multiexp Vloženo 23. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2017 Zdravím chtěl bych se zeptat: Ví někdo jak demontovat tlačítka pod climatronicem. Ty kde je výhřev sedaček, esp off, zámek. . . děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 24. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2017 https://forum.skodahome.cz/topic/123864-dílenská-příručka-a-učební-pomůcka-rapid/?do=findComment&comment=2041291 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multiexp Vloženo 25. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Červenec 2017 Velké díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Sg. Vloženo 12. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2018 Zdravím, tuhle lištu s tlačítky jsem rovněž zkoušel demontovat, RDP mám, ale nezdařilo se to. Kryt 1 nejde ven, ať páčím, jak páčím. Mám obavu, že ho zničím. Je možné, že u modelu 2017 je to tam nějak jinak, odborníci ve Škoda servisu tvrdí, že se musí nejprve vyndat boční pravé obložení přístrojovky a pak rádio. Tak to už nechápu vůbec, protože pak je tam ještě Climatronic, který bude vadit. Pokavaď by někdo, prosím, věděl, ať poradí, než něco zprasím. Děkuje Pavel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Sg. Vloženo 2. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2018 Odpovím si sám. U R v. 2017 se to takto opravdu nedá. Pokavaď to podle DP zkusíte, akorát urvete kus plastu. Tlačítkovou lištu je třeba opatrně vydloubnout, jsou tam takové 4 malé západky 30 mm od kraje. Měl jsem z toho takovou obavu, že to domrvím, že jsem přemluvil značkový servis, aby mi to vyjmuli sami. Za chvilku měli hotovo. Pro doplnění dodávám, že jsem si deaktivoval SS podle návodu http://www.skoda-club.net/video_detail.php?youtube_id=F9FLCRowyd4. Ten pán to vymyslel docela dobře. Pozor, bylo to pro Octavii, u Rapidu je to trochu jinak, hlavně to vyjmutí tlačítkolišty je složitější a PINy jsou odlišné. Zdraví P. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 2. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2018 Díky za info. Ona bohužel dílenská příručka, která je zde dostupná, je pro Rapidy od zahájení výroby, takže se ledacos mohlo za ty roky změnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr_simi Vloženo 20. Duben 2020 Sdílet Vloženo 20. Duben 2020 V 2. 8. 2018 na 9:26, Pavel Sg. napsal: Odpovím si sám. U R v. 2017 se to takto opravdu nedá. Pokavaď to podle DP zkusíte, akorát urvete kus plastu. Tlačítkovou lištu je třeba opatrně vydloubnout, jsou tam takové 4 malé západky 30 mm od kraje. Měl jsem z toho takovou obavu, že to domrvím, že jsem přemluvil značkový servis, aby mi to vyjmuli sami. Za chvilku měli hotovo. Pro doplnění dodávám, že jsem si deaktivoval SS podle návodu http://www.skoda-club.net/video_detail.php?youtube_id=F9FLCRowyd4. Ten pán to vymyslel docela dobře. Pozor, bylo to pro Octavii, u Rapidu je to trochu jinak, hlavně to vyjmutí tlačítkolišty je složitější a PINy jsou odlišné. Zdraví P. Nemohl byste to prosim nafotit a naznacit, kde se to musi vycvaknout? Take bych si chtel tuto vecicku vyrobit, ale i po precteni vaseho prispevku si nejsem jist, jak mam ten panel vyndat. Dekuji, Petr S. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefR77 Vloženo 21. Duben 2020 Sdílet Vloženo 21. Duben 2020 Na tomhle videu je to celkem dobře vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr_simi Vloženo 23. Duben 2020 Sdílet Vloženo 23. Duben 2020 Děkuji za video. Obávám se ale, že se jedná o starší verzi Rapidu, protože u mě to vypadá jinak. Nemůžu ten spodní kryt jednoduše vycvaknout, protože je tam ještě "krabička" s USB a AUX konektorama. Pokusil jsem se to nafotit zespodu a fotky přikládám. Myslím si, že bych asi měl strčit nějaký plíšek do těch dvou výlisů, co jsou mezi tím plastovým proužkem a velkým spodník krytem. Jist si tím ale nejsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefR77 Vloženo 24. Duben 2020 Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 Je to přesně jako na tom videu. Spodní destičku s USB opatrně odklonit dolů nějakým páčidlem, já použil páčidla na telefony a tablety. Potom prsty vytrnkout směrem dolů. Odpojit z destičky kulatý konektor pro USB a konektor pro audio, pozor na