Octavia31 Vloženo 14. Září 2017 Sdílet Vloženo 14. Září 2017 Podařilo se mě najít v okolí prodejce, který má obě varianty, abych měl přímé srovnání. Obě auta 4x4 DSG, absolvován stejný úsek. 110kw mělo oproti 140kw o 1,2l menší spotřebu, bylo tišší, ale je poznat že je línější, ty rozjezdy jsou takové pozvolné. Ono ani ta 140kw není žádná hitparáda, jinak řečeno za ten rozdíl 60 tis. Kč jsem čekal víc. Narovinu říkám, že nevím jakou variantu bych volil. Kdo z Vás řešil tohle dilema a jak se rozhodnul a z jakého důvodu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakoubek_ Vloženo 14. Září 2017 Sdílet Vloženo 14. Září 2017 (editace) Zdar, primo dilema jsme neřešili, ale se Supem ve 4x4 se 110kW jsme párkrát jeli a zadnej zavodnik to taky nebyl. Takze do Kodiaqa bylo jasne, ze bude 140kW, proste šatní skříň ma vetsi odpor vzduchu. Jen jsme vahali kvůli prevodovce, chteli jsme manual, ale nakonec jsme skousnuli DSG, byt 140kW s manuálem, mame jej. S DSG jsme se skamarádili, motor bychom snesli i silnejsi, ale bohužel není. Tech 60t rozdilu v celkove cene dovybaveného auta se naprosto "ztrati". Prihodis "par" věci do vybavy a rozdil v cene motoru uz skoro nevidíš :-D Pokud bych resil spotřebu, mohl jsem vzit Superba a byla by urcite nizsi. Ale chteli jsme Kodiaqa. Odhlucneni auta si myslim, ze je v pohode. J. Editováno: 14. Září 2017, autor: jakoubek_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igi_79 Vloženo 15. Září 2017 Sdílet Vloženo 15. Září 2017 (editace) Pred objednanim som riesil podobnu dilemu a uprimne stale nie som si celkom isty aj ked je uz auto objednane. Rozdiel v spotrebe sa zda byt citelny, ale pri testovani oboch verzii v meste je rozdiel pomerne maly a citit ho hlavne pri kick-downe alebo pri manualnom nastaveni 3 stupna na DSG. Rozdiel v akustickom prejave som nezaznamenal. Bohuzial som nemal moznost auta vyskusat v poriadnych kopcoch a ani pri predbiehani na dialnici. Nakoniec som zvolil 140kW verziu s DSG, DCC a 4x4. Kedze som mal ale limit na cenu, tak som siel do Ambition Plus - ozelel som Canton, chromove listy, packy na sklapeni sedaccek v kufru a mozno este nejake dalsie detaily, tak snad vykonnejsii motor prinesie viac radosti z jazdy ako basy v kufru. Editováno: 15. Září 2017, autor: igi_79 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavia31 Vloženo 16. Září 2017 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2017 jakoubek_: těch 60tis. se neztratí, vem si že u auta za 1200000,-Kč to děla 6% z ceny a podle mě ta částka není adekvátní tomu rozdílu. Když se koukneš na něměcký trh tak tam je rozdíl 1400,-Eur (cca 36tis. Kč) to už je přijatelnější. igi_79: kick-down má 140kw lepší, ale to mě netrápilo. Spíš mě vadil rozjezd, u té 110kw to bylo jako by jsi měl zataženou brzdu. prostě se mu nechtělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakoubek_ Vloženo 16. Září 2017 Sdílet Vloženo 16. Září 2017 mno, pominu, ze 6% z 1.2mio je 72t :-) Bral jsem to tak ze 60t u auta za 300t je dost rozdil, pokud kupuju auto přes 1mio, je to proste méně znat. Vyrobce to vi, cena je asi nastavena idelane, když se nestiha uspokojit poptávka. Priplatky jsou proto, aby na vybavenem aute proste vyrobce mel vetsi marzi. Cena auta na jinem trhu me nechava klidnym, nechtel bych v nemecku napr platit pojisteni. Ale k motoru, 110kW mi prislo malo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_sobi_ Vloženo 18. Září 2017 Sdílet Vloženo 18. Září 2017 My máme 110kW s manuálom a pocitovo mi ten výkon úplne stačí. Kodiaq beriem ako rodinné auto, možno je to tým. