.
Červen 23, 20178 r Autor Jízda po dálnici se Citigo není v plánu. Bude jezdit kolem komína a po okreskách. Zde bude ta kratší převodovka výhodou.
Červenec 11, 20178 r Manželka spatřuje největší výhodu Citiga oproti Superbu v tom, že nemusí ve městě tolik kvedlat Máme Citigo 44Kw... a po městě jezdí max na 3jku a mimo město max na 4ku. Na dálnici jsem s tím jezdil abych to zajel (nové bylo strašně zdechlé) a 5ka je fakt dlouhááá a do kopce bylo potřeba podřazovat na 4ku.
Červenec 12, 20178 r On 7/11/2017 at 7:06 AM, xtrack said: Manželka spatřuje největší výhodu Citiga oproti Superbu v tom, že nemusí ve městě tolik kvedlat To moje manzelka tez.... ma automat.
Srpen 11, 20178 r Autor Takže jsme pořídili Citigo ve výbavě Monte Carlo MR2016 a má ještě tu kratší převodovku. První malinké auto, které se mi líbí a dobře řídí. No a to nejdůležitější - manželka je z něj nadšená
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.