pojistné záskočky konektorů, na tom USB nejdou úplně dobře. Potom jsou zespodu dva TORX štoubky, ty drží tlačítka u Climatronixu. Dále je potřeba vycvaknout rákeček okolo rádia a Climatronixu. Ten jde taky dobře páčidlem někde v levé části levého horního rohu. Následně uvolnit Climatronix uprostřed mezi rádiem a Climatronixem. Je tam takové místo na odcvaknutí. V náhledovém obrázku videa je to vpravo vedle barevného svazku vodičů. Povysunout Climatronix a pak jdou tlačítka vyndat ven. Každá vrstva je blokována tou další, Climatronix blokuje tlačítka a rámeček rádia blokuje Climatronix. Bez odšroubování TORXů zespodu tlačítka nevyndáš. Rozebíral jsem to už asi 6x. Pokud to nemáš daleko do Kladna u Prahy tak můžu asistovat, eventuelně třeba videohovor po Whatsapp. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr_simi Vloženo 25. Duben 2020 Sdílet Vloženo 25. Duben 2020 Moc děkuji za radu. Podle tohoto postupu se mi to opravdu povedlo:) 1) Odstranit rámeček kolem autorádia 2) Odstranit rámeček okolo klimatizace. Držel docela pevně. Háčky byly přilepené i lepidlem. Přikládám fotku se zakroužkovanými háčky. 3) Nakonec jsem nemusel odmontovávat tu krabičku s USB a AUX kontektory. Dal se vyloupnout celý spodní kryt (na fotce jsem naznačil 2 háčky, které ten kryt držely. Takto vypadá panel bez rámečků a krytů. 4) Pak už jde tlačítková lišta snadno vytáhnout zatlačením zezadu. Já jsem nic šroubovat nemusel, protože nemám Climatronix. Rovnou jsem proměřil zapojení konektoru. Zde jsou mé poznámky: Budu stavět tento modul: https://www.nicomania.de/auto/start-stop-automatik-deaktivieren Dobrá zpráva je, že pin č. 3 (černý vodič) má 12V po zapnutí zapalování, což je přesně to, co potřebujeme:) Pin č. 1 je tlačítko start stopu, který se spíná proti zemi (pin č. 8) Až budu mít hotovo, podělím se o poznatky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr_simi Vloženo 5. Květen 2020 Sdílet Vloženo 5. Květen 2020 A tady je výsledek: Udělal jsem si malou "prodlužku" toho 10pin konektoru, na kterou jsem připájel start/stop deaktivátor a rovnou jsem si i vyvedl +12V a GND na konektor, pomocí kterého teď napájím kameru. Díky tomu se mi kamera zapne a vypne současně se zapalováním. Už tedy nemusím kameru neustále zapojovat/odpojovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefR77 Vloženo 5. Květen 2020 Sdílet Vloženo 5. Květen 2020 Modul vypadá super, ale s vlastními prostředky se mi ho nechce vyrábět. Mám zaměřeno spíše na SW řešení, škoda že to zatím mimo teplotní a napěťové verze nejde upravit. Optimální by bylo aby si SS pamatoval poslední stav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 5. Květen 2020 Sdílet Vloženo 5. Květen 2020 Kolega v práci si teď start-stop nechal na Audi otočit tak, že po nastartování je vždy vypnutý a pokud by chtěl, tak zapne tlačítkem. To mi přijde jako rozumné řešení. Sám ho ve voze nemám, tak jen pro někoho poznatek a možnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefR77 Vloženo 5. Květen 2020 Sdílet Vloženo 5. Květen 2020 Ano, u některých Audi toto lze i v různých kombinacích, zapnuto / vypnuto + rozsvícení kontrolky viz http://supervag-wiki.com/diagnostika/rady-tipy-nejnovejsi-prispevky/deaktivace-start-stop-audi-vw-touareg/ Bohužel Škoda má s tímto asi smůlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr_simi Vloženo 8. Květen 2020 Sdílet Vloženo 8. Květen 2020 V 5. 5. 2020 na 14:38, JosefR77 napsal: Modul vypadá super, ale s vlastními prostředky se mi ho nechce vyrábět. Mám zaměřeno spíše na SW řešení, škoda že to zatím mimo teplotní a napěťové verze nejde upravit. Optimální by bylo aby si SS pamatoval poslední stav. Jen dodám, že tento modul má paměť. Dokonce dva režimy paměti. Pamatuje si poslední stav a po zapnutí zapalování tento stav obnoví. Tato funkce se dá deaktivovat propojením propojky na zadní straně plošného spoje Pokud se podrží tlačítko start-stop při zapnutí napájení, tak se modul zcela vyřadí z činnosti a je tedy nezjistitelný během servisní prohlídky. Stejným postupem ho lze opět aktivovat. Já nechci, aby si pamatoval poslední stav (chci, aby to start-stop vypínalo pořád), takže jsem u bodu 1) propojil tu propojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.