Honzza Vloženo 30. Červen 2017 Vloženo 30. Červen 2017 Nesetkal se někdo s tím, že při plné akceleraci, kdy převodovka DSG vytáčí motor k omezovači aby pak přeřadila na vyšší kvalt, tak drží zbytečně dlouho maximální otáčky a až pak přeřadí? Je to prodleva řekneme 2 vteřiny. Na YouTube při plné akceleraci převodovky ihned při maximálních otáčkách přeřadí nahoru. Převodovka se tak chová jak před, tak po chipu motoru. Převodovka servisovaná. Nájezd 120tkm. Nic mě nenapadá, jinak převodovka řadí normálně, ale toto mě zaráží proč se tak chová.. Bývalému majiteli chtěli supa ukrást, ale nenastartovali, vzali jednotku, která je za budikama. Ta se dávala poté nová. Nevím k čemu tato jednotka slouží a jestli ma vůbec něco s tímto problémem spojeného.. Citovat
foxdivemaster Vloženo 5. Červenec 2017 Vloženo 5. Červenec 2017 to nema s chipem nic spolecneho pokud neupravoval nekdo soft v dsg,jak ti radi pri kolika otackach to podrazuje pri normalni jizde?chodi to do nizkych? Citovat
Honzza Vloženo 5. Červenec 2017 Autor Vloženo 5. Červenec 2017 Mimo plný plyn DSG řadí úplně normálně, správně podřazuje i přeřazuje na vyšší kvalt. Samozřejmě, jako všechny DSG, podtáčí motor po městě, kdy jedete bez zátéže. Jak jsem již uváděl viz výše, dělá to od koupě. Chip motoru s tím nemá nic společného.. Citovat
Jandysss Vloženo 23. Srpen 2017 Vloženo 23. Srpen 2017 Tato prodleva je chyba SW. Nech aktualizovat DSG a mělo by být po problému. Kdyby ne, budou načaté spojky. Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat
Honzza Vloženo 23. Srpen 2017 Autor Vloženo 23. Srpen 2017 (editace) Zjistím jakou mám verzi SW, spojky jsou jak nové..měli jsme je venku. Ale díky. Editováno: 23. Srpen 2017, autor: Honzza Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.