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flama Vloženo 1. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2017 V 18. 9. 2017 na 13:23, _sobi_ napsal: My máme 110kW s manuálom a pocitovo mi ten výkon úplne stačí. Kodiaq beriem ako rodinné auto, možno je to tým. Rozšířit Díky za zkušenost. Mám vybráno 110kW 6M 4x4 ; ale prosím z čeho jsi "přesednul" ? , zajímá mě rozdíl dynamiky např. Octy vs. Kodi 110kW, pakliže je tam (kolik ?) 200kg rozdíl a nižší odpor vzduchu tak se to musí projevit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_sobi_ Vloženo 2. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2017 Prešiel som síce zo Suzuki Swift, ale na dovolenky sme často jazdievali s Oktávkami 1,8 TSI a 1,4 TSI. Tá Octavia s 1,8 TSI je samozrejme pocitovo živšia než náš Kodiak. Pre 2,0 TDI 110 kW je papierovo rozdiel v zrýchlení medzi manuálnou prevodovkou a automatikou v prospech manuálu - automatika asi radí pri vyšších otáčkach, kedy už motor vädne. Ja keď sa chcem rýchlo rozbehnúť tak radím pri max. cca 3000 otáčok, neskôr už nemá taký ťah. Prikladám ešte bežné spotreby. Tá vyššia je z nočnej diaľnice (+príchod a odchod z diaľnice), nižšia sú čiastočne zvlnené okresky prevažne prvej triedy s dvomi bicyklami na nosiči na ťažnom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 Mno ja sedlal z OIII RS 2.0 TSI 210kW do 1.4 TSI 110kW Kodiaqa a jako pokud vemu v potaz že to je rodinné auto, tak pohoda, ale teda asi TSI bude živější než TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daniem Vloženo 7. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2017 V 5. 10. 2017 na 6:46, Weithfisto napsal: Mno ja sedlal z OIII RS 2.0 TSI 210kW do 1.4 TSI 110kW Kodiaqa a jako pokud vemu v potaz že to je rodinné auto, tak pohoda, ale teda asi TSI bude živější než TDI Rozšířit To bych asi nedal. Neměl bych z toho auta vůbec radost. Jít z tak daleko živější Octavie do 1.4 Kodiho? Proč jsi prosím tě nezvolil taky 2.0? Vím, že dnes na silnicích nic nenaspěcháš, ale až takový výkonový skok dolů? Dobře cena - ano, je to rodinné auto - rozumím, ale... Nelituješ toho? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_sobi_ Vloženo 8. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2017 (editace) Asi celkom nerozumiem, čo očakávaš od auta typu SUV. Mne všetky moje očakávania splnilo: -máš v ňom väčší rozhľad -keď cestuješ s rodinou, cítiš sa v ňom bezpečnejšie -máš obrovký priestor pre batožinu na dovolenky a cestujúci majú vnútri priestor na úrovni Superba -v zime hodíš do vnutúrného vaku lyže a neriešiš nahadzovanie reťazí v polke zasneženého kopca -s výkonom na bežné cestovanie ozaj nemáš problém, dokonca keď mám vzadu na nosiči bicykle, tak o nich neviem, čo sa pri Swifte s nosičom na piatych dverách, kvôli zmene aerodynamiky, nedalo povedať. -predbiehať sa s 110 kW dá bez problémov, pričom TSI bude voči TDI ešte lepšie, keďže je ľahšie -ísť po dialnici je lahoda, auto je tiché, ide ľahko a ani sa nenazdáš a máš na tachometri 150 km/h (to samozrejme nerobím). Schválne si skús porovnať Kodiaq 110 kW s iným SUV podobnej kategórie, napr typu Mitshubishi Outlander alebo Subaru Outback - tam sa pod 10 sekúnd na 100 km/h neodstaneš. Inými slovami, na SUV má to auto nadpriemerné dynamické vlastnosti aj so 110 kW motorom. Editováno: 8. Říjen 2017, autor: _sobi_ 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 V 7. 10. 2017 na 21:41, daniem napsal: To bych asi nedal. Neměl bych z toho auta vůbec radost. Jít z tak daleko živější Octavie do 1.4 Kodiho? Proč jsi prosím tě nezvolil taky 2.0? Vím, že dnes na silnicích nic nenaspěcháš, ale až takový výkonový skok dolů? Dobře cena - ano, je to rodinné auto - rozumím, ale... Nelituješ toho? Rozšířit Rozdil mezi 110kW a 130kW mě nepřišel u Kodiaqu nějak zásadní. Přijde mi, že ten 2.0 TSI má výhodu v momentě kdy taháš něco za autem (což u mě nehrozí). Hlavně to auto bylo kupované jako rodinné, takže jsem nějak neřešil že výkonově jdu dolů a hlavně když jedu v Kodiaqu nějak nemám potřebu na to šlapat, jelikož jak sedím tak vysoko tak prostě mě to přijde, že v těch vyšších rychlostech by se to auto vyklopilo :-D A jak jsem už říkal, tech 110kW mě překvapilo, čekal jsem, že to bude shnilejší plečka. A jinak 2.0 TSI jsem nebral protože bych s tím jezdil za 12.0 jak se znám. S 1.4 mám cca 8 - 8.5 což splnilo moje požadavky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2017 Škoda Kodiaq 2.0 TDI 110 kW AT 4x4 vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI 140 kW AT 4x4 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 18. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2017 Kodiaq má od začátku to silnější DSG nebo je to jako u SIII, kde se lepší DSG s více NM objevilo až od 22 KT 2017? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakoubek_ Vloženo 18. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2017 Od zacatku TDI 7q DSG "z Transportera" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BrainLess72 Vloženo 28. Únor 2018 Sdílet Vloženo 28. Únor 2018 V 7. 10. 2017 na 21:41, daniem napsal: To bych asi nedal. Neměl bych z toho auta vůbec radost. Jít z tak daleko živější Octavie do 1.4 Kodiho? Proč jsi prosím tě nezvolil taky 2.0? Vím, že dnes na silnicích nic nenaspěcháš, ale až takový výkonový skok dolů? Dobře cena - ano, je to rodinné auto - rozumím, ale... Nelituješ toho? Rozšířit Hele s pribyvajicim vekem se meni priority .. kdyz jsem byl mladas tak jsem chtel rychly auto jezdil jsem bmw528i/535/740, Oct 1.8T20V, Peugeot 407 3.0l pak Superba 4x4 1.8benzin a ted mam Kodiaqa v nafte 110kw ;-) a vubec to neresim, proste pohodlny rodinny auto. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baracudakb Vloženo 9. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2020 Mám doma 2x kodiaq. Já 140kw DSG 4X4 a manželka 110kw DSG předokolka. Prakticky stejné výbavy a stejná kola. Oboje asi vše krom panoramatického okna. Já mám cca 20k Km v 110kw a 60k km ve 140kw a kdybych řešil znova, sáhnu po 110kw. Nejsem schopen posoudit 110kw 4x4, ale předokolka reaguje v 90% situací lépe. Ano 140kw je silnější, ale na běžné ježdění je 110kw lepší. Jezdíme tak 40% město, 40% dálnice, 20% okresky. Dlouhodobě jezdí 110kw za 6,7l a 140kw za 7,9l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 9. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2020 ano přesně jak píšeš to je, 110kw je kultivovanější diky menšímu turbu a jinému naladění softwaru motoru a DSG. Jediné kde ztrácí je pružnost na dálnici a od 160 nahoru, tam zas 140kw kraluje. Naopak do terénu je vhodnější 110kw. Spotřeba je u 4 kolek stejná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baracudakb Vloženo 9. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2020 Ano, na dálnici ve vyšších rychlostech je 140kw znát, ale to není to zásadní využití. Co vnímám, že 140kw na rozjezdu vyletí a pak dost rychle zvadne. 110 je lineárnější. Je to vidět i na grafech z brzdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.