Publikováno Srpen 17, 20178 r Zdravim všechny, sehnal jsem si komplet věci na dodělání klimatizace do mé fabie. Udělam si nějaký pěkný víkend a klimu namontuju, ovšem než jí naplním tak ujedu min. 150 km a jde mi o to, že se prý společně s chladícím prostředkem přidává do okruhu trochu oleje na mazání kompresoru. Nerad bych ho zničil tím, že by nemazal. Samozřejmě bych klimu nezapínal, ale kompresor prý běží furt byť na minimální výkon. Proto by mě zajímalo jestli má kompresor nějaký vlastní systém mazání nebo je primárně mazán olejem v okruhu. Díky za odpovědi
Srpen 17, 20178 r Kompresor je mazán olejem z chladiva, respektive olej se do chladiva se dostává z kompresoru. Ten proto musí být před montáží naplněn předepsaným množstvním oleje (140 ml???? - přesný údaj je v DP).
Srpen 17, 20178 r Autor Takže teoreticky pokud se doplní olej do kompresoru nemusím se bát jeho poškození na těch pár kilometrů.
Srpen 18, 20178 r Pokud tam dáš správný olej ve správné množství, tak by se asi nic stát nemělo, ale kde bydlíš, že nejblíž kde to můžeš naplnit to máš 150km :o, vždyť plničku má kdejaký menší autoservis... Pak by možná šlo nezapojovat klimakompresor na řemen pohonu příslušenství, ale upřímně nevím jestli by to šlo, to by se muselo zkusit :/
Srpen 18, 20178 r Autor Složit to mohu o víkendu na chalupě, ale v pondělí dopoledne potřebuji auto kvůli práci a za to dopoledne najezdím cca 100 km
Srpen 18, 20178 r Autor S tim řemenem to je fakt, já namontuju vše, jen nechám původní řemen a poběží jen altík. Tak geniálně jednoduché díky
Srpen 27, 20178 r záleží na motorizaci, u některých to nejde - spolu s klimakompresorem se mění držák alternátoru a přidává napínací kladka.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.