Publikováno Říjen 4, 20177 r Ahoj, koupil jsem starší HTP BZG a asi po 10 minutách svícení auto nešlo natočit. Za pár minut to tak nějak chytlo. Baterku jsem vybral a dal na nabijecku z Lidlu. Po třech hodinách byla nabitá. Druhý den ráno voltmetr ukazoval 12,5V. Při startu napětí kleslo na 10,2V a auto jakoby lenivě naskočilo. Otáčky hned stabilní, asi 900 ot/min. Na volnoběh bylo na baterce 13,8V, při cca 2-2,5 tis ot/min 14,2V. V čem může být zrada? Dnes jsem koupil veškeré filtry, náplně a svíčky NGK. Může to být jima či spíše baterkou? Je mi divné, že baterka byla po třech hodinách nabitá desetinou, takže max dobila 12 Ah. Díky
Říjen 4, 20177 r Asi ti umiera baterka. Riešil som niečo podobné pár mesiacov dozadu. Pomohla výmena za novú, odvtedy mám svätý pokoj. Neviem ako na tom je BZG, ale ak sa dá, tak kúp baterku s väčšou kapacitou. Ja som zvolil Exide Premium EA640, čo je papierovo najsilnejšia baterka ktorá sa mi tam zmestila.
Říjen 5, 20177 r Autor Přehodil jsem baterku z Fabie 3 a točí to lépe, ale i tak mi to pocitově připadá váhavé. O víkendu dám ještě nové svíčky, tyhle tam jsou 70tis km. Nemůže být unavený startér?
Říjen 6, 20177 r Starter může být unavený. Jednak zanesený uhlíkovým prachem, který dělá svod a výkon jde do tepla. Jestli má permanentní magnety na statoru, tak ty taky můžou být unavené. Nevím jestli má HTP stator vinutý, nebo permanentní magnety. Ale prvně prohlídni všechno tlusté vedení od AKU ke startéru. Mínus jde přes karoserii. Jestli z lisovaných ok neleze měděnka.
Říjen 6, 20177 r Autor O víkendu jedu k rodičům, tak v garáži pod to vlezu a snad bude člověk moudřejší. Možná už by si repas zasloužil.
Říjen 8, 20177 r Autor Dnes jsem nenastartoval. Točilo to, ale po asi čtvrtém pokusu klekla baterka. Přes kabely to naskočilo
Říjen 10, 20177 r Autor Dnes návštěva elektrikare a baterie prý k.o. Při zátěži to padalo pod 9V, tak snad nová baterie pomůže a pak se uvidí
Říjen 18, 20177 r Autor Baterie dána nová, silnější, nabitá a i tak to startování je dost podobné, takové utahané...
Říjen 18, 20177 r Zkusil bych vyndat startér a protočit samostatně na volno co to bude dělat. Ještě mě napadlo vyměnit palivový filtr. Upraveno Říjen 18, 20177 r od voltys
Říjen 18, 20177 r Bez zatížení se asi startér bude točit normálně. To se těžko poznává. Když tak jedině na nějaké zkušebně, kde ho dokáží zatížit.
Říjen 19, 20177 r Autor Mě připadá, že to točí dobře, jen to jakoby nechce chytnout. Poznám, že třeba čerpadlo je špatné?
Říjen 19, 20177 r Přesně jak říkáš nechce hned naskočit. Jak když tam nejde dostatek paliva. Pokud to dělá jen za studena mohlo by být vadné nějaké čidlo teploty a motor si myslí že je ohřátý a tudíž se nezvýší bohatost směsi (sitič)
Říjen 19, 20177 r Autor Jak to naskočí, není žádný problém. Možná palivový čerpadlo. Ten filtr koupím, stejně jsem ho chtěl vyměnit. Vstřikovače by asi zlobily i za jízdy.
Říjen 19, 20177 r Mrkni jsem poslední 2 příspěvky http://www.skoda-forum.cz/fabia-forum-f11/spatny-start-htp-t12952.html
Říjen 19, 20177 r Autor Objednal jsem si u Ebaye tu diagnostiku přes BT. Odhalí nějaké tlaky vstřikovačů nebo tak něco? Případně nevíte, kolik auto má mít spotřebu na prázdno a zda po startu v těchto teplotách běží sytič a jak dlouho? U F3 myslím, že chvíli jsou otáčky nad 1000, ale to je jiný motor.